שטח 4X4 > כתבות > חדשות

ג'יפ צ'ירוקי החדש הגיע לאולמות המכירה – בארה''ב

לאחר עיכוב של חודשים, החלו המכירות הצירוקי בארץ הדוד סם. אלינו הוא אמור להגיע באמצע השנה הבאה

בחודש מרץ שנה זו, כשהצ'ירוקי החדש של חברת ג'יפ הוצג בתערוכת הרכב בניו יורק, הצהירו ראשי החברה כי הוא אוטוטו מגיע לסוכנויות. מיד לאחר מכן הגיעה הודעה על דחיית מועד תחילת השיווק ליוני ומאוחר יותר היתה דחייה עד לספטמבר, אך רק השבוע החלו ראשוני הכלים להגיע לאולמות המכירה בארה''ב. הסיבה לעיכוב, כל הנראה, היתה בעיה בתוכנה של תיבת ההילוכים החדשה מתוצרת ZF, בעלת תשע המהירויות.

בפיאט-קרייזלר, חברת האם של ג'יפ, תולים תקוות רבות בדגם החדש. במידה מסוימת מדובר ב''מיני גרנד צ'ירוקי'' עם תג מחיר זול יותר, שאמור לקסום לקהל צרכנים רחב (הצ'ירוקי הבסיסי עם הנעה 4X4 עולה בארה''ב כ-25 אלף דולר, לעומת יותר מ-30 אלף לדגם הבסיסי של הגרנד). אם לשפוט על פי הצהרות הדילרים, כפי שפורסמו באתר האינטרנט  Carscoops, יש מתעניינים רבים ברכישת הצ'ירוקי ויש גם צבר הזמנות נאה.

הצ'ירוקי יוצע בארבע רמות, שבכולן (מלבד ה-Trailhawk) דגם הבסיס הוא עם הנעה קדמית בלבד ומנוע מתוצרת פיאט בנפח 2.4 ליטר. לדגם ברמת הכניסה, הנקרא Sport יש אופציה למערכת הנעה 4X4 על פי דרישה, ללא הילוך כוח. ברמות הבכירות יותר, Latitude ו-Limited, יש אופציה למנוע פנטה-סטאר מוקטן בתצורת V6 בנפח 3.2 ליטר והנעה 4X4 עם הילוך כוח. על הפרק גם מנוע דיזל, שיגיע מאוחר יותר.

למי שמחפש יכולות שטח אמיתיות משווק גם דגם  ה-Trailhawk, שמלבד הילוך כוח מצויד גם בנעילה אחורית מובנת, מיגון גחון מלא ואפשרות הגבהה ישירות מבית החרושת. על הדגם הזה תמצאו את תווית ה-Trail Rated, לאחר שצלח בהצלחה את נתיב הרוביקון (ראו בהמשך בסרטון שהפיצה חברת ג'יפ).

מחברת מכשירי תנועה, יבואנית ג'יפ לישראל, נמסר כי הצ'ירוקי החדש יגיע אלינו לקראת אמצע 2014, כרגע עדיין לא ידוע מה יהיה היצע הדגמים כאן. 

ה-Trailhawk בשטח

תגובות

0 תגובות