שטח 4X4 > כתבות > חדשות

חדשות ועידכונים מאתר השטח הישראלי 4x4.co.il, אוגוסט 2003

מבצע גלישה מהירה באינטרנט במחיר מדהים

אתר השטח הישראלי מציע ללקוחותיו מחירים חסרי תקדים עם ספקית האינטרנט A2Z. המחירים הינם המשתלמים ביותר בישראל!!! לדוגמה: אינטרנט מהיר 500Kbps במחיר 30 ש''ח לחודש לכל אחד משלושת החודשים הראשונים. לאחר מכן – 65 ש''ח לחודש.


קישור לפרטים נוספים על המבצע

מבצע גלישה מהירה באינטרנט במחיר מדהים

ערב הדרכה לקראת המסעות לירדן

בחודש ספטמבר מתוכננים מספר מסעות לירדן. ביום ראשון הקרוב יתקיים ערב הדרכה בנמל ת''א בו יוקרן סרט, יוסבר מבנה המסע והציר יוצג על גבי מפה. בדף הבית באתר מופיע כרגע כתבה המסכמת את המסעות שהתקיימו עד כה בירדן. בגליון הקרוב של אוטושטח תתפרסם כתבה על המסעות לירדן עם תמונות שצילם תומר פדר וכתב עופר אוגש.


קישור לכתבה המסכמת באתר
קישור לפרטים נוספים על המסעות לירדן

ערב הדרכה לקראת המסעות לירדן

קניון האביזרים של אתר השטח הישראלי

קניה מאובטחת בקניון האביזרים של אתר השטח הישראלי - ראו אישור אבטחה. רב המוצרים באתר הינם במחירים אטרקטיביים ללא תחרות בשוק הישראלי - שווה לבדוק. לדוגמה פילטר אויר רב פעמי של K&N במחיר של 350 ש''ח לחבר - במקום למעלה מ-700 ש''ח בחנויות.


קישור לדף קניה מאובטחת באתר
קישור לדף הראשי בקניון האביזרים
קישור לפילטר אויר רב פעמי
קישור לדף הGPS

קניון האביזרים של אתר השטח הישראלי

מסעות והדרכות חילוץ ונהיגה באתר השטח

מידי חודש מקיים אתר השטח הישראלי הדרכת נהיגה - ההדרכה מתאימה לאלו העושים את צעדיהם הראשונים בתחום השטח וגם לוותיקים יותר הרוצים לשפר יכולות וללמוד נהיגה נכונה בשטח. בחודש ספטמבר יקיים אתר השטח הישראלי קורס חילוץ עם כננת בהדרכתו של אבירם ברקאי - מומלץ מאוד. מסע לסיום הקיץ בנחל ציפורי - המסע יוצא מאלון הגליל וכשעתיים לפניו יוצא טיול אופניים למי שרוצה לשלב טיול אופניים עם מסע ג'יפים.


פרטים ורישום להדרכת נהיגה הקרובה
פרטים ורישום לקורס חילוץ עם כננת
פרטים על מסע סוף הקיץ בנחל ציפורי

מסעות והדרכות חילוץ ונהיגה באתר השטח

כתבות חדשות באתר השטח הישראלי

כרגע באתר השטח הישראלי כתבה חדשה על הJEEP גרנד צירוקי מתוך אוטו שטח. כמו כן מסלול טיול מהבטיחה לבניאס מתוך הספר של אבירם ברקאי. מבצע באתר השטח - 2 גליונות ישנים של אוטושטח תמורת דמי משלוח של 6 ש''ח. מנוי לפופולר-סיינס ישראל במחיר מבצע.


קישור לכתבה על הגרנד צ'ירוקי
קישור למסלול טיול של אבירם ברקאי
קישור למבצע של 2 גליונות אוטושטח
קישור למנוי של פופולר סיינס ישראל

כתבות חדשות באתר השטח הישראלי

תגובות

0 תגובות