שטח 4X4 > כתבות > חדשות

לנד רובר חושפת: כך ייראה הדיסקברי ספורט

מחליפו של הפרילנדר יגיע לשווקים בתחילת השנה הבאה

ההכנות לקראת חשיפתו של הלנד רובר דיסקברי ספורט, מחליפו של הפרילנדר, נמשכות במרץ, והשבוע חשפה החברה תמונות של הדגם החדש, עדיין צבוע בסכמת הסוואה. מה שמעניין בתמונות הוא החיתוך שבוצע בהן בעזרת מחשב, שחושף את הסידור הפנימי של שבעת המושבים. על פי התמונות, השורה השלישית של המושבים ממש דחוקה אל הדלת האחורית, מה שמשאיר מעט מאוד מקום לחפצים. אבל סידור כזה מאפשר לשמור על מימדים חיצוניים צנועים יחסית של הרכב, לטובת נוחות התנועה בסביבה עירונית.

כפי שכבר פרסמנו, הדיסקברי ספורט נבנה על שלדת האיווק, ויהיה זהה לו מבחינה מכנית ובהיצע המנועים. הדגם החדש יוצג רשמית בעוד כחודשיים, והמכירות אמורות להתחיל ברבעון הראשון של 2015. עדיין לא ידוע מתי יגיע אלינו.     

על פי ההערכות, מחליפו של הפרילנדר יהיה הדגם החשוב ביותר בליין של לנד רובר, עם תג המחיר הזול ביותר מבין הדגמים שהחברה מוכרת. עד להופעת האיווק, הפרילנדר הוביל במכירות מבין הדגמים השונים של החברה, אבל האח הצעיר הצליח לעקוף אותו. הבעיה של האיווק שהוא פונה לקהל מאוד מסוים, בעיקר צעירים ממעמד כלכלי גבוה. זהו קהל שבמרבית המקרים אינו שומר נאמנות למותג מסוים, ומחפש כל הזמן ריגושים חדשים.  הפרילנדר – ובוודאי כך יהיה גם עם מחליפו – הוא רכב הרבה יותר סולידי, שמתאים גם למשפחות, ולשם כך הוסיפו גם את הדגם עם שבעת המקומות.     

תגובות

2 תגובות

1

גרון סנטר

09 באוגוסט 2014 ב 14:29

דיסקו 4

מה ידוע למישהו לגבי מחליפו של הדיסקברי 4

2

Ogash Ofer

09 באוגוסט 2014 ב 15:51

כתבה חדשה - לנד רובר חושפת: כך ייראה הדיסקברי ספורט


עשיתי חיפוש באתר דיסקברי - ואלו הידיעות שמצאתי: דיסקברי