שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מבצע מיוחד של אתר השטח הישראלי, עיתון הגה, הגה בשטח ומוטו

עושים מנוי משולב לשנתיים לעיתון הגה והגה בשטח (או עיתון מוטו) ומקבלים חברות לשנה במועדון של אתר השטח הישראלי במתנה.

עושים מנוי לשנתיים להגה והגה בשטח בשטח ומקבלים מתנה: חברות לשנה באתר השטח הישראלי

מבצע מיוחד לאתר השטח הישראלי ולעיתוני הרכב מבית מוטו-מדיה: הגה והגה בשטח. עשה מנוי לשנתיים למגזין הגה (כולל גם את הגה בשטח) בפועל 24 גליונות של הגה (+ 24 גליונות של הגה בשטח) במחיר של 685 ש''ח וקבל חברות שנתית (12 חודשים) למועדון של אתר השטח הישראלי בשווי של 144 ש''ח (ראו פירוט להלן). למנוי והצטרפות למבצע התקשרו: 03-6393388 או שלחו מייל עם קוד מבצע ג'ינס


משלוח מייל עם קוד מבצע גינס

עושים מנוי לשנתיים להגה והגה בשטח בשטח ומקבלים מתנה: חברות לשנה באתר השטח הישראלי

'הגה' - מגזין לרכב

מגזין הרכב המוביל בישראל, המובל על ידי נבחרת כתבי הרכב המנוסה בישראל. במגזין מדור חדשות צבעוני, טורים חודשיים מרתקים, ספורט מוטורי עולמי, מבחנים השוואתיים והשקות של מכוניות חדשות ומכונית יד שניה ספורטיבית בכל חודש, מוסף ''הגה תרבות'', כתבות בנושא בטיחות, אביזרים, ''הגה עולמי'' המבקר מידי חודש במדינה אחרת, מכוניות קלאסיות ו''המילה האחרונה'': מכונית אטרף אחת בחודש. כל זאת ועוד מידי חודש.

'הגה' - מגזין לרכב

'הגה בשטח' - מגזין 4X4

מגזין ''הגה בשטח'' הוא מגזין השטח המוביל והוותיק בישראל. המגזין מחובר לסצנת השטח המקומית ולמתרחש בעולם ומסקר עבור קוראיו את כל המתרחש בתחום כבר למעלה ממאה גיליונות. ''הגה בשטח'' משלב מבחני דרכים לרכבי שטח עם מסלולי טיול וכתבות מגזין, סקירות היסטוריות וטורים אישיים. צוות המגזין כולל בין השאר את רמי גלבוע, דרור ברלי, אורי הראל, אודי דגן ובועז קורפל.

 'הגה בשטח' -  מגזין  4X4

המבצע תקף גם במנוי דו שנתי ל 'מוטו'- מגזין לאופנועים

'מוטו'- מגזין היחיד, הותיק והמקצועי ביותר בארץ בתחומו(מעל 19 שנה). במגזין כתבות מרתקות, מבחני אופנועי כביש, קאסטומים שטח וקטנועים מהארץ ומחו''ל. 'מוטו מדריך' מחירון המשומשים של ענף הדו גלגלי הקובע בשוק, מחירון החדשים של כל היבואנים (קטנועים/אופנועים/טרקטורונים) לוח יד שניה ללקוחות פרטיים-האיכותי בתחום, חדש בשוק, מבצעים ועוד.

המבצע תקף גם במנוי דו שנתי ל 'מוטו'- מגזין לאופנועים

ההטבות של מועדון החברים של אתר השטח הישראלי

1. מקבלים חולצה איכותית של אתר השטח הישראלי 2. מקבלים אטלס כבישים של מדינת ישראל 3. מקבלים עט שהיא גם סטיילוס למחשב כף יד 4. מקבלים הנחה הכי גבוהה שיש לליטר סולר בכ-200 תחנות פז 5. מקבלים הנחה של 10% בכול חנויות YELLOW (עם הצגת כרטיס פזומט של אתר השטח הישראלי) 6. נהנים מהנחות מיוחדות בטיולים, הדרכות ובקניית אביזרים

 ההטבות של מועדון החברים של אתר השטח הישראלי

עלות החברות במועדון 144 ש''ח לשנה תינתן במתנה לעושים מנוי להגה או למוטו

הנחות בחנות של אתר השטח הישראלי לחברים בלבד

חנות השטח של אתר הששטח הינה חנות אינטרנטית מאובטחת, הראשונה בישראל, המציעה לכם את כל הציוד המקצועי לרכב, מכשירי קשר, ציוד ניווט, מחשבים ו-GPS, ספרים, ציוד גרירה וחילוץ מהבסיסי ועד אביזרים מיוחדים ועוד מאות מוצרים שבהם גם אנשי אתר השטח משתמשמים בארץ ובעולם. אתם מוזמנים לראות את המוצרים בחנות בתל אביב (שוקן 30). שירות לקוחות: 1-700-700-494 או 03-6838494


כניסה לחנות המאובטחת של אתר השטח הישראלי

הנחות בחנות של אתר השטח הישראלי לחברים בלבד

הנחות בהדרכות GPS, הדרכות נהיגה וטיולים ומסעות בארץ

אתר השטח מציע לכם להצטרף לאחד מהקורסים המיוחדים שלו בנושא נהיגה (שטח טרשי, חולות וטיפוס מעלות), ניווט (טופוגרפי ו-GPS) או לאחד מהטיולים או המסעות הארוכים בארץ. לחברים במועדון מחיר מיוחד בהדרכת, בטיולים ובמסעות בארץ:


לכל המסעות של אתר השטח בארץ הקליקו כאן
לכל הדרכות הניווט וה-GPS של אתר השטח הקליקו כאן
לכל הדרכות הנהיגה של אתר השטח הקליקו כאן
ליומני המסעות הארוכים והקצרים וההדרכות בארץ הקליקו כאן

הנחות בהדרכות GPS, הדרכות נהיגה וטיולים ומסעות בארץ

קדימות בהרשמה למסעות המיוחדים של אתר השטח בעולם

אתר השטח הישראלי מציע לכם להישתתף בחוויה יוצאת דופן, מקצועית ושונה ממה שחשבתם: מסע 4X4 שבמרכזו הנהיגה בשטח, הניווט למקומות שאף אחד אינו מגיע אליהם והאווירה של קבוצת אנשים שנבחרו למסע. מסעות עם רכבים ואופנועים מהארץ או רכבים שכורים בירדן, מדבר מערבי (מצרים), מרוקו, רומניה, טורקיה וקפריסין.


לכל המסעות של אתר השטח בעולם הקליקו כאן
ליומני המסעות של אתר השטח בעולם הקליקו כאן

קדימות בהרשמה למסעות המיוחדים של אתר השטח בעולם

הודעה זו נשלחה ל 47,782 גולשים מתוך 58,741 גולשים הרשומים באתר השטח הישראלי

תגובות

0 תגובות