כתבה חדשה: טיולים מיוחדים לסופ"ש של פורים 2024 ועוד...
כתבה חדשה: לנד רובר דיפנדר 110 PHEV במבחן וטיול ברמת סירין
כתבה חדשה: טויוטה מיראי 2024 נחשפת TOYOTA Mirai
כתבה חדשה: ביהמ"ש: פגיעה בגוף במהלך מילוי מים במיכל המגב מכוסה בביטוח חובה
כתבה חדשה: מסלול טיול לאורכו של נחל פרס ועד לנחל תחמס
כתבה חדשה: פורשה 911 Dakar לכביש וגם לשטח
בשנת 1911 חבר ויליאם דורנט ללואיס שברולט, ויחדיו הקימו את חברת המכוניות שנשאה את שמו של האחרון. דורנט, שהקים שנים מספר לפני כן את ג'נרל מוטורס ונזרק ממנה, היה חדור מוטיביציה להשתלט עליה שוב, והוא רצה לעשות זאת באמצעות מכוניות שיתכנן שברולט, שהיה נהג מירוצים. דורנט עמד במשימה וחזר לעמוד בראש ג'י.אם עד שסולק שוב, לאחר שנים ספורות. בשנים אלה הביא את שברולט כנדוניה, ומאז היא חלק מקונצרן ג'נרל מוטורס.
בשנים 1957-1960 זה בדיוק מה שעשתה גם שברולט. היא רכשה מהסדנאות האלה (בעיקר מ-NAPCO) את רכיבי ההסבה והרכיבה אותם על המכוניות שלה. רק ב-1960 יצא רכב ראשון של ג'.אם/שברולט עם הנעה 4X4 שכולו על טהרת הייצור העצמי.
היצע ה-4X4 של שברולט כלל בשנים הללו טנדרים, כלי רכב מסחריים ומכוניות נוסעים (סברבן), כולם על בסיס הטנדר פול-סייז של ג'י.אם. בסוף שנות ה-60 נוסף לליין גם הבלייזר, כמענה לברונקו של פורד, לסקאוט של אינטרנשיונל ולוואגוניר של ג'יפ. הבלייזר הזה נבנה גם הוא על בסיס הפול-סייז והוא מוכר כ-K5.