שטח 4X4 > כתבות > חדשות

קיה פרסמה תרשימים ראשונים של הסורנטו החדש

הדור השלישי של הקרוס-אובר הגדול ייחשף במלואו בעוד כחודש

כחמש שנים לאחר הופעת הדור השני של הסורנטו, חושפת קיה תרשימים ראשונים של הדור הבא. על פי שני השרטוטים שפורסמו, האחד של חזית והשני של החלק האחורי, יש דמיון לא מועט לספורטאז', שקטן במעט מהסורנטו. הקווים מאוד כוחניים, עם שטח חלונות קטן. קיה לא שיחררה יותר מדי נתונים, למעט העובדה שהדגם החדש יהיה ארוך מעט מקודמו, עם בסיס גלגלים שיגדל בשמונה ס''מ. התוספת הזו תיתן מרווח מכובד יותר לנוסעים במושב האחורי.

מבחן דרכים לסורנטו הנוכחי

מבחן דרכים לספורטאז'

הסורנטו, שבדור הראשון היה רכב שטח קלאסי, עם שלדת סולם והילוך כוח, הפך בדור השני לקרוס-אובר רך, שמבוסס על שלדת רכב נוסעים. בדור השלישי נשמרה המגמה הזו, בדומה למה שנעשה ביונדאי, חברת האם של קיה ובעצם הסורנטו הוא אח לסנטה-פה, לבוש במעטה מעט שונה.

על פי הפרסומים, הסורנטו החדש ייחשף בחודש-חודשיים הקרובים בשוק המקומי בקוריאה ורק לאחר מכן יגיע לתצוגה בתערוכות הרכב בשאר העולם, לקראת סוף שנה זו. הייצור, שמתבצע אגב גם בארה''ב וגם ברוסיה, יחל מיד לאחר ההצגה בתערוכות. בארץ סביר שנראה אותו לקראת אמצע-סוף השנה הבאה.        

תגובות

2 תגובות

1

מוטי מ.א.ה

30 ביולי 2014 ב 12:35

עם ישראל מיתאחד ושולח תנחומים למשפחות השכולות ואחלמה מאירה לחולים
והצלחה לבחורי ישיבות

2

אורח/ת

31 ביולי 2014 ב 11:56

אחרי שהדגם האחרון הרשים

אז כנראה שיש למה לחכות בחודשים הבאים, כשהם יפרסמו את המפרט על הדגם החדש הזה.. אולי הרכב יתאים גם לנסיעת שטח? זרקו עצם קיה