שטח 4X4 > כתבות > חדשות

טיולים בעולם בהתאמה אישית באתר השטח הישראלי

טיולים לנוסע העצמאי בעולם: ירדן, מרוקו, יוון, קפריסין, טורקיה ומצרים

הטיול לנוסע העצמאי מיועד לאלו מכם שלא אוהבים לטייל בקבוצה ומעדיפים לטייל לבד עם חברים או משפחה.
כדי לא לבזבז זמן וכאב ראש בתכנון המסלול, הזמנות ומנהלות אנחנו נמצאים כאן בשבילכם.
אתם תבחרו את היעד, את סוג הטיול, את הזמן שנוח לכם, ואת רמת התקציב ואנחנו נתפור לכם את הטיול.
  הטיולים יכולים להתבצע ברכב, בג'יפ, ברגל או בכל שילוב בינהם. ברכבים שכורים או ברכבים שלכם מישראל (בחלק מהיעדים).    נשלב את הידע והניסיון שלנו על מנת לתכנן לכם מסלולים מגוונים, בנופים מדהימים ואל פינות חמד, נמליץ על המסעדות הטובות והמלונות המיוחדים והכל על מנת לייצר לכם את הטיול המושלם.   דרכינו תוכלו להזמין את הטיסות, מלונות, רכבים ומדריכים מקומיים. ולקראת הנסיעה נצייד אתכם במפות, בסיפורי דרך, טלפונים של אנשי קשר וטיפים חשובים. כל שייוותר לכם הוא לנסוע בראש שקט לחוות וליהנות.
לאלו מכם שירצו בטיולי 4X4 נספק מכשיר GPS עם נ''צ של כל המסלול.
ואלו היעדים שלנו:

ירדן

טיול אל שכנתנו המדהימה ממזרח הכל כך קרובה ועם זאת כל כך שונה.
הטיול בירדן יפגיש אתכם עם נופי מדבר מהיפים בעולם. נסיעה מרהיבה בנופי בראשית בואדי רם, טיולים רגליים בקניונים המרהיבים היורדים מהרי מואב ואדום לים המלח, נסיעה לאורך הערבה והבקעה הירדנית, תצפיות מרהיבות לעבר ארצנו וכמובן ביקור בפטרה - פלא העולם החדש! - חוויה בלתי נשכחת!!!
 ולהרפתקנים - נסיעה למצודות המדבר שבמזרח ירדן.
    לפרטים המלאים - הקליקו כאן ליומני מסעות קודמים מירדן - הקליקו כאן

ירדן

מרוקו

מרוקו מדינה שאליה לא תישארו אדישים.
השילוב הנדיר של הנופים המגוונים, הרי האטלס העצמתים, הקניונים הגדולים, והסהרה ביחד עם התרבויות המרתקות של שבטים ברברים צבעוניים, ההקשרים היהודיים הרבים הנראים בכל מקום, המוסיקה, האוכל השווקים, הריחות הצבעים והאנשים המרתקים, הופכים את הטיול לחוויה בלתי נשכחת.
תטיילו ברכסי האטלס בשבילי 4X4 מרתקים בעמקים זרועי כפרים ברברים שבתיהם עשויים בוץ וקש ועד לפסגות הרי האטלס החשופים. תבקרו בקניונים הגדולים הטודרה והדאדס, בעמק הדרע המשובץ באלפי דקלים וכמובן בדיונות הזהובות של המדבר הגדול בעולם הסהרה. 
  לפרטים המלאים - הקליקו כאן ליומני מסעות קודמים ממרוקו - הקליקו כאן

מרוקו

יוון

ליוון ערש תרבות המערב המוכרת לנו דרך האתרים הארכיאולוגים, הסיפורים המיתולוגים, האיים, הים הנופש והחופש יש גם צד אחר.
יוון האחרת, היא יוון הפראית, יוון של טבע מדהים, של נופים אלפינים, אגמים הכלואים בין רכסים ופסגות משוננות, יערות עד ירוקים, נהרות שוצפים, כפרים השוכנים במעבה יער או על צלעות הרים מסתתרים מעין רואה וכנסיות ומנזרים המדהימים במיקומם.
אנו ממליצים על טיול במחוזות הפחות מוכרים ביבשת יוון אל רכס הפינדוס והפלפונס. 
  לפרטים המלאים - הקליקו כאן  ליומני מסעות קודמים מיוון - הקליקו כאן

יוון

קפריסין

קפריסין - אי קטן, כשליש ממדינת ישראל רק 300 קמ מכאן אבל עם כל כך הרבה מה להציע.
שני רכסי הרים בולטים - רכס קירניה לאורך עשרות קילומטרים בחלק הצפוני של האי והרי הטרודוס המתנשאים לגבהים של כמעט 2,000 מטר במרכז האי.
היסטוריה מרתקת בת 9,000 שנה, מעט מאוד תושבים (כ- 800,000 אזרחים) מאוד נחמדים, מכניסי אורחים החיים חיים שלווים (יחסית), כפרים ציוריים, יערות ארזים, מנזרים וכנסיות, המון ים, ו - 3000 ק''מ של שבילים מכל הסוגים - כן, זו לא טעות.
במקום כל כך קטן - כל כך הרבה שבילים ומעט מאוד אנשים.
וכמובן אוכל מצוין בטברנות קטנות ומשפחתיות, מקומות לינה רומנטיים ובעיקר רוגע ושלווה ''אולימפית''.
כל אלו הופכים את הטיול בקפריסין לגן עדן למטייל.
    לפרטים המלאים - הקליקו כאן ליומני מסעות קודמים מקפריסין - הקליקו כאן

קפריסין

טורקיה

בין הים התיכון לים השחור משתרעת טורקיה. מדינה כל כך גדולה ומגוונת בה ניתן לטייל מספר פעמים מבלי לחזור על אותו מסלול וכל פעם להתפעם מחדש.    טיול אל הרי הטאורוס בדרום המדינה יפגיש אתכם עם רכסים אדירים, יערות עד אינסופיים, קניונים מחורצים, הרים מושלגים, ודרכי ג'יפים עוצרות נשימה כמו גם מפלי מים, מעינות ונהרות שוצפים המספקים אפשרויות לרפטינג. וכל זה רק ק''מ ספורים מחופי הים הליקי הרווי חופים מקסימים מפרצונים חבויים ועיירות קיט.   טיול בקפדוקיה, שבמרכז טורקיה ייקח אתכם לחבל ארץ מדהים ביופיו הידוע בנופיו הוולקניים המיוחדים המזכירים נופי ירח. תצורות סלע אשר הוצבו בתהליכי בליה במשך מליוני שנים כחרוטים מרשימים, ופטריות ענק ,בשילוב עם מערות, ערים תת קרקעיות, כנסיות ובתים אשר נחצבו על ידי התושבים הקדומים של האזור ומתמזגים באופן מושלם עם הסביבה, משווים למקום נופך מסתורי ותחושה של טיול בארץ אגדות.    טיול לרכס הקצ'קר בצפון טורקיה בסמוך לים השחור יפגיש אתכם עם פסגות מושלגות ונופים אלפיניים עוצרי נשימה, אגמי טורקיז, מפלי מים ונהרות שוצפים, אנשים מדהימים מכניסי אורחים הגרים בכפרים קטנים ושלווים  ובמקומות בהם הזמן עצר מלכת. לכל מקום שאליו תיסעו תחוו נופים מיוחדים, תרבויות מרתקות, אוכל מקומי נהדר וטבע מופלא.    לכל האזורים הללו ניתן לטייל בכל דרך בג'יפים, ברכבים וברגל ניתן לשלב שייט לאורך החוף הליקי, רפטינג ואפילו טיסה בכדור פורח מעל הנופים הקסומים של קפדוקיה.    לפרטים המלאים - הקליקו כאן ליומני מסעות קודמים מטורקיה- הקליקו כאן

טורקיה

מצרים

שכנתו מדרום ואחת מהעתיקות בתרבויות העולם העתיק
פירמידות ענק, מוזיאונים מרשימים, מדבריות ענקים ומרשימים ונאות מדבר עם אגמי מים ומליון עצי דקל בלב השממה
בטיול פרטי במצרים תוכלו להגיע לקהיר בטיסה, לפגוש את הצוות המצרי ולצאת להרפתקה מיוחדת
אפשר לטייל בקהיר – בפירמידות של גיזה, במוזיאון המצרי ובו מומיות של פרעונים השוכבים על מיטות מזהב טהור, בשוק התוסס של חאן אל חלילי ובערב לצאת לשייט על הנילוס
אפשר לנסוע ברכבת לילה מקהיר לעמק המלאכים, ללוקסור ולקברים העתיקים במצרים עילית
אפשר לנסוע ברכב לאורך הים התיכון, לבקר במוזיאון של אל עלמיין, להגיע למרסא מטרוח במערב מצרים ואם יש לכם את הזמן להעמיק מאות קילומטרים לתוך המדבר לנאת המדבר המבודדת סיווה – היכן שהאורקל הכתיר את אלכסנדר מוקדון כמנהיג העולם העתיק, למעיין של קליאופטרה ולעיר הבוץ שעדיין חיים בה
אפשר לצאת להרפתקה במדבר המערבי – לנסוע לנאת המדבר של באחרייה ולמדבר השחור, למעיינות החמים בנאת המדבר של פראפארה ולבקר בפטריות הענקיות של המדבר הלבן, בהר הקריסטל ולסיים בביקור בעמק הלווייתנים
     לפרטים המלאים - הקליקו כאן ליומני מסעות קודמים ממצרים - הקליקו כאן

מצרים

מידע נוסף תוכלו למצוא באתר השטח הישראלי www.4x4.co.il
או צרו קשר במייל : jeep@4x4.co.il
או בטלפון: 054-6617174
 

תגובות

0 תגובות