שטח 4X4 > כתבות > חדשות

הדרכות, מסעות וציוד באתר השטח הישראלי

מסעות לירדן ולטורקיה של אתר השטח הישראלי

בסוף ינואר: 29-31 לחודש, מיום חמישי ועד שבת, יוצאת קבוצת מטיליים/ג'יפאים מאתר השטח הישראלי למסע שטח בירדן. המסע מתחיל בעקבה, חוצה את ואדי רם, מטפס לראס א-נקב, פטרה, בדרך הבשמים יורד לערבה, הדיונות הכתומות בערבה הירדנית וחוזר למעבר הגבול באילות (ערבה). ערב הדרכה ורישום יתקיים מחר (יום רביעי 21 בינואר) בשעה 20:00 בארנולד - ליד מגרשי הטניס בצפון ת''א. לפרטים: באתר השטח 1-700-700-494 או אצל עופר 052-436973. מסע אל טורקיה הררית שהזמן בה עמד מלכת. דמיינו נוף הרים גבוהים, יערות עצי אורן שחור, ארז ודולב, שאון נהרות שופעי מים ומקומיים עובדים את האדמה ורועים צאן ובקר, את בתיהם המסורתיים השוכנים באזורים קסומים בחיק הטבע, את ניחוחות התה הטורקי ....ואנחנו נהייה שם במסע בנהיגה עצמית!!! 5 ימים של מסע ג'יפאים מאתר השטח הישראלי, בתאריך: 22.2.04 עד 26.2.04. ערב רישום והדרכה יתבצע בתחילת פברואר. הקליקו על הקישורים לפרטים:


פרטים נוספים על המסע לירדן
תמונות וסיכומים ממסעות ירדן
פרטים נוספים על המסע לטורקיה
תמונות ממסע ג'יפים בטורקיה

מסעות לירדן ולטורקיה של אתר השטח הישראלי

מסע לשפלת הרי יהודה ביום שבת הקרוב 24/1/2004

מסלול בשפלת ההר, טיפוס לרמת אבישור וזחילה במערות מסתור. עבירות: בינונית, עם ירידה קשה מתל גודד. צפוי בוץ עמוק בתחילת המסלול. המדריך: עופר אוגש 052-436973 רישום ופרטים באתר השטח:


פרטים והרשמה למסע

מסע לשפלת הרי יהודה ביום שבת הקרוב 24/1/2004

הדרכת נהיגה ביום שישי הקרוב 23/1/2004

הדרכת נהיגה ביום שישי הקרוב - בהר חורשן (ליד בת שלמה) - חובה לכל נהג בשטח - מתחיל או בעל ניסיון. ההדרכה כוללת הסברים תיאורטים ותרגול מעשי: הסבר על מערכות הרכב, ישיבה נכונה, היגוי, עבודת הילוכים ודוושות; נהיגה במעלות, מורדות, מעבר מדרגה, מעבר חריץ, נסיעה בשיפוע צד ועוד. המדריך: ליאור רייטר. לפרטים לחצו על הקישור:


פרטים נוספים והרשמה להדרכה

הדרכת נהיגה ביום שישי הקרוב 23/1/2004

הדרכה ותרגול GPS בשני מפגשים

קורס חובה לכל בעל GPS - מלמד בצורה מקיפה אתחול, הפעלה וניווט עם המכשיר ובנוסף לומדים על רשתות הקואורדינטות השונות והתאמתן מהמפה למכשיר. הקורס כולל שני מפגשים בכיתה ולאחר כל שיעור תרגול מעשי מחוץ לכיתה ותרגיל של הפעלת מכשיר הGPS. המדריך: עופר אוגש 052-436973 הקורס הקרוב יתקיים בת''א בשני מפגשים - כל אחד של כשעתיים: ביום שני 26/01/04 וביום רביעי 28/01/04 בשעה 19:00. לפרטים והרשמה הקישו על הקישור:


פרטים ורישום לקורס GPS

הדרכה ותרגול GPS בשני מפגשים

מבצע רצועות גרירה ושאקלים

רצועת גרירה 9 מטר (13 טון קריעה) + רצועת רסן 3 מטר (13 טון קריעה) ו-2 שאקלים 3.25 קולקוני. רק 279 ש''ח לחבר או 299 ש''ח מחיר רגיל (+ דמי משלוח) במקום 333 ש''ח. להזמנה לחצו על הקישור:


מבצע רצועות ושאקלים
קישור לערכות חילוץ של אתר השטח

מבצע רצועות גרירה ושאקלים

הגיעו ערכות מקצועיות לתיקון פנצ'ר

ערכה לתיקון פנצ'רים מקצועית לתיקון צמיגי טיובלס של חברת STOP and GO. הערכה מציעה ''פטריות'' ואקדח להכנסתם לתוך הצמיג - כמעט כמו תיקון בפנצ'ריה. הערכה מציעה פתרון ייחודי לתיקון עצמי. הערכה נמצאת בשימוש יחידות מובחרות בצה''ל. קומפרסור מפלדה במחיר מיוחד: 400 ש''ח לחבר, 450 מחיר רגיל (+דמי משלוח). לפרטים:


פרטים נוספים על ערכת פ'נצ'ר מקצועית
קומפרסור מפלדה במחיר ללא תחרות

הגיעו ערכות מקצועיות לתיקון פנצ'ר

ערבי חמישי באלון הגליל

ביום חמישי הקרוב ה22.1.04 מופע ג'אז : פסנתר, גיטרה, תופים ונגן אורח. שעה 21:30 במרכז שטח אלון הגליל. עלות הכניסה -.35 ש''ח כולל קפה ראשון. ביום חמישי ה29.1.04 סימפוזיון בנושא : ג'יפאות ושמירת טבע-האם ניגוד אינטרסים?!!!! אבירם ברקאי מייצג את הג'יפאים מול רשויות שמירת הטבע. טיול ג'יפים אחר – טיול המיועד לאלו הרוצים לדעת יותר עתיד רמת הגולן ושאלת המים לקראת הדיונים עם סוריה. לפרטים באתר (הקישו על הקישור בכחול):


הקישור לאתר של אלון הגליל

ערבי חמישי באלון הגליל

לצוות החילוץ של אתר השטח הישראלי דרושים מחלצים

צוות החילוץ של אתר השטח רוצה להתרחב וזקוק לג'יפאים בעלי ניסיון מוכח ורכב שטח מדוגם. המתאימים מוזמנים לשלוח קורות חיים לאתר (דרך הדוא''ל), והם ישולבו בצוות החילוץ המקצועי של אתר השטח ויוזנקו לחילוצים שונים של רכבי שטח.


פרטים על צוות החילוץ של אתר השטח

לצוות החילוץ של אתר השטח הישראלי דרושים מחלצים

תגובות

0 תגובות