שטח 4X4 > כתבות > חדשות

תקלה בתיבת ההילוכים גורמת לג'יפ רנגלר להתלקח

מינהל הבטיחות בדרכים בארה''ב פתח בחקירה לבדיקת הסיבות להתלקחות, הנגרמת רק בכלי רכב עם תיבת הילוכים אוטומטית

שלוש תלונות של בעלי רנגלר שרכבם התלקח באופן פתאומי, הביאו את מינהל הבטיחות בדרכים בארה''ב לפתוח בחקירה לגילוי סיבות התקלה שגורמת להתלקחות. בכל התלונות הוזכר כי תיבות ההילוכים האוטומטיות ברנגלרים המדוברים, משנות הייצור 2007 ו-2008, התחממו בצורה יוצאת דופן. הסברה היא, שההתחממות גרמה לשמן הממסרת לפרוץ אל מחוץ לתיבת ההילוכים – ואז להתלקח.
 
בארה''ב בלבד מדובר בכ-220 אלף כלי רכב מהדגמים האלה, שיוצרו במפעל ג'יפ בטולדו, אוהיו. חברת קרייזלר הודיעה, כי ידוע לה על מספר מקרים של התלקחות רנגלרים, אך כולם היו בסין ולא בארה''ב. בכל מקרה, הודיעה החברה כי תשתף פעולה בחקירה. אם יוחלט על ביצוע ריקול לתיקון התקלה או החלפת תיבת ההילוכים, לא ברור מה יהיה מצבם של בעלי רנגלר בארץ שהביאו אותם ביבוא אישי.

תגובות

3 תגובות

1

אורח/ת

19 באוגוסט 2009 ב 20:06

בלי פאניקה

רק אל תשכחו להחזיק את המטף קרוב ליד!

2

אורח/ת

21 באוגוסט 2009 ב 00:03

זהירות

אני בעל גיפ של קרייזלר מודל 2005, הרכב עם מספר תקלות רב מאוד מאוד. היום נאמר לי על ידי חברת מכשירי תנועה שאין ביכולתם לתקן את הרכב, הרכב עדיין לא יצא מאחריות. עלות התיקונים בלבד ברכב בשנה מעל 30000 שקל, זהירות למי שמתקרב אלהם. הם יודעים לקחת את הכסף בקלות ובזה מסתימת חובתם כלפי הלקוח. הם מושכים ומושכים מזכירים את סוחרי הרכב של פעם כלומר סוחרי סוסים.

3

סיגל אדלשטיין

21 באוגוסט 2009 ב 11:27

איזה פחד

לפי דעתי חייבים להחליף למטף גדול.