שטח 4X4 > כתבות > חדשות

סאאב בדרך לעוד רכב שטח

קרוסאובר מסתורי ומוסווה של סאאב נתפס בעדשת הריגול. ההשערה – זה ה-9-4X שיצא באופן רשמי בעוד שנתיים

 

בעבר הייתה סאאב יצרנית רכב עם גאוות יחידה, ייחודיות, יצירתיות ומנועי טורבו נוטפי זימה שעשתה כלי רכב עם אופי עבור קהל אנין והדוק. אחר כך היא נקנתה על ידי GM. הסוף! טוב, לא בדיוק הסוף אבל בהחלט הסוף עבור מה שהיא ייצגה בעולם הרכב. GM אומנם הצילה את סאאב מהנושים אבל למעט מהסמל וניסיון לעצב תאי נוסעים בסגנון שייחד את סאאב, לא נשאר הרבה ממנה. בשנים האחרונות חברת סאאב, תחת הנהגת GM, ניסתה להיכנס לסקטור השטח המבוקש בעזרת 9-7X שהוא בעצם שברולט טרייל-בלייזר.  כמובן שהעיצוב החיצוני השתנה ותא הנוסעים עבר התאמה לאופי של סאאב אבל הוא לא סאאב.

 

צלמי ריגול מארהב קלטו את רכב השטח השלישי של סאאב – 9-4X, שאמור להשתלב בקטגוריית הביניים היוקרתית לצד ב.מ.וו X3, אוד Q5, לנד רובר פרילנדר ודומיהם – רכבי שטח יוקרתיים אך צנועים יחסית ומעט יותר זולים מאחיהם הגדולים. ה-9-4X אמור לצאת לאוויר העולם בשנת 2010  לצד קאדילק BRX שיחלוק איתו כנראה הכל חוץ מהעיצוב ובניגוד ל-9-7X שנמכר רק בארהב וסביבותיה, ה-9-4X אמור להיות משווק גם באירופה.

 

מתמונות הריגול בלתי אפשרי לדעת כיצד הוא צפוי להיראות, אך אנו מפנים אתכם לרכב תצוגה של סאאב שהוצג בתערוכת דטרויוט ונקרא 9-4X BioPower. ה'ביו' נותן את ההשראה העיצובית (יהיו כמעט זהים) לגרסה הסדרתית. עבור הקהל האירופי הסאאב 9-4X צפוי לזכות לצד מנועי בנזין גם למנוע טורבו-דיזל בעל 250 כס.

תגובות

0 תגובות