שטח 4X4 > כתבות > חדשות

חדשות ועידכונים מאתר השטח הישראלי 4X4.CO.IL, אוקטובר 2003

מסעות בחוץ לארץ ובארץ

אתר השטח מתמחה בהוצאת מסעות שטח בארץ ובחו''ל. את המסעות מובילים ג'יפאים - אנשי שטח והם מאופיינים באוירה מיוחדת וברוח הרפתקנית. כרגע באתר תמונות מסיני - מסע שטח בנהיגה עצמית באזור ההר הגבוה. בסוף סוכות חזרנו ממסע של 3 ימים במדבר מניצנה לאילת בשטח - מעט מהתמונות כרגע באתר - עידכונים בהמשך. בסוף ינואר מתכנן האתר להוציא משלחת ישראלית למסע שטח במדבר המערבי במצרים - פרטים באתר. חשוב - כל פעילות השטח של האתר מבוטחת בביטוח צד ג' ואחריות מקצועית !!!


קישור לחדשות על המסע בסיני
קישור להזמנה על ערב הדרכה למדבר המערבי במצרים
מספר תמונות ממסע ניצנה אילת בשטח
פרטים והרשמה למסע בנחל צין ב1 לנובמבר
פרטים והרשמה למסע למוחרקה ב8 לנובמבר

מסעות בחוץ לארץ ובארץ

קניון האביזרים של אתר השטח הישראלי

לרשותכם קניון אביזרים מחולק לפי מחלקות לכל ציוד השטח והמחנאות. המחירים באתר הם מהזולים בישראל - ללא תחרות. כל הרכישה באתר מאובטחת וכרטיסי האשראי מוצפנים בהתאם לתקן בינלאומי ובפיקוח חברת THAWTE - ראו אישור אבטחה באתר. מבצע לשבוע הקרוב - סט מפות סימון שבילים 1/50,000 הכולל 19 מפות במחיר של 999 ש''ח במקום 1,390 ש''ח. פילטר אויר מכותנה רב פעמי של K&N במחיר של 350 ש''ח לחבר כולל ערכת ניקוי. קומפרסור מעולה 350 PSI מפלדה 400 ש''ח לחבר.


להזמנה ורכישת סט מפות סימון שבילים
פרטים והזמנה של פילטר אויר רב פעמי
קומפרסור מפלדה ב-400 ש''ח לחבר
כל ציוד החילוץ והגרירה
כל הGPS והאביזרים לניווט

קניון האביזרים של אתר השטח הישראלי

הדרכות נהיגה והדרכות ניווט

אתר השטח הישראלי מציע לכם מבחר קורסים ללימוד נהיגת שטח ולשיפור המיומנות על ההגה. הקורסים טובים למתחילים וטובים שבעתיים לאלו שנוהגים כבר בשטח אך רוצים לדעת איך עושים זאת נכון ולהגיע לרמה גבוה של נהיגה. יש להירשם באתר - ואנו ניפנה אליכם לתיאום תאריך - באחד מימי השישי הקרובים - בהתאם לרמה ולגיבוש קבוצות הנהיגה השונות.


פרטים והרשמה להדרכת נהיגת שטח
מבחר הדרכות ניווט והפעלת GPS

הדרכות נהיגה והדרכות ניווט

הזמנה לכותבי מאמרים וכתבות

אתר השטח הישראלי מזמין אתכם לשלוח כתבות, חדשות מהארץ ומחו''ל, תמונות וכל חומר מקצועי הקשור לעולם השטח ו 4X4. חומר הכתוב בצורה טובה ומעניינת יפורסם באתר תחת שמו של הכותב. את הכתבות אפשר לשלוח דרך הדואר באתר או לדוא''ל: info@4x4.co.il האתר לא יפרסם חומר שהינו פרסומת או כזה הפוגע בזכויות יוצרים.

הזמנה לכותבי מאמרים וכתבות

תגובות

0 תגובות