שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מפה ומשם – לקט ג'יפאים #8

דור חדש לסורנטו של קיה,
האיווק מקפיץ את נתוני המכירה של לנד רובר,
חברת ג'יפ מסיימת את חייו של הקומפאס,
ונהג אידיוט מטביע את השברולט טאהו שלו באגם – פעמיים...

כפי שהיה צפוי, השדרוג המתוכנן של הסנטה-פה מבית יונדאי גורר אחריו גם מודל חדש למכונית התאומה, הסורנטו של קיה. צלמים המתמחים ב''ציד'' של דגמים חדשים הצליחו לצלם דגם טרום-ייצור של הסורנטו החדש, כשהוא עדיין מסווה כמעט לחלוטין. על פי התמונות, צפוי שינוי חיצוני גדול לעומת הדגם הנוכחי, בעיקר בחרטום ובירכתיים, וסביר שיהיה גם שדרוג של החלל הפנימי. הצפי הוא שהדגם החדש יגיח לקראת שנת המודל 2014.

סורנטו 2012, בקרוב דגם חדש

סורנטו 2012, בקרוב דגם חדשסורנטו 2012, בקרוב דגם חדש

לנד רובר צומחת

הביקוש הגדול לריינג' רובר איווק הקפיץ את נתוני המכירות של קבוצת לנד רובר-יגואר לשיאים חדשים (למבחן דרכים לאיווק), עם מכירות צפויות של יותר מ-300 אלף כלי רכב בשנה זו. במקביל, צמח גם הרווח הגולמי של הקבוצה ליותר ממיליארד ליש''ט. מעבר לשוק המקומי בבריטניה, השווקים הגדולים ביותר של לנד רובר כעת הם רוסיה, הודו ובעיקר סין, שקרובה מאוד להפוך לשוק הגדול ביותר בעולם למכוניות, גדול יותר מארה''ב שהובילה את התחום הזה במשך שנים ארוכות.

האיווק, להיט מכירות היסטרי

האיווק, להיט מכירות היסטריהאיווק, להיט מכירות היסטרי

ג'יפ הורגת

מנכ''ל קונצרן פיאט-קרייזלר, סרג'יו מרצ'יוני, הודיע השבוע כי דגם הקומפאס של ג'יפ יסיים את חייו לקראת 2014 (למבחן דרכים לקומפאס). הקומפאס לא היה הצלחה מסחרית מסחררת, וסיום הייצור נעשה כחלק מהתוכנית האסטרטגית של הקונצרן לתת זהות ייחודית לכל אחת מהחטיבות המרכיבות אותו: קרייזלר, ג'יפ, דודג' וראם. הכוונה היא לחזק את התדמית של ג'יפ כחטיבה של רכבי השטח, בעוד קרייזלר תקבל תחת כנפיה את הקרוס-אוברים.

הקומפאס, סוף הדרך

הקומפאס, סוף הדרךהקומפאס, סוף הדרך

ואידיוט מטביע

צפו בתשומת לב בסרטון המופיע למטה – האם ראיתם אי פעם נהג אידיוט כזה? הוא נוהג את השברולט טאהו שלו לתוך אגם כדי לפרוק סירת מירוץ ובצורה שאינה ברורה מצליח להטביע אותו עמוק במים (הנהג הוא הנקודה השחורה בתוך המים בתחילת הסרטון, יושב/עומד על גג המכונית). בעזרת רכב אחר ועם רצועה ארוכה מאוד הטאהו מחולץ מהאגם והנהג – אידיוט כבר אמרנו? – במקום לאבטח את רכבו מתמזמז סביבו עד שלפתע נקרעת הרצועה והטאהו גולש חזרה לאגם, והנהג התלוי על צידו זוכה לטבילה נוספת. שאפו על הטמטום!

תגובות

0 תגובות