שטח 4X4 > כתבות > חדשות

האם ג'יפ תחזור לייצר טנדרים?

כך עולה מרמז שנזרק מכיוון מנהל חטיבת ג'יפ בקרייזלר. אנחנו בעד...

למרות החיבה העזה שרוחשים האמריקאים לטנדרים גדולים, גם שוק הטנדרים הקומפקטיים והבינוניים פורח בארץ הדוד סם. זו אולי הסיבה שמנהל חטיבת ג'יפ בקונצרן קרייזלר, מייק מנלי, רמז בראיון שנערך איתו עם השקת הגרנד צי'רוקי החדש, שג'יפ מעוניינת לחזור ולייצר לשוק הזה.

הטנדר האחרון מתוצרת ג'יפ היה הקומאנץ', שייצורו הופסק בשנת 1992. מאז לא הפסיקה ג'יפ לייצר דגמי קונספט של טנדרים, הזכור ביותר היה הגלדיאטור שהוצג ב-2005, הומאז' לטנדר המיתולוגי של שנות ה-70 וה-80. הקונספט הזה זכה להתעניינות רבה, אבל לא הגיע לכלל מימוש.

הדבר האמיתי, גלדיאטור משנת 1979

הדבר האמיתי, גלדיאטור משנת 1979הדבר האמיתי, גלדיאטור משנת 1979

בנוסף אליו, הציגה ג'יפ את הסקרמבלר בועידת NADA בשנת 2003, דגם שהיה כבר מוכן לייצור אך נעלם באופן פתאומי, ב-2007 הוצג ה-JT וב-2008 ה-J8 Sarge, אבל אף אחד מהם לא הגיע לקווי הייצור.
בג'יפ בוודאי מסתכלים בקנאה על ההצלחה של הפורד רנג'ר, טנדר קומפקטי שנמכר במספרים יפים מזה שנים רבות, וייתכן שנוסף להם ''פלפל'' בישבן לאור ההתעניינות הרבה לה זוכה הטנדר של מהינדרה בארה''ב, למרות שטרם החלו בשיווק שלו שם...
בינתיים מדובר כאמור רק ברמז דק ש''נזרק'' אולי כבלון ניסוי, אבל אנחנו בוודאי שלא נתנגד לראות שוב טנדר שנושא על הדלת האחורית שלו את הלוגו הכל כך מוכר של ג'יפ.

גלדיאטור קונספט מ-2005

גלדיאטור קונספט מ-2005גלדיאטור קונספט מ-2005

J8 Sarge

J8 SargeJ8 Sarge

ה-JT

ה-JTה-JT

קישורים:

הזקן והחול - ג'יפ גלדיאטור בשטח - קישור

הטנדרים של ג'יפ - אתמול היום ומחר - קישור

שמשון היושב - ספיישל גלדיאטור - קישור

תגובות

0 תגובות