שטח 4X4 > כתבות > חדשות

סיכום שנת 2006 באתר השטח הישראלי

צוות אתר השטח הישראלי מסכם שנה פורייה, שופעת מסעות, סיקורים עיתונאיים, חוויות חדשות, שיפורים, חידושים ושדרוג באתר האינטרנט הוותיק והגדול בישראל

תודה לעשרות אלפי הגולשים, לאלפי הלקוחות שהשתתפו במסעות ובהדרכות, לכל הצוות של אתר השטח ולכול מי שעזר ותמך.
בזכותכם עשה אתר השטח הישראלי קפיצת דרך משמעותית קדימה.

הפעילות העיתונאית - לב לבו של האתר

התכנים המצויים באתר, בנושאים מגוונים של שטח, 4X4 וכלי רכב מכל סוג, שנכתבו על-ידי טובי הכותבים בארץ, קיבלו השנה תגבור משמעותי: רני פלג, בכיר כתבי הרכב בישראל, הצטרף לצוות הכתבים של אתר השטח הישראלי! היכנסו לאתר והתעדכנו - הכתבה הראשית מתחלפת מדי יום-יומיים ובה תוכן איכותי, עדכני ושימושי, מלווה בתמונות, בקישורים ובסרטים.


לאלפי הכתבות באתר השטח הישראלי הקליקו כאן
לעשרות מבחני דרכים באתר השטח הישראלי הקליקו כאן
לכתבות של טיפ שטח הקליקו כאן
לעשרות מסלולי טיול באתר השטח הישראלי הקליקו כאן

הפעילות העיתונאית - לב לבו של האתר

שטח TV - הפקה ייחודית של סרטים לאינטרנט

צוות הפקה מקצועי של אתר השטח בראשותו של אילן אשל ובסיועם של אייל נוריאל, אדיר טובי ואופיר כהן,מצליח ליצור טלוויזיה אינטרנטית איכותית ומיוחדת. סרטים של מבחני דרכים בארץ ובחו''ל, סיקור ספורט מוטורי (מכוניות ואופנועים בשטח), מסעות בעולם (ירדן, מצרים, טורקיה, קפריסין ומרוקו), הפקת סרטי חוץ (כמו סרטים לאולמות התצוגה של סובארו), סיקור אירועים מיוחדים (כמו ההפקה של ''אופנוע בערבה'' ששודרה גם בערוץ 1) ועוד המצלמה יציבה...


להפקות המקור של אתר השטח הישראלי הקליקו כאן
לסרטים שרצים ברשת הקליקו כאן
אם יש לכם סרטים יפים אתם מוזמנים לשלוח אלינו לכאן

שטח TV - הפקה ייחודית של סרטים לאינטרנט

מסעות 4X4 ואופנועים למקומות הכי מעניינים בעולם

המסעות של אתר השטח הישראלי מיוחדים וייחודיים בכל קנה מידה עולמי. במרכז המסע עומד כלי הרכב (ג'יפ או אופנוע) ואיתו המשימה להגיע רחוק יותר, גבוה יותר ולמקומות הנידחים ביותר. בכל המסעות לומדים לנהוג ולמצות את יכולות רכב השטח, או האופנוע, ברמה הגבוהה ביותר. המסעות נועדו ל''אנשים מן הישוב'', שבאים ללמוד וליהנות מהאתגר. רוב המסעות מותאמים לקבוצות סגורות, בהתאם לאופי הקבוצה, ובמסעות הפתוחים מתגבשות קבוצות וחברויות. אתם מוזמנים לגלוש ליומני המסעות, לקרוא את הכתבות ולראות את הסרטים מעשרות המסעות שהדרכנו השנה בעולם, חלקם במקומות בהם רכב מנועי מעולם לא עבר: במרוקו, בחוצה טורקיה, בירדן ובמצודות במזרח ירדן, בקפריסין הטורקית והיוונית וכמובן בים החולות הגדול של מדבר הסהרה ובמדבר המערבי של מצרים.


לכתבות, סרטים ויומני מסעות מירדן הקליקו כאן
לכתבות, סרטים ויומני מסעות מהמדבר המערבי הקליקו כאן
לכתבות, סרטים ויומני מסעות מטורקיה וממרוקו הקליקו כאן
לכתבות, סרטים ויומני מסעות מקפריסין הקליקו כאן
לרשימת המסעות הקרובים בעולם הקליקו כאן

מסעות 4X4 ואופנועים למקומות הכי מעניינים בעולם

צוות מדריכים מיומן ומקצועי מוביל את הטיולים בארץ

צוות של אנשי מקצוע, מדריכי נהיגה ומדריכי ג'יפים ו-4X4 מקצועיים:   אדיר לב - מומחה לנהיגה, מוביל את הדרכות הטרשים והחולות וטיולים משפחתיים למקומות שלבד לא תגיעו אליהם.   גלעד טל - האיש שלנו בצפון. מכיר כל שביל, כל מעיין וכל ביצה בגליל ובגולן. שולי מויסיף - הקשיש שבחבורה, המוביל טיולים פרטיים בהתאמה אישית.   עופר אוגש - מוביל את מסעות חוצה ישראל, הדרכות נהיגה אתגרית, הדרכות ניווט ו-GPS ומסעות אופנועים וג'יפים (4X4) במקומות מיוחדים בעולם.

מאות של יומני מסעות וטיולים בארץ
הדרכות נהיגה בשטח טרשי, בחולות והדרכות לטיפוס המעלות הקשים בישראל
מסעות ארוכים, חוצה נגב וחוצה ישראל המיוחדים לאתר השטח הישראלי

צוות מדריכים מיומן ומקצועי מוביל את הטיולים בארץ

חנות וירטואלית וחנות ברחוב שוקן 30 בתל אביב

במהלך 2006 פתחנו עבורכם את החנות של אתר השטח הנמצאת ברחוב שוקן 30 בתל אביב. החנות מצטרפת לחנות הוירטואלית באינטרנט - חנות מאובטחת הפועלת ברציפות מזה 7 שנים ואשר תשודרג במהלך 2007. בחנות אפשר לפגוש את אמיר - מנהל המשרד של האתר, שישמח להעניק לכם שירות. בחנות ברחוב שוקן ובחנות הוירטואלית נמכר ציוד הקפי לרכבי שטח. אנו מקפידים למכור ציוד איכותי שאפשר לתת עבורו שירות ואחריות מלאים. בקישורים להלן מפורט הציוד לפי המחלקות בחנות:


לציוד גרירה וחילוץ הקליקו כאן
לציוד לרכב הקליקו כאן
לספרים ומפות הקליקו כאן
למכשירי קשר הקליקו כאן
לערכת הקפה המיוחדת של אתר השטח הקליקו כאן

חנות וירטואלית וחנות ברחוב שוקן 30 בתל אביב

ניווט כף יד ו-GPS : המומחיות שלנו

אנחנו משתמשים במערכות הניווט, במחשבי כף היד וב-GPS במסעות שלנו בארץ ובעולם. אנו היחידים בארץ המעבירים קורסי הדרכות GPS לאנשים פרטיים, לאקדמיה ולגופים מוסדיים - זו המומחיות שלנו! אתר השטח הישראלי מוכר ציוד איכותי (מחשבי כף, תוכנות ומערכות GPS מקצועיות) ומעניק שירות מקצועי ללא פשרות!


לכל מכשירי GPS מקצועיים ולציוד נילווה הקליקו כאן
למחשבי כף יד, תוכנות ניווט ועזרים נוספים הקליקו כאן
לפורום הניווט והמכשירים הקליקו כאן
לכתבות הניווט מהבסיס ועד ה-GPS הקליקו כאן

ניווט כף יד ו-GPS : המומחיות שלנו

הגולשים האיכותיים של אתר השטח הם הכוח האמיתי של האתר!

כמעט 60,000 גולשים הרשומים באתר השטח הישראלי מהווים את הליבה האיכותית של האתר. אנו משתדלים לתת לגולשים את המידע העדכני והאיכותי ביותר (וזו משימה לא קלה במדינתנו), אנו קשובים לגולשים ומעניקים להם פורומים מקצועיים ולוח מודעות לשימוש חופשי. אנו משתדלים למכור פרסום איכותי ולשלבו באופן שלא יציק לגולשים וגם יאפשר למפרסם חשיפה מלאה (כך אנו מממנים את הפעילות העיתונאית הנרחבת של האתר) בשנת 2007 נסיים לתכנת את הפורומים ואת לוחות המודעות ונמשיך במינוי מנהלים מקצועיים לפורומים (בכל זאת למצוא מנהל פורום מקצועי כמו ''רפי ג.'' זו משימה מיוחדת).


למערכת הפורומים של אתר השטח הישראלי הקליקו כאן
ללוח המודעות באתר השטח הישראלי הקליקו כאן
לדף המועדון של אנשי 4X4 וההטבות הקליקו כאן

הגולשים האיכותיים של אתר השטח הם הכוח האמיתי של האתר!

אינדקס 4X4

שירות חדש באתר השטח, הקורם עור וגידים, מציע לגולשים מאגר מידע בלתי תלוי במגוון תחומי השטח השונים וקופוני הנחות באחריות בתי העסק המפרסמים. אינדקס שטח הינו אתר שנועד לתת מענה לכל חיפוש הקשור לחווית השטח. באתר מאגר עסקים בישראל המעניקים שירות בנושא שטח, רכב, 4X4, תיירות ונושאים רלוונטיים נוספים. הגלישה באתר - חינם! הרישום והפרסום לעסקים ניתן אף הוא בחינם.


לאינדקס עסקי השטח ו-4X4 בישראל הקליקו כאן
לפרסום בחינם של עסק בישראל הקליקו כאן

אינדקס 4X4

מסעות אופנועי השטח ומסעות טיפוס לפסגות ההרים הגבוהים בעולם

בשנת 2006 הוציא אתר השטח הישראלי, בהדרכתו של עופר אוגש - מנהל האתר, 4 מסעות אופנועי שטח לממלכה ההאשמית של ירדן - חוויה יוצאת דופן במדינה שבה אין אופנועים ואסור להכניס אליה רכב דו-גלגלי (לאתר השטח אישור מיוחד להכניס אופנועים לירדן). כמו כן טיפסנו לפסגת הקילימנג'רו - 5,895 מטרים - ההר הכי גבוה ביבשת אפריקה. (הכתבה והתמונות יפורסמו בתחילת 2007)


ליומני מסעות אופנועי השטח בעולם הקליקו כאן
לכתבה מיוחדת - התלבטות גורלית בין אופנוע, טרקטורון ורכב 4X4 הקליקו כאן

מסעות אופנועי השטח ומסעות טיפוס לפסגות ההרים הגבוהים בעולם

איחולים לשנת 2007

המון בריאות, שנה בטוחה יותר בכבישים (שם מאוד מסוכן וצריך להיות מקצועיים, שקולים ואחראים, על מנת למנוע תאונות מיותרות) שנה של שגשוג והרבה שטח. ובכלל אנו מאחלים לכולם שנה של שלום, שנה בה נוכל לנסוע ולטייל בכל העולם דרך הגבולות היבשתיים שלנו.


לדף של ''מי אנחנו'' הקליקו כאן
למשלוח הודעת דואר אלקטרוני לאתר השטח הקליקו כאן
למשלוח הודעת דואר אלקטרוני לאילן אשל - מנהל השיווק של אתר השטח הקליקו כאן
למשלוח הודעת דואר אלקטרוני לעופר אוגש - מנהל אתר השטח הקליקו כאן

איחולים לשנת 2007

תגובות

0 תגובות