שטח 4X4 > כתבות > חדשות

פוטומוטור - גלריית צילומים מוטוריים

לראשונה בתערכות אוטומוטור שתתקיים בפסח 2010 יציגו הצלמים רונן טופלברג ותומר פדר תערוכת גלריית צילומי רכב ואופנועים תחת השם 'פוטומוטור' ובחסות קרט-ניופאן, יבואנית מוצרי Canon לישראל ומועדון הצלמים המקצועי Canon Pro Club

20 שנים של צילומים בשטח

הגלריה המרהיבה, פרי עדשתם של צמד צלמי המוטוריקה הוותיקים והמוערכים רונן טופלברג ותומר פדר, מרכזת את מיטב עבודותיהם מ-20 השנים האחרונות.
התמונות המוצגות הופיעו במגזינים ועיתונים בישראל ובעולם וכוללות מגוון מוטורי מרתק – מצילומים של מכוניות אקזוטיות יפהפיות, דרך אופנועים שנלכדו ברגעי האקשן הגדולים ביותר ועד רוכבי ונהגי מרוץ בשיא תהילתם.
חלק מהתמונות זכו בפרסים ועיטורים – וכולן אוצרות בתוכן סיפורים אנושיים מרתקים.

רונן טופלברג

רונן מתמחה בצילום המוטורי כבר למעלה משני עשורים. החל את דרכו כצלם מערכת מגזין המכוניות 'טורבו' ומגזין האופנועים 'מוטו'. בהמשך הפך רונן לצלם הבית של מגזינים רבים נוספים, וביצע הפקות צילום בינלאומיות עבור יצרניות המכוניות יגואר, רולס רויס וב.מ.וו. טופלברג נמנה על רשימת הצלמים המורשים של חברת 'רד-בול' העולמית ומשמש כצלם הראשי של 'רד בול' ישראל.

בשנת 2004 קיבל רונן ציון לשבח בתערוכת צילומי העיתונות 'עדות מקומית' בקטגוריה של צילומי ספורט. בשנת 2005 זכה במקום ראשון בקטגוריה של טבע וסביבה, ובשנת 2006 זכה במקום הראשון בבחירת מערכת מגזין 'אוטו' על התצלום היפה ביותר ב-20 שנות המגזין.

 צילום של ספורטאי האקסטרים עומר מי-דן קופץ מראש הארובה בתחנת הכוח בחדרה נבחר להופיע בתערוכה תמונות שעשו היסטוריה, תערוכת צילומי העיתונות בשנים1990-2007

תומר פדר

החל את דרכו בעולם הצילום המוטורי לפני כעשור, כתלמיד של רונן טופלברג במגזינים 'מוטו' ו'הגה' – ומאז הם בלתי נפרדים. תומר משמש כיום כצלם הבית של מגזין הרכב 'אוטו' ומרצה בביהס 'שנקר' בנושא צילום רכב וספורט. תומר ביצע הפקות צילום עבור יבואני הרכב והאופנועים המובילים בישראל, נמנה על רשימת הצלמים המורשים של 'רד-בול' ומשמש כצלם של יבואנית האופנועים והטרקטורונים 'עופר-אבניר'.
בשנת 2004 זכה תומר במקום השלישי בתערוכת צילומי העיתונות 'עדות מקומית' בקטגוריית צילומי ספורט, ובשנת 2005 במקום הראשון, עם צילום של סובארו אימפרזה STi אשר יוצג ב'פוטומוטור'. כמו כן, זכה תצלום של תומר בפרס צילום האקשן של העשור במגזין האופנועים 'מוטו'.    

תומר ורונן מבקשים להודות לדורון גילר, מנכל חברת רבמוטור, על עזרתו הרבה בהקמת והצגת הגלריה.

תגובות

1 תגובות

1

Ogash Ofer

23 במרץ 2010 ב 12:56

הצלמים הכי טובים בשטח

אני משוחד (בתמונות יפות) ואוהב את רונן ותומר לא רק כצלמים מדהימים אלא כאנשים שכיף להיות איתם בשטח ושתמיד נותנים כתף ובחיוך.
ורק שתי דוגמאות קטנות מתוך מאות מבחני דרכים, כתבות ויומני מסעות באתר שרונן ותומר צילמו:
תומר מצלם את מסע אופנועי סוזוקי בירדן - קישור.
רונן מצלם את מסע אופנועי סוזוקי בטורקיה - קישור ועוד  קישור.