שטח 4X4 > כתבות > חדשות

חגיגות ה-60, הסיפור האמיתי

לנד רובר דיפנדר בגרסת SVX סטייליסטית ומגונדרת הושק לכבוד אירועי ה-60 של החברה. מספר היחידות מוגבל, מהרו לסוכנות הקרובה לביתכם (אם אתם גרים בלונדון)

 

130 מיליון שקל מושקעים בחגיגות ה-60. שלנו, ישראל, לא של המותג הבריטי שחוגג גם הוא 60 שנים. לצופה התמים מהצד זה בטח נראה כמו תחרות סמויה בין לנד רובר לשרה רוחמה אברהם-בלילה. מזל גדול (ללנד רובר) שגברת אברהם-בלילה בצד הישראלי. ברוח הדברים וההתרחשויות בלנד רובר, אם היא הייתה אחראית על חגיגות ה-60 שלהם, לבטח היא הייתה עושה את סיר העוף בקארי הגדול בהיסטוריה ומרקידה 100 אלף ילדים לצלילי איצ'יקידנה. ונעבור לתוכנית האומנותית.

 

לנד רובר, שהולכת לחגוג בענק בפסטיבל המהירות של גודווד בבריטניה (בחודש יולי), השיקה לכבוד שנת ה-60 להיווסדה את הדיפנדר SVX – מהדורה מיוחדת לאגדת השטח, שתיוצר ב-200 יחידות בלבד. התרשמות כנה אפשר לקבל מהתמונות של היהלום החגיגי שכולל צביעה ייחודית בשחור מטאלי עם כיתובים שחורים לציון הדגם, גריל במראה אלומיניום שחובק את כל החזית, פנסי לד אחוריים, גלגלי סגסוגת ייחודיים, כלוב התהפכות מדהים, מדרגות ומגן גחון מאלומיניום. תא הנוסעים מתהדר במושבי ריקארו ספורטיביים ייחודים לדגם זה, מערכת סטריאו משוכללת (סאבוופר, חיבור ל-iPod), מערכת ניווט גרמין מובנת, תגיות SVX ו-Defender כסופות מבפנים ומבחוץ ומספר סידורי לכל אחד ואחד מ-200 העותקים שייוצרו מדגם זה.

 

ובחזרה לרוחמה אברהם, הצעה קטנה איך לשפר את חגיגות ה-60 לישראל. וותרי על האירוח של ברברה סטרייסנד ואיזה מופע לייזר אחד או שניים (מתוך מיליון מייצגי לייזר שאת מתכננת) שלא מעניינים אף אחד ותחלקי כמה SVX לפשוטי העם ואז תהיה לך חגיגה אמיתית. אנחנו כאן באתר השטח הישראלי הגשנו בקשה רשמית לאנשי לנד רובר, לקבל את אחת מ-200 היחידות של ה-SVX למכירה בחנות הווירטואלית שלנו. האם לדעתכם תעזור לנו העובדה שדיפנדר הוא לוגו האתר?

תגובות

3 תגובות

1

נ.שלם

15 באפריל 2008 ב 10:09

שמות משפחה

עורך יקר עורך חביב... שם המשפחה של רוחמה אברהם הינו בלילא בלא בלילה.

2

Ogash Ofer

16 באפריל 2008 ב 07:39

לא מחליף את הדיפנדר שלי

אכן נשמע שווה (וזה אפילו מתאים ל-60 שנה לישראל) אבל אני לא מחליף את הדיפנדר שלי. חבל שלא מייצרים גם כמה יחידות עם הגה שמאל עבור השוק הישראלי.

3

אורח/ת

16 באפריל 2008 ב 16:38

הדיפנדר לא קשור לחגיגות ה60 של ישראל

לא לייזרים ולא svx תנו את הכסף לנזקקים...
ולמה הכתיבה תמיד מתלהמת, אפילו בידיעה קטנה כזאת?
אנו צמאים לידע ולחדשות שלא קשורים לפוליטיקה ומסביבה . תודה