שטח 4X4 > כתבות > חדשות

הדרכות, מסעות וטיולים באתר השטח הישראלי www.4x4.co.il

המסעות לירדן

אתר השטח מציע לחבריו מסע מדהים לירדן בהדרכתו של ג'וי בירן- מסע של 3 ימים מעקבה דרך ואדי רם, הקשתות של חרז'ה, ראס אל נקב, פטרה והדיונות בערבה הירדנית. ייחודי לאתר השטח - כל המסעות מתקיימים לפי החוק הירדני, מלווים במדריך מקומי (דובר אנגלית), בשוטר ירדני ממשטרת התיירות ומבוטחים בביטוח ישראלי. המסע ייתקיים בסוף שבוע ימים חמישי עד שבת במועדים הבאים: 18-20/09 2-4/10 9-11/10 23-25/10 ערב הדרכה,שאלות ורישום ייתקיים ביום ראשון 14 בספטמבר 2003 בשעה 20:00 בת-אביב. לפרטים באתר 1-700-700-494 או אצל יוסי שדה 053-861211. בגיליון ספטמבר של מגזין הרכב המקצועי אוטושטח - תתפרסם כתבה גדולה מלווה בתמונות של הצלם תומר פדר על המסעות לירדן.


לפרטים , עלויות ורישום למסע לירדן
קישור לכתבות עם תמונות מירדן

המסעות לירדן

טיול יקבים כולל ארוחת גבינות

אתר השטח מזמין את הגולשים לטיול גורמה יקבים, באזור בית שמש. לאוהבי היין ומה שמסביב. השילוב של יין ושטח הוא עוד צד נוסף להכיר את ארצנו. מתכונת הטיול היא ביקור בארבעה עד שישה יקבים, כאשר המעבר מיקב ליקב יתבצע דרך השטח ובנוסף ארוחת בוקר של גבינות בשטח. מחיר לחבר 175 ש''ח (לאדם ברכב זוגי), מחיר רגיל 190 ש''ח כולל ארוחת בוקר, הדרכה וכניסה ליקבים.


רישום ופרטים לטיול יקבים

טיול יקבים כולל ארוחת גבינות

הדרכות חילוץ והדרכות נהיגה

אתר השטח מציע לכם לשפר מיומנות בנהיגת שטח באמצעות קורסי נהיגה בהדרכתו המקצועית של ליאור רייטר - ראש מדור נהיגת שטח מבצעית בצה''ל (במיל'). האתר מציע מגוון קורסים והדרכות אישיות או בקבוצה. הדרכה בסיסית תתקיים ביום שישי 12/9/2003. בנוסף מציע אתר השטח קורס חילוץ והפעלת כננת בהדרכתו של אבירם ברקאי - מדריך השטח המקצועי בישראל. הקורס הוא בין יום שלם וכולל הדרכה תאורטית ובעיקר הדרכה ותרגול מעשיים עם הרכבים. הקורס ייתקיים ביום חמישי 18/9/2003 במרכז הארץ. רישום דרך האתר או בטלפון 1-700-700-494 או אצל יוסי 053-861211.


רישום ופרטים להדרכת נהיגה בסיסית
רישום ופרטים לקורס חילוץ עם כננת
קישור לדף הדרכות הנהיגה

הדרכות חילוץ והדרכות נהיגה

קורסי ניווט והפעלת GPS

ייחודי באתר השטח הישראלי - קורסי ניווט, קורסים להפעלת GPS וקורסים משולבים. המדריך - עופר אוגש, בעל ניסיון רב בניווט ובהדרכת ניווט כמפקד ביחידה מובחרת בצה''ל וכמדריך ניווט ותיק בשוק האזרחי. לבחירתכם - קורס הפעלת GPS בשני מפגשים הכוללים תרגול מעשי והפעלת הGPS מחוץ לכיתה. קורס ניווט טופוגרפי והתאמה של מפה לשטח הכולל 2 שיעורי כיתה ותרגול מעשי של ניווט מודרך ולאחריו ניווט עצמאי בשטח. קורס ניווט טופוגרפי משולב GPS וכולל ניווט לילה. בנוסף מציע אתר השטח מכשירי GPS ואביזרים לניווט במחירים ללא תחרות. כל הרוכש GPS באתר זכאי להדרכה אישית בת 45 דקות להפעלה בסיסית של המכשיר. והחודש במבצע - כל הרוכש GPS באתר ייקבל נרתיק קורדורה איכותי ובנסוף כל הרכוש מכשיר ממשפחת המרדיאן ייקבל כרטיס זכרון SD במתנה.


פרטים והרשמה לקורס GPS
פרטים והרשמה לקורס ניווט טופוגרפי
רישום ופרטים לקורס ניווט משולב GPS
מפגש חשיפה למערכת הGPS
קישור לדף GPS ומחירים המוצעים למכירה

קורסי ניווט והפעלת GPS

מסעות וטיולים בארץ

מסעות באווירה אחרת בהדרכתו של יוסי שדה וניר ניסטל - חוויה מיוחדת של נהיגת שטח, הכרת הארץ וחברותא. שבת 6/9/03 חציית הכרמל ממזרח למערב מכרם מהר''ל עד למוחרקה. שבת 13/9/03 מסע בנחל צין- גבי שיש וגבי צין וסיום בתצפית למכתש הקטן. שבת 20/9/03 מבית ג'וברין ללטרון - מסע המטפס ויורד לאורכה של השפלה. שבת 4/10/03 מסע עבירות ייחודי וקשה באזור נחל דימונה.


פרטים והרשמה למסע לכרמל
פרטים והרשמה למסע לנחל צין
פרטים והרשמה למסע מבית ג'וברין ללטרון
פרטים והרשמה למסע עבירות נחל דימונה

מסעות וטיולים בארץ

מסעות בארץ הכוללים לינת שטח

בתקופת החגים מציע אתר השטח מסעות של יומיים ושלושה בשטח הכוללים לינת שטח בסוף היום. מנחל פארן להרי אילת בראש השנה 27-28/9/03 מהמתכש הגדול למאגורות נחש צמא 19-20/9/03 מסע של שלושה ימים כולו בשטח עד לאילת בחול המועד סוכות 14/16/10/03.


פרטים והרשמה למסע של ראש השנה
פרטים והרשמה למסע מהמכתש הגדול לנחש צמא
פרטים והרשמה למסע של 3 ימים בשטח עד אילת

מסעות בארץ הכוללים לינת שטח

חברות במועדון אתר השטח הישראלי

שווה להיות חבר במועדון של אתר השטח הישראלי. בעלות של 120 ש''ח לשנה - מקבלים הנחות בקניית ציוד ובהשתתפות במסעות ובהדרכות.


קישור לדף פרטים והצטרפות למועדון
קישור לדף הסבר על הדרכות נהיגה, שטח ומסעות
קישור לקניון אביזרי השטח

חברות במועדון אתר השטח הישראלי

תגובות

0 תגובות