שטח 4X4 > מבחני דרכים > מבחני רכב

מיצובישי פג'רו קינג - המלך או בגדי המלך?

המלך החדש החליק במהירות אל הטריטוריה של היעלים בכניסה למכתש הקטן. במבט מלמעלה הוא נראה להם כנראה קצת משונה. אחרי שהתרגלו לסיקסים הותיקים ששלטו בשטח עד שנת 90 ולג'יפים היפנים הממוזגים...

המלך החדש החליק במהירות אל הטריטוריה של היעלים בכניסה למכתש הקטן. במבט מלמעלה הוא נראה להם כנראה קצת משונה. אחרי שהתרגלו לסיקסים הותיקים ששלטו בשטח עד שנת 90 ולג'יפים היפנים הממוזגים והאוטומטים שהחליפו אותם אחר כך הגיע יצור מוזר עם כנפיים קמורות בחזית ופגושי פלסטיק בולטים שגרגר סולר בשקט כשהוא נכנס אל שער השטן בכניסה למכתש. האם זה הוא המלך החדש? הם שאלו את עצמם. האם כך נראים בגדי המלך החדשים? המלך החדש המשיך לנסוע כשהוא מחזיק מתחת לגלימה את הטכנולגיה המתקדמת ביותר בשוק רכבי השטח. היעלים לא ידעו אם ימשיכו לראות את המלך החדש מסתובב באזור או שכמו רכבי כבישטח עירוניים הוא יבוא לבקר רק לעיתים רחוקות ויחזור מלוכלך ובלי חלקי פלסטיק בחזרה לתל אביב מיצובישי מעולם לא זלזלה ברכבי השטח שלה ולראיה ההשקעה האדירה שלה במרוצים דוגמת הפריז דקאר והעובדה הפשוטה שבמקומות רבים ומרוחקים בעולם הפג'רו הוא הנציג הבולט של החברה. כמיליון ורבע רכבי מיצובישי פג'רו נמכרו מאז הושק הרכב הראשון ב1982ולכן כשהדור השני של הפג'רו התיישן ואיבד את הבכורה לטובת האיסוזו טרופר ובעיקר הטויוטה פראדו המתינו חובבי השטח לתשובה של היצרן עם המעויינים האדומים. מיצובישי הלכה על מהלך נועז הם זרקו לפח הזבל של ההיסטוריה את שילדת הסולם -אחד מסימני ההיכר של רכבי השטח לדורותיהם והשקיעו סכומי עתק בפיתוח מרכב אחוד מונוקוק. אומנם, למען הדיוק ההיסטורי רבים מהרכבים המכונים רכבי כבישטח עירוניים השילו מעליהם את השילדה המסורבלת לטובת מרכב אחוד ומתלים עצמאיים אבל הרכבים האלו מעולם לא התיימרו לאכול אבנים ודיונות.

להורדת הקובץ לחץ כאן

במגרש החניה

במגרש החניה של מיצובישי ברחוב המסגר בלט הפג'רו החדש בעיצוב החדש והכוחני שלו. כנפיים קמורות כונסי אויר בפגוש הקדמי , גלגלים גבוהים עם חישוקי מגנזיום בקוטר 16 אינץ' ועיצוב מעוגל הפכו אותו למרשים יותר אפילו מאיסוזו חדש וטויוטה לנד קרוזר פראדו שחלפו בכביש מעוטרים בכננות מרשימות. לאורך הגוף הדביקו במיצובישי פסי קישוט עבים עשויי פלסטיק דמוי ניקל ומראות הצד שנשלטות חשמלית מכסא הנהג משלימות כמו אוזניים פרצוף של חיה שעומדת לצאת לטרף. מאחור נראה הפג'רו קצת פחות מרשים ויותר פרקטי הספוילר האחורי לא מתאים לצורה המעוגלת, הגלגל הרזרבי מורכב נמוך והחלון גדול יחסית כך שניתן מכיסא הנהג לראות לאחור בשעת חנייה ברמה סבירה, ובזכות הדלת הרחבה שנפתחת הצידה והמרכב האחוד שפת הטענה נמוכה ונוחה לציוד. אפשר להתווכח על יופיו של הפג'רו החדש אבל אין חולק שלמחלקת עיצוב הפנים של הפג'רו החדש מגיע טפיחות על השכם . בזכות המרכב הונמך מפתן הדלת ביחס לדגם הקודם גם לאחר הגבהת מרווח הגחון. המראות ניתנות לכוון וניתן לחמם אותן כשיש עליהן אדים, גלגל ההגה נוח לאחיזה אך הוא מסתיר חלק מהנוריות העליונות לנהג גבוה גם אחרי ששיחקנו בכסא. הקונסולה המרכזית משדרת איכות גימור ומסיביות. במרכזה רדיו טייפ ודיסק משולב של חברת מיצובישי ובצידו פתחי אוורור גדולים. מעל הרדיו לוח בקרה דיגיטלי שניתן לחבר אותו לGPS והוא נותן חיווי על השעה ,התאריך, הטמפרטורה ומצב הרדיו דיסק. מתגי המזגן והרדיו נגישים וחומרי הדיפון משובחים: חלקם מחוספסים ונותנים תחושה שאפשר לשים עליהם את הרגליים

להורדת הקובץ לחץ כאן

במגרש החניה

כסא המלך

כסא הנהג בדגם המפואר שנבחן מתאים לתיאור כסא המלך, הוא נוח ונותן תמיכה טובה לגוף גם אחרי 450 קילומטר בשטחים קשים במדבר, בחולות ובעיקולי סדום נשארנו עם גב רך ולא תפוס. ניתן לכוון את הרכות של הכיסא בהתאם להעדפה האישית ותנאי השטח. בכביש הוא נותן תמיכה יפה בסיבובים ובשטח הוא משכך את המהמורות שהמתלים לא מצליחים. שדה הראיה מעמדת הנהג מוגבל קצת בשל הקימורים של הרכב אך מה לא נעשה למען היופי והעיצוב. החסרונות העיקריים של הכיסאות הם שלא ניתן לכוון את גובה המושב בדגם הבסיסי כפי שהיה ראוי ברכב כזה ושמשענות הראש גבוה מדי עבור נוסע נמוך. הבעיה העיקרית בדגם הקצר, שאותו בחנו ,היא שעדיין למרות השיפור מהדגם הקודם אין מקום לחמישה מבוגרים ברכב. משפחה עם שני ילדים וציוד יכולה לצאת לטיול של סופשבוע בדגם הקצר. משפחה גדולה יותר חייבת לעבור לדגם הארוך . בדגם הארוך יש שבעה מקומות ובין השאר בזכות השלדה האחודה אפשר לקפל את שורת המושבים השלישית מתחת לרצפת תא המטען ולקבל תא אחסנה שטוח ונוח. גם בדגם הקצר יש תא אחסנה מתחת לרצפת ההטענה. כיאה לרכב שמיועד לנסיעות ארוכות בכביש מיצובישי השקיעו במערכות הבטיחות. בנוסף לשתי כריות האוויר הסטנדרטיות יש במלך המפואר גם שתי כריות לפגיעת צד. גל ההינע עשוי מחומר מרוכב עם סיבי פחם המאפשר קריסה לאורכו. במקרה של תאונה חזיתית הוא מאפשר למנוע ולמערכת ההילוכים תנועה לאחור בלי לפגוע בתא הנוסעים או במיכל הסולר.

להורדת הקובץ לחץ כאן

כסא המלך

מנוע

הנענו את המלך ושמענו בפעם הראשונה וכמעט אחרונה את גרגור מנוע הסולר. כבר כשיצאנו לרחוב המסגר הרגשנו את עוצמתו של מנוע המלך שבינו למנועי הדיזל המסורתיים אין שום דבר משותף. בנסיעה, המנוע שקט (בעיקר במהירויות גבוהות) ,לא רועד ומספק כוח בשפע בכל מהירות. בעולם משווק הפג'רו גם בגרסת הבנזין עם 200 כוחות סוס. בארץ הוא משווק בגרסת הדיזל אוטומט והוא מייצר 165 סוסים בריאים ב3800 סל''ד ו38.1- קג''מ שרובם זמינים כבר באלף חמש מאות סל''ד. זהו מנוע הדיזל המהנה ביותר שבו נהגנו בישראל. מערכת הספקת הדלק מזריקה סולר בלחץ גבוה ישירות לצילינדרים והיא מסתייעת בזוג גללי זיזים עיליים DOHC עם ארבעה שסתומים לצילינדר. המשמעות של לחיצה על דוושת הגז היא דחיפה חזקה בגב ואפשרות לעקוף בלי מאמץ כל מכונית על הכביש כולל פול טריילרים מסוכנים על כביש דו נתיבי. למנוע משודכת תיבת הילוכים טיפטרוניק חדשנית ונוחה בעלת חמישה הילוכים אוטומטיים ומצב ספורטיבי . INVECS 2 ניתן לעבור בקלות ממצב אוטומטי להפעלה ידנית באמצעות הסטה קלה של המוט ממצב D והעלאה והורדה של ההילוך כמו באופנוע. כמו במכוניות המשפחתיות גם כאן התיבה האוטומטית אינטליגנטית ואמורה ללמוד את סגנון הנהיגה של היושב ליד ההגה. בלוח המכוונים מצוין באיזה הילוך נמצא הרכב בכל רגע. כל עוד נסענו בכביש התאהבנו בחוכמה של הפג'רו ורק לעיתים רחוקות נאלצנו לעבור למצב ידני, בעיקר כשרצינו לדחוף את המנוע לעקיפות וה'קיק דאון' קצת איחר להגיע. בשטח כפי שעוד יוסבר הפג'רו צריך עזרה ידנית. ה'מלך' מאיץ מהר והוא מתייצב בסביבות ה2000 סל''ד וכל עוד לא לוחצים את הדוושה בפראות הוא משייט לו במהירויות של 130 קמ''ש בלי להניד עפעף ובלי שהנוסעים שמים לב שיצאנו מתל אביב.

להורדת הקובץ לחץ כאן

מנוע

מערכת המתלים

מערכת המתלים של הפג'רו מהווה פריצת דרך בהשוואה לקטגוריה שלה הוא שייך. במקום מוטת פיתול מהדור הקודם המתלים הקדמיים החדשים נעזרים בעצמות עצה כפולות, זרועות נגררות וקפיצים לולייניים. בזכות המתלה מצליח המלך הדגם הארוך להקטין את רדיוס הסיבוב ל5.7 מטר בהשוואה ל5.9 בדגם הקודם. המתלה האחורי הייחודי מאפשר מהלך עצמאי לכל גלגל כמעט ללא שינוי במיצוב הצמיג מול הקרקע כתוצאה מושגת יציבות כיוונית יחד עם נוחות לנוסעים. הגלגלים מעבירים את מהמורת הכבישים הידועים לשמצה כמו דרך אלון וכביש חתרורים בנוחות לא מוכרת בקהילת הג'יפים כמעט כמו של האח הגדול, הבעלים של מיצובישי- המרצדס ML. היתרונות של מערכת המתלים החדשה, מפשק הגלגלים שגדל ל156 ס''מ במקום 148 ס''מ בדגם הקודם ומרכז הכובד הנמוך שהושג בזכות המונו קוק הם בעיקר בכביש. בפניות הדוקות במהירות הפג'רו מתנהג במתינות נטיית הגוף בסיבובים קטנה ודומה יותר למכונית משפחתית מלרכב ששוקל יותר משני טון. בפניות הדוקות מתגלים גם חסרונות הכביש של הפג'רו בדמות צווחות שעולות מכיוון הגלגלים בסיבובים ובעיקר הגה מעורפל שכדי להפנות אותו מצד לצד זקוק הנהג לארבעה סיבובים. זה לא נוח ומסתיר את לוח השעונים גם בפניות רחבות.

להורדת הקובץ לחץ כאן

מערכת המתלים

מערכת הבלמים

אינה מביישת את היצרן היפני. בירידות מקיבוץ צובה עמדו הבלמים בכבוד ולא הראו סימני התחממות יוצאי דופן כיאה לטוען למלוכה. מלאי הערכה ועוז רוח עזבנו את הכביש ופנינו לחולות אשדוד.

להורדת הקובץ לחץ כאן

מערכת הבלמים

מלך החול

המנוע החזק באזור מיד הראה את יכולתו להרים את הג'יפ בדיונות תלולות גם בלי להוריד אויר מהצמיגים. הדיפרנציאל מוגבל ההחלקה בסרן האחורי מסוג הLSD עושה עבודה נהדרת בחלוקת הכוח בסיבובים, הוא מפחית את העברת המומנט בין הגלגלים האחוריים בזמן האצה ומשפר את יכולת המעבר משטחים יציבים (כביש) לשטחים מחליקים (חצץ, חול). הבעיה בנסיעת שבילים מהירה בדרכי עפר היא ההגה שצריך לסובב אותו במהירות בפניות ,ארבעה סיבובים מנעילה לנעילה - הרגשנו את זה בפרקי הידיים. המתלים הארוכים והרכים משככים את המהמורות בדרכי כורכר וחול ברמה שעוד לא הכרנו ,גם לא ברכבים יקרים יותר, כל עוד לא נכנסת לבור עמוק. צריך להתרגל למלך נטול השילדה, המרכב החדש אינו משדר אותות מצוקה מסוג ה'קנאק' שמכיר כל מי שנסע בשטח עם הדגם הקודם לפני שגוף הרכב פוגע בחול. המתלים אומנם ארוכים אבל כשהם נמתחים עד לקצה והג'יפ נופל אחרי ריחוף קל מקבל המרכב והנוסעים מכה לא נעימה. במילים אחרות אין מה שיעצור את המלך בחול מלבד המכות הלא נעימות אחרי שהמתלים מגיעים לקצה היכולת והתחושה החמצמצה שאולי שברת מגן פלסטיק באחד הריחופים. זה המקום להודות בפעם המי יודע כמה לעובדי הייצור הפשוטים ולרובוטים של מיצובישי. אף פלסטיק לא מקרקש ואף כפתור לא נופל. איכות ההרכבה ברכב שבו נסענו ועבר כבר 20000 קילומטר כרכב תצוגה -מעולה. בסופו של הסיבוב בחולות יכולנו להעריך שהתואר מלך אולי ספג כמה מכות אבל עדיין זה אחד הרכבים המהנים ביותר לרדת איתם אל החוף. המשכנו לכיוון המכתש הגדול ומשם אל המכתש הקטן וגבי שיש בנחל צין -אל שבילי המדבר. בדרך הרהרנו פעם נוספת שאולי כדאי להתקין ברכב כסטנדרט גם מגלה רדארים. המנוע והגיר הנהדרים יספקו הרבה כסף לשוטרי התנועה של משטרת ישראל. כשירדנו לשטח הבנו כי לפני שקונים מגלה רדאר כתוספת לפג'רו חייבים להוציא עוד כמה אלפי שקלים על מגני גחון. לכאורה, אמור מרווח הגחון של הפג'רו להיות משופר ביחס לדגם הקודם. 23.5 ס''מ זה יותר מהאיסוזו טרופר והדגם הקודם של הפג'רו בשלושה סנטימטר (לטויוטה 24.5 ס''מ) ,אבל גחונו של המלך כולל פלסטיקים ומכללי אלומיניום חשופים, מיכל דלק שאינו חבוי בין קורות השילדה, מצנן בינים שצפוי לחטוף מכות ועוד . במילים אחרות אל תעזו לצאת לטיול בנגב בלי מגני גחון. החסרון של מגני הגחון הוא שהם מצמצמים את גובה הגחון והופכים את הרכב לקשיח עוד יותר. בנוסף בגלל המתלים הרכים של המלך החדש כשיושבת בו משפחה, אפילו אם שני ילדים מאחור המרכב יורד ומרווח הגחון הגבוה לכאורה הופך למושג תיאורטי. בשטח המלך החדש אינו גבוה מהאיסוזו למרות שעל הנייר הוא אמור להיות גבוה ממנו. זווית הנטישה של הדגם הקצר סבירה אבל המלך הארוך יחטוף כנראה מכות לא נחמדות בטוסיק עם זווית נטישה שעל פי נתוני היצרן עומדת על 24 מעלות בלבד. זווית הגישה לעליות טובה והיא עומדת על 42 מעלות. מערכת ההנעה של הפג'רו קלה לתפעול והיא נגישה לנהג גם בכביש וגם בשטח. המחזיק בהגה יכול להחליק באמצעות יחידת הפעלה מבוקרת אלקטרונית מהנעה אחורית להנעה של כל הגלגלים בקלות וגם תוך כדי נסיעה מהירה (עד 100 קמ''ש). מערכת הפחתה פלנטרית משולבת בדיפרנציאל המרכזי מאפשרת חלוקת הינע של 33 אחוז לפנים ו67- אחוזים מאחור ובאמצעות מרסן צמיגי על הדיפרנציאל המרכזי (VCU) המערכת יכולה לעבור בהתאם לתנאי ההחלקה של השטח ובהתאם לתנאי ההאצה של הרכב לחלוקת כוח של עד 50 אחוז לכל סרן. המערכת עובדת יפה בכבישים עם חול והיא משפרת את היציבות בפניות על כבישים משובשים. לשטח הטכני שאליו הגענו בנגב מציעה מיצובישי שתי אפשרויות נוספות של נסיעה: בהנעה ישירה לכל הגלגלים במצב רגיל ועם הילוך כוח בנוסף מציע מיצובישי אפשרות לנעילת הדיפרנציאל האחורי באמצעות מתג חשמלי בלוח המכשירים.

להורדת הקובץ לחץ כאן

מלך החול

בעיות בשטח טכני

החסרונות הקלים שנתגלו בחול הפכו לבעייתיים בשבילי הנגב. הגיר שסיפק לנו הנאה צרופה עד הנגב לא מצליח לבלום את הרכב בירידות תלולות גם אם הילוך כוח והוא מאלץ את הנהג לעבור לאופציה הידנית שאינה מספיקה גם כן ולהשתמש בדוושת הברקס באופן מדאיג. חייבים לנתק את הABS לפני שנכנסים לשטח. מהלך המתלים של הפג'רו אינו מספיק ארוך בשביל בורות שהפג'רו מהדור הקודם היה עובר בקלות, המלך נכנס בקלות מדאיגה להצלבה כשהגלגל הקדמי והאחורי לא נוגעים בקרקע והוא נחלץ רק בזכות נעילת הדיפרנציאל האחורי. בשיפועי צד המתלים מרמים כצפוי ממתלים עצמאיים והם לא מדווחים לנהג על הזווית האמיתית של הגלגלים והנטייה להתהפכות. חיפשנו נואשות אחר מתיחת השילדה המוכרת כרעש ה'קנאק' של אחיו לקטגוריה ולא שמענו דבר. ה'מלך' לא משאיר לנהג ברירות רבות מלבד לעבור את המכשולים בכוח המנוע ועל חשבון הנוחות של הנוסעים והמכות בגחון. מיצובישי אומנם חיזקה על פי הפרסומים את המרכב ב300 אחוזים לעומת הדגם הקודם והיא גם מסתייעת בתת שילדה במתלה האחורי והקדמי אבל אנחנו חוששים שלאורך שנים, אם הנהג מתכוון לנסוע הרבה בדרכים קשות, עלול הרכב לסבול מהמכות הלא אלגנטיות שהוא חוטף בשבילי המדבר. חצאית הפלסטיק בדמות פסי הקישוט, מגני הבוץ וחלקי הפגוש הקדמיים והאחוריים משלימים את התמונה הלא נעימה- המלך החדש רגיש מאד למכות קטנות בפלסטיקים וכל טיול בשטח קשה עלול לעלות לנהג שאינו זהיר במיוחד עוד כמה אלפי שקלים לתיקון חלקי הפלסטיק. הפג'רו החדש הוא לא המלך או אפילו בן המלך של הג'יפים בשטח קשה.

להורדת הקובץ לחץ כאן

בעיות בשטח טכני

סיכום

הפג'רו החדש מבשר על המהפכה הצפויה ,לדעתנו, גם ברכבי שטח אחרים. המנוע מעולה, הגיר טוב בכביש, הבלמים טובים והעיצוב שבה את עינינו, התנהגות הכביש זקוקה לכמה ליטושים ובשטחים חוליים או בדרכי כורכר הוא רכב מהנה יותר מהאיסוזו ומתחרה אמיתי לפראדו. אבל לפני שאתם רצים לרחוב המסגר 38 אנחנו מציעים שתסתכלו במראה ותשאלו את עצמכם בכנות. עד כמה אתם צריכים רכב שטח לטיולים בסופשבוע ועד כמה ישמש אתכם הרכב לנסיעות בדרך למשרד? אנחנו יודעים שרכב שטח זה גם עניין של תדמית. הפג'רו החדש מרשים ומפואר אבל הוא יספק את הסחורה בקושי בשטחים קשים למעבר. אז אם חשוב לכם לרדת איתו לים, לנסוע עם חברים בדרכי עפר ליד המשרד, לנסוע במהירות ובטיחות על הכביש ולהציב בחניה את הרכב הכי מרשים בשכונה -קיבלתם את המלך שלכם. אם אחרי שהסתכלתם על עצמכם במראה אמרתם בכנות לעצמכם שהרכב שלכם צריך להעביר אתכם בסופי שבוע יחד עם המשפחה גם בטיולים קשים. תצטרכו לקחת בחשבון את מגני הגחון שחובה להרכיב אותם ואת המחיר של חלקי הפלסטיק ומגני הבוץ שעלולים לעלות לכם ביוקר אם לא תנהגו בזהירות מרבית. הפג'רו משווק בשתי רמות גימור בדגם קצר וארוך ובגרסה אוטומטית וידנית. מיצובישי עדיין לא משווקת את הפג'רו החדש בגרסה המוצלחת של הדור הקודם עם הברזנט. היעלים בכניסה למכתש הקטן מחכים לגרסה הפתוחה.

להורדת הקובץ לחץ כאן

 סיכום

תגובות

10 תגובות

1

KRIPTON

09 בספטמבר 2002 ב 18:26

פג'ארו אחלה ג'יפ!

עכעכעכעכ

2

KRIPTON

15 בדצמבר 2002 ב 21:42

אני חוזר בעצמי

פג'ארו חרא של ג'פ!!!!!!!!!!!

3

שמעון בר

03 באפריל 2003 ב 16:19

פאג'רו קינג

עלק קינג... לאחר כמה טיולי ג'יפים בימי חמישי בערב הגעתי להחלטה עצמית שהפאג'רו קינג חרטא של אוטו!!! לדעתי הפאג'רו הישן הרבה יותר טוב, יותר אמין ויותר חזק!!! אם אתם מתכוונים לקנות פאג'רו המלצה אישית חפשו את הפאג'רו הישן פחות כסף יותר ביצועים!!!!!!!

4

אורח/ת

17 ביוני 2009 ב 22:28

אחלה ג'פ

הקינג מעולה אין עליו

5

אורח/ת

17 ביוני 2009 ב 22:31

אתם סתם ...

שהקינג מוגבה אין לו תחרות מניסיון הוא עבר כמו כל ג'פ גם במעלה ורדית בלי שום מכה

6

אורח/ת

14 במרץ 2010 ב 20:37

קינג פגרו אורכה רצחנית...

אחלה אותו אחי יש לאחי כזאת חדשה יפה אוטו מרביץץץץץץץץץץץץץ

7

אורח/ת

14 במרץ 2010 ב 20:39

שלומי..

באמת אחלה אותו יש לא אני מכיר אותו אחלה רכב זה מבטייח הגיעו איתו ל 200 בלי להיתאמץ ...

8

עדי וייזל

15 במרץ 2010 ב 08:31

פאגרו קינג

אין עוןררין על העבודה כי הפאג'רו עד שנת 2000 - הרבה יותר מסיבי מהקינג - רכבי השטח מיוצרים לא רק נטו לנסיעה בשטח אלא גם(אם לא בעיקר) כדי לתת הרגשת נוחות ופינוק לנוסעים - הרי ברור לכולנו כי 95% מהזמן נוסעים ברכב/ג'יפ בכביש ויש דרישה לפינוקים.
הקינג משודרג בהרבה פלסטיקה מהלכי המתלה שלו קצרים ביותר ך לצלמים שבינינו זה עושה עבודה קלה ככל שמדובר בצילומים עם הרמות גלגלים.
הביצועים שלו בסדר גמור- תמיד יש מה לשפר ואם אתם בקטע של עבירות קשה ומוכנים לוותר על פינוקים, רכשו את הדגמים הישנים - שוב אין זה אומר שהחדשים פחותים הם יותר חזקים והביצועים מעולים אבל נמוכים ופחות מסיבים.
תמיד אפשר לשדרג את הרכב עי הגבהה, וכיוצב

9

Alon-c

14 בספטמבר 2013 ב 13:35

פעם קינג תמיד קינג

עדי צודק!!! צריך לשדרג אותו להגביהה למגן ואין דבר שאחרים עוברים והקימו לא.
אני מרוצה מאוד מהקינג ככה בדיוק בונים רכב ומבחינת טכנולוגית אין על מיצובישי!!!!!!

10

pijilan

10 באוקטובר 2016 ב 08:59

רכב שטח מפנק

אמנם עברו שלוש שנים מאז התגובה האחרונה, אבל- לאחר שש שנים של נהיגה בגרנד ויטארה דיזל עברתי לקינג קצר 2003, הנוחות בשטח היא מדהימה כולל מעבר מכשולים וטיפוס במעלות קשות . הרכב פשוט מגהץ הכל . אצלי הוא מוגבה וממוגן והפלסטיקה לא פוגעת בפני השטח.