שטח 4X4 > כתבות > חדשות

כתבות חדשות באתר השטח הישראלי - 1/6/2007

הודעה זו נשלחה ל-46,582 גולשים הרשומים באתר ורוצים לקבל דיוור זה.
מאגר המידע של אתר השטח הישראלי רשום כחוק אצל רשמת מאגרי המידע במשרד המשפטים ומספרו: 521175.

סרט מהמסע למדבר המערבי - חורף 2007

הנהיגה והניווט במרחבים האין סופיים של מדבר הסהרה ובים החולות הגדול הם חוויה מיוחדת. חבורה קטנה מאתר השטח יצאה למסע מיוחד שדחס לתוכו את המרחבים האין סופיים ל-5 ימים של נסיעה ללא הפסקה עם הרבה מאוד הרפתקאות בדרך. הוביל והדריך: עופר אוגש.


ליומן המסע המצולם הקליקו כאן
לכל הכתבות ויומני המסעות מהמדבר המערבי הקליקו כאן
לפרטים על המסע הקרוב למדבר המערבי הקליקו כאן

סרט מהמסע למדבר המערבי - חורף 2007

צולם ביום חול - סרט מראלי רייד צאלים

קפיצות לרוחק ושקיעות לעומק הן רק חלק קטן ממה שחיכה למשתתפי ליגת ראלי רייד בצאלים. צוות אתר השטח הישראלי היה שם כדי לתעד בוידיאו ובתמונות את המתחרים תופסים זמן אוויר איכות.


לכתבה המלאה הקליקו כאן
לכל הכתבות בנושא ספורט מוטורי הקליקו כאן

צולם ביום חול - סרט מראלי רייד צאלים

פארק לנד רובר - אירוע הכבישטח הגדול ביותר בישראל

חברת המזרח לשיווק מכוניות מזמינה אותך שוב, להתחבר להרפתקה המשפחתית של לנד- רובר בארוע הכבישטח הגדול ביותר בארץ. לנד- רובר שהמציאה את סגנון רכבי הכבישטח בו כל אחד יכול להתחבר להרפתקה שלו, ממשיכה להוביל בתחום ובמרחק גדול. כל אחד מגיע עם הלנד-רובר שלו ומתמקם על הדשא, מקים את האוהל שלו ליד, כמו שצריך. . . בארוע יבחר הלנד-רובר היפה והמדוגם ביותר והוותיק ביותר. המשתתפים יוכלו להשתתף בתחרויות רציניות והיתוליות. לטפס על קיר. לשכשך בכנרת על מזרוני-ים וקייאקים. לרכב על אופנים. להקשיב לסיפורי מסע מרתקים. להתרענן בפעילות אתגרית. ללמוד בישול בשטח. להתרשם מציוד משלים לשטח כולל ביגוד לנד-רובר. למכור ולקנות בשוק קחתן של ציוד ואביזרי הרפתקה משומשים. ולא שכחו בלנד רובר גם מגוון הפעלות לילדים, מתנפחים, סדנאות, מעגל מתופפים ועוד. ארוחת ערב שבת משותפת בסגנון ה''פוייקה'' והופעה של דני ליטני ליד המדורה. בשבת ארוחת בוקר ישראלית עשירה ומגוונת (כלולה במחיר). אל תוותרו על ארוע עולמי, שמגיע סוף סוף אלינו.


לפרטים המלאים הקליקו כאן

פארק לנד רובר - אירוע הכבישטח הגדול ביותר בישראל

לחזור ב-High - תובנות של העורך מראלי הפירמידות במצרים

מסע ארוך במדבר המערבי של מצרים הוא הזדמנות טובה לבדוק את יכולות הנהיגה שלכם. סיפור על חזרה בתשובה, חזרה בשאלה וגעגועים חזקים. רני פלג, העורך של אתר השטח הישראלי, מפנים כי יש דיונות בהם נוסעים ב-High ולומד עוד קצת דברים...


לכתבה המלאה הקליקו כאן
לכתבות הספורט המוטורי הקליקו כאן

לחזור ב-High  - תובנות של העורך מראלי הפירמידות במצרים

מתקר עד תקר - טיול שבועות בהדרכת אורית וטלי

אם במהלך השנה נראים טיולי הבנות כמו ארוחה מתמשכת, דמיינו לעצמכם כיצד נראה טיול שבועות - החג שהוא ארוחת גורמה בהגדרתו. טוב, עכשיו תכפילו בעשרים ותבינו מדוע הכתבות של אורית לא יעברו יותר עריכה באתר השטח הישראלי.


לכתבה המלאה הקליקו כאן
לעמוד הראשי של כתבות שטח הקליקו כאן
למסעות הקרובים בארץ הקליקו כאן

מתקר עד תקר - טיול שבועות בהדרכת אורית וטלי

חילופי תרבויות

טוארג יוצא לכבוש את הבאחה. האירופים השתגעו, או שזהו הטרנד החם של תעשיית המרוצים מאת: רני פלג


לכתבה המלאה הקליקו כאן
לכל חדשות השטח הקליקו כאן

חילופי תרבויות

הדרכת נהיגה היא הבסיס למקצועיות בשטח

הדרכת הנהיגה בשטח טרשי (סלעים) מקיפה ידע תיאורטי ותרגול מעשי בשטח טרשי בנושאים של: טיפוס וירידה, מעבר מדרגות סלע, שיפוע צד ועוד... בסיום ההדרכה תדעו מהן המגבלות שלכם כנהגים ומהן מגבלות הרכב שלכם ובהתאם תוכלו לתכנן ולנסוע בשטח בביטחון. ההדרכה הקרובה: שבת 16/6/07 הדרכות נוספות: הדרכת נהיגת חולות - שבת 23/06/07 והדרכה לטיפוס מעלות בעבירות קשה - יום שישי 20/7/07 (בהדרכת עופר אוגש)


לעמוד הראשי של הדרכות נהיגה הקליקו כאן
לתמונות מההדרכות של אתר השטח הישראלי הקליקו כאן

הדרכת נהיגה היא הבסיס למקצועיות בשטח

לוח מודעות באתר השטח

לוח השטח הוותיק בישראל תוכנת מחדש, מתעדכן (גם מבחינת תכנות ולאחרונה שופר נושא החיפוש) ובקרוב יעלה עדכון נוסף -ניתן כשירות בחינם לגולשים הרשומים באתר השטח הישראלי. יש לכם רכב שטח למכירה - כאן הפרסום בחינם! מחפשים רכב שטח? - כדאי להתחיל לחפש כאן!


לכניסה ללוח המודעות הקליקו כאן

לוח מודעות באתר השטח

הפורומים של אתר השטח הישראלי

הפורומים הוותיקים בישראל לאנשי השטח - 10 שנים של פעילות רצופה! כאן תוכלו למצוא חברים לטיולים בארץ, להתייעץ בנוגע לרכב השטח שלכם, ללמוד דברים חדשים בנושא ניווט, GPS ומחשבי כף היד ועוד שפע נושאים ותחומים. הפורומים מנוהלים על ידי אנשי השטח המקצועיים ביותר.


לכניסה לדף הראשי של הפורומים הקליקו כאן

הפורומים של אתר השטח הישראלי

כל ציוד החילוץ והגרירה באתר השטח הישראלי

קניתם רכב שטח - ומה עם ציוד חילוץ למקרי חירום? באתר השטח הכנו עבורכם ערכה בסיסית הכוללת: תיק חילוץ גדול ומאורגן המכיל 2 רצועות גרירה תקניות (9 ו-3 מטר), 2 שאקלים לגרירה, כפפות עבודה, את חפירה וקומפרסור איכותי מברזל (ניתן לקנות ערכה גם ללא קומפרסור). עוד בקניון אתר השטח הישראלי: כיסוי גלגל אחורי עשוי קורדורה עם כיס גדול (נסגר בסקוץ' רחב). שומר על הגלגל הנוסף מפגעי מזג האוויר. מאפשר לאחסן בכיס את מה שלא רוצים להכניס לרכב (שקית זבל, סמרטוטים, בקבוק מים, שמן וכו'). רצועות גרירה ורצועות ריסון, שאקלים (טבעות), קומפרסורים איכותיים מברזל, כריות אוויר להרמת הרכב, הייליפט ומוצריו ושפע ציוד חילוץ ייעודי ואיכותי:


לערכות חילוץ וגרירה הקליקו כאן
לכיסויי גלגל הקליקו כאן
להייליפט וכריות מתנפחות הקליקו כאן
לכתבת טיפ שטח בנושא ציוד לשטח הקליקו כאן

כל ציוד החילוץ והגרירה באתר השטח הישראלי

תגובות

0 תגובות