שטח 4X4 > כתבות > חדשות

הדרכות וטיולים באתר השטח הישראלי

קורסי ניווט

בהמשך לשיתוף הפעולה עם אבירם ברקאי מציע אתר השטח קורסי ניווט מסוגים שונים: קורס חשיפה למערכת הGPS ותוכנת ניווט טורבו CD קורס ניווט טופוגרפי הכולל ניווט מעשי בשטח קורס הפעלת GPS בשני מפגשים כולל תרגול מעשי מחוץ לכיתה לפרוט הקורסים והרשמה - באתר השטח הישראלי (בקניון האביזרים תחת טיולים והדרכות) או בטלפון 1-700-700-494


פרטים והרשמה לקורסי ניווט

קורסי ניווט

2 גליונות של אוטושטח

אוטושטח - עיתון השטח המקיף והמוביל בישראל מציע לרשומים באתר השטח הישראלי הטבה ייחודית - 2 גליונות מהעיתון במחיר של דמי משלוח בלבד - 6 ש''ח.


להזמנה 2 גליונות של אוטושטח

2 גליונות של אוטושטח

מנוי לעיתון אוטושטח

עיתון השטח המקצועי ביותר בישראל. מתפרסם כל חודשיים בגליון מקיף. מנוי לשנתיים - 12 גליונות במחיר של 328 ש''ח. מתנה ייחודית לעושים מנוי של שנתיים באתר השטח - כיסוי גלגל של אוטושטח.


הזמנת מנוי דו-שנתי לאוטושטח

מנוי  לעיתון אוטושטח

מכשירי GPS של מגלן לרכישה באתר השטח

המכשירים המתקדמים של חברת מגלן הכוללים אנטנה רגישה היודעת לקלוט WAAS ו EGNOS לשיפור הדיוק במחירים מיוחדים באתר השטח הישראלי. כל הרוכש מכשיר GPS של מגלן באתר זכאי להדרכה אישית בת 45 דקות להפעלת המכשיר. (באזור ת''א).


קישור לדף הGPS

מכשירי GPS של מגלן לרכישה באתר השטח

חג שמח

לקראת סוף פסח - צאו לשטח טיילו ותהנו. ובקשה קטנה לנו אליכם - אנא שמרו על הטבע כי אין לנו ארץ אחרת. דיווח מהמסע הגדול של אתר השטח הישראלי משדה בוקר לאילת - כולו בשטח ללא עליה על הכביש, יופיע בשבוע הבא באתר. הגיעו חולצות של אתר השטח הישראלי במחיר של 50 ש''ח (כולל דמי משלוח) - לחברים במועדון 30 ש''ח (כולל דמי משלוח). לפרטים בקישור או בטלפון 1-700-700-494.


הצטרפות למועדון החברים של אתר השטח
להזמנה של חולצת אתר השטח הישראלי

חג שמח

תגובות

0 תגובות