שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מסע לילה בהרי ירושלים, טיול בגליל בשבת ומסעות לירדן וסיני ביולי

המסע הקרוב לירדן בסוף שבוע הבא מחמישי 15/7 עד שבת 17/7

מסע מדהים - 3 ימים של נהיגה בדיונות ובין נופים מדהימים ולסיום נסיעה בתוך נחל זורם (לאורך כ- 2 ק''מ). חווית נהיגה לימודית, מתאימה גם לכאלו שאין להם ניסיון בשטח. לאורך המסע ניתנים הסברים טכניים מפי המדריך הישראלי והסברים על ירדן, האוכלוסייה והיסטוריה מפי המדריך הירדני. מדריך: עופר אוגש 052-436973 גלשו באתר וראו תמונות וכתבות מ-15 מסעות בשנה החולפות:


קישור לפרטים על המסע הקרוב לירדן
קישור לדף הכתבות והתמונות מהמסעות בעולם

המסע הקרוב לירדן בסוף שבוע הבא מחמישי 15/7 עד שבת 17/7

מסע לילה בהרי ירושלים - שישי 9/7

מסע ג'יפים בהרי ירושלים - 5 שעות של נהיגה בשבילים המטפסים מהשפלה להרים. מתחילים בשעה 20:00 ומסיימים לקראת 01:00 בלילה של יום שישי. עבירות : בינונית. מדריך: עופר אוגש 052-436973


קישור לפרטים על המסע לילה לירושלים

מסע לילה בהרי ירושלים - שישי 9/7

טיול לגליל עליון מזרחי - שבת 10/7

נטפס מכביש קדרים עמיעד לכוון צפת דרך נחל עכברה עד לאיילת השחר דרך מערת עלמה. טיול משפחות בהדרכתו של אורי טל - מדריך טיולים ותיק בעל ידע רב. הטיול מלווה בהסברים רבים על המקום ועל האוכלוסייה.


קישור לפרטים על הטיול של שבת הקרובה

טיול לגליל עליון מזרחי - שבת 10/7

מסע בנהיגה עצמית 3 ימים בסיני - חמישי עד שבת 22-24 ביולי

נותרו מספר מקומות: מסע ייחודי ברכבי פאג'רו ודיסקברי בנהיגה עצמית של המשתתפים בסיני. המסע מטפס מהחוף דרך השטח להר הגבוה במשך יומיים. כולל טיפוס ברגל לקראת הזריחה לפסגת ההר הגבוה. ולסיום יורד לחוף הים בטארבין. את המסע מוביל עופר אוגש, מדריך בדואי בן המקום, מכונאי וטבח. המסע הינו הזדמנות גם לאלו שאין ברשותם רכב שטח לנהוג 3 ימים בשטח ולהגיע למקומות אליהם לא ניתן להגיע אחרת.


קישור לפרטים על המסע לסיני
קישור לתמונות והסברים מהמסע הקודם לסיני

מסע בנהיגה עצמית 3 ימים בסיני - חמישי עד שבת  22-24 ביולי

ספארי ג'יפים בהרי הטאורוס בטורקיה מחמישי 19/8 עד ראשון 22/8

מסע סופשבוע אל טורקיה הררית שהזמן בה עמד מלכת - 2 נהגים ברכב !!! דמיינו נוף הרים גבוהים, יערות עצי אורן שחור, ארז ודולב, שאון נהרות שופעי מים ומקומיים עובדים את האדמה ורועים צאן ובקר, את בתיהם המסורתיים השוכנים באזורים קסומים בחיק הטבע, את ניחוחות התה הטורקי ....


קישור לפרטים על ספארי ג'יפים בטורקיה
קישור לתמונות והסברים ממסע החורף לטורקיה

ספארי ג'יפים בהרי הטאורוס בטורקיה  מחמישי 19/8 עד ראשון 22/8

מבצע לחברים בלבד לשבוע בלבד - תיק חילוץ משופר

תיק חילוץ בסיסי - רצועת גרירה 10 מטר + רצועת רסן 3 מטר + 2 שאקלים + את חפירה + כפפות עבודה ארוזים בתיק חילוץ מקורדורה, בתוספת קומפרסור מפלדה וערכת עזרה ראשונה: במחיר של 799 ש''ח בלבד (כולל משלוח) - המחיר לחברים בלבד בהזמנה בטלפון של האתר 1-700-700-494 (במקום 1104 ש''ח מחיר רגיל או 893 מחיר רגיל לחברים).


קישור לערכת חילוץ וגרירה בסיסית
קישור לערכת עזרה ראשונה
קישור לקומפרסור מפלדה

מבצע לחברים בלבד לשבוע בלבד - תיק חילוץ משופר

תגובות

0 תגובות