שטח 4X4 > כתבות > חדשות

חדשות מאתר השטח הישראלי 9 אפריל 2003

טיול סוף החורף ברמת הגולן

טיול בנחלים הזורמים של מרכז רמת הגולן, מעין מימון למפל נחל זוויתן, דרך הנחלים חמדל, נשף, ואדי עין א-תינה והפאג'ר הקטן. הזדמנות כמעט אחרונה לטייל בצפון הפורח והירוק בטרם מתחיל להצהיב והמים עוברים לזרימה איטית. מפגש בשעה 9:00, בתחנת הדלק בצומת גומא. סיום משוער: 17:00. עבירות: בינונית. אחרי ירידת גשמים חזקה תיתכן עבירות קשה. 255 ש''ח לרכב לרשום באתר, 225 ש''ח לרכב לרכב חבר באתר השטח.


לפרטים נוספים ולהרשמה

טיול סוף החורף ברמת הגולן

אבירם ברקאי חוזר להדריך

לאחר שהוציא ספר טיולים חדש ומיוחד - ''חוצה ברקאי'' חוזר אבירם ברקאי - איש השטח וההדרכה מספר 1 בישראל, להדריך. בנוסף על כך בחר אבירם באתר השטח לשיתוף פעולה בנושא הדרכת ניווט ובנושאים נוספים אשר ייחשפו בעתיד הקרוב. לפניכם המכתב של ברקאי ובסופו טיפ קטן עם ערך מוסף גדול. הספר החדש של ברקאי נמצא למכירה בקניון השטח.


הספרים לקנייה באתר
המכתב במלואו

אבירם ברקאי חוזר להדריך

הרשמה לטיולי טרקטורונים

לאור מספר פניות של בעלי טרקטורונים החלטנו לפתוח מספר טיולים לטרקטורונים. הטיולים ייתבצעו בצירים המיוחדים שאנו מכירים באתר. להרשמה ופרטים יש לפנות לאתר 1-700-700-494 או ליוסי 053-861211

הרשמה לטיולי טרקטורונים

מבצעים מיוחדים באתר השטח

כל הרוכש מכשיר ניווט לוויני GPS יקבל הדרכה אישית בת 45 דקות (באזור ת''א). לקראת פסח - כסאות לקמפינג במחיר מיוחד של 119 ש''ח לחבר במועדון אתר השטח (עד גמר המלאי). גגונים לכל סוגי הרכבים מתוצרת Thule או טל והדס במחירים מיוחדים. פרטים אצל יוסי 053-681211 נשארו 2 מקומות אחרונים למסע הגדול של פסח - פרטים באתר.


אביזרי ניווט
כסא לשטח במחיר מיוחד
המסע הגדול של פסח

פנס סטרים לייט סטינגר - מקצועי

הפנס המקצועי ביותר הניתן לרכישה. נורה בעלת חוט להט כפול (יכולה לעבוד גם עם חוט להט אחד במקרה והשני נשרף). אפשרות לרכישה של מטען לרכב ומטען ל-220V.


לפרטים נוספים על פנס סטינגר

פנס סטרים לייט סטינגר - מקצועי

תגובות

0 תגובות