שטח 4X4 > כתבות > חדשות

ג'יפ רנגלר Six Pak

עוד שבב מתערוכת SEMA – רנגלר מאורך עם שלוש שורות של מושבים, המיועד לשישה נוסעים

כולכם בוודאי מכירים את הבדיחה/שאלה הנושנה ''כיצד מכניסים חמישה פילים לפולקסוואגן חיפושית?'' (והתשובה היא כמובן שניים מלפנים ושלושה מאחור...) אבל הנה שאלה חדשה יותר, שהיא ממש לא בדיחה: איך מכניסים שישה נוסעים לג'יפ רנגלר? את התשובה ראינו בתערוכת SEMA – רנגלר מאורך עם שלוש שורות של מושבים, שני נוסעים בכל שורה. בניגוד לג'יפים הוותיקים שהוצגו ב-SEMA עליהם כתבנו כאן, מדובר כאן בכלי חדש ונוצץ.  

היצירה הזו נבנתה כשיתוף פעולה בין שתי חברות: Quality Metalcraft ו- American Expedition Vehicles, שתיהן ממדינת מישיגן, ארה''ב. הרנגלר המאורך, שקיבל את השם Six Pak (בסלנג – שישייה של בירה או ריבועים בבטן...), מורכב מחלקו הקדמי של רנגלר 4 דלתות ומחלקו האחורי של הדגם בעל שתי הדלתות. החלקים חוברו יחדיו על שלדה מאורכת המשמשת את אמריקן אקספידשן לבניית ה- Brute כפול הקבינה.
 בסיס הגלגלים של ה-Six Pak ארוך בכמעט 60 ס''מ מרנגלר 4 דלתות, ויחד עם הגבהה של 4.5 אינץ', צמיגים גדולי קוטר ופגושים מיוחדים המגנים על פינות הרכב מתקבל כלי עם הופעה ''קרבית'' ביותר. שלוש שורות המושבים מאפשרות ישיבה בנוחות יחסית לשישה נוסעים, אבל תא המטען שנותר הוא סימלי מאוד.
לעת עתה אין תוכניות להכניס את ה-Six Pakלייצור סדרתי, אך יש חברות אפטר-מרקט בארה''ב שמאפשרות להתקין מושב נוסף בתא המטען של רנגלר 4 דלתות, כפי שתוכלו לראות בסרטון המצורף.              

עוד דרך להגדיל את מספר הנוסעים ברנגלר

עופר אוגש, שמוביל כעת טיול אופנועים במרוקו, צילם את הרנגלר הכי מוזר בו נתקלנו אי-פעם: שני רנגלרים שצורפו להם יחדיו - אבל לרוחב! לא ברור בדיוק איך הדבר הזה מורכב ואיך הוא נוסע (אם בכלל), אבל אם העסק עובד - אחלה פתרון להסעת 10 אנשים בשטח...    

תגובות

2 תגובות

1

Ogash Ofer

12 בנובמבר 2012 ב 08:33

ועוד כמה תמונות של הרנגלר הכפול

בגלריה של מסע אופנועי הכביש במרוקו - קישור

2

allraz5

02 בינואר 2013 ב 22:13

מנועי דיזל ?

האם קיימים בארץ ג'יפים רנגלר או ליברטי עם מנועי דיזל ? תודה.