אופנועים / טרקטורונים > יומני מסע

צוות צור בפשיטת RZR מדברית

צוות צור - צוות הנהלה ביחידה מובחרת שלא כאן המקום לחשוף פרטים, יצא ליומיים מדבריים ארוכים ואתגריים, רכובים על RZR'ים.
מזג האוויר היה מושלם, החברותא והמשימות השלימו את המסע.

צוות צור יוצא למדבר!

חמישי בבוקר נפגשנו במצפה רמון, ארוחת בוקר, הכרזה על המבצע המדברי, צילום קבוצתי וקדימה לדרך... צוות צור ב-7 RZR'ם בנסיעה מהירה מזרחה מעל המצוק של מכתש רמון לעבר ראש מעלה מחמל. תצפית לציר הנפט ולהר ארדון וחזרה לדרך. מראש מעלה נוח, הפינה הכי צפון - מזרחית של המכתש, יצאנו צפונה לעבר נחל טרף בואכה בקעת אבו טריפה. לאחר שחצינו את נחל אנמר פנינו מזרחה, בשביל המסומן בירוק, לעבר עין אם צאלח. הליכה רגלית קצרה מחניון הרכב לעבר המעיין הביא אותנו לבריכה עמוקה מלאה מים טובים (זכר לשטפונות האחרונים במדבר). חזרה על ה- RZR'ים בנסיעה צפונה וטיפוס מבקעת אבו טריפה לעבר שלוחת צלמון עם תצפית צפונה לנחל צין, הר ההר (הר צין), שדה בוקר ומצלעות המכתש הקטן. מזרחה על שלוחת צלמון לעבר הירידה של המרזבה מביאה אותנו למשטחי חמדה צבועים בפריחה ירוקה (זמנית מאוד). ירדנו את המרזבה לערוץ הנחל והמשכו לתוך נחל נקרות. על ציר המעיינות בנסיעה מהירה דרומה הגענו עד לחוות האנטילופות של שלומית ויוסי. קישור למסלול טיול דומה מפורט - משדה בוקר ועד למצפה רמון דרך בקעת אבו טריפה. וגם המסלול: סובב הר ההר - הר צין

על שפת המצוק

מעל המצוק של מכתש רמון

מעל המצוק של מכתש רמוןמעל המצוק של מכתש רמוןמעל המצוק של מכתש רמוןמעל המצוק של מכתש רמוןמעל המצוק של מכתש רמוןמעל המצוק של מכתש רמוןמעל המצוק של מכתש רמוןמעל המצוק של מכתש רמוןמעל המצוק של מכתש רמוןמעל המצוק של מכתש רמוןמעל המצוק של מכתש רמוןמעל המצוק של מכתש רמוןמעל המצוק של מכתש רמוןמעל המצוק של מכתש רמוןמעל המצוק של מכתש רמוןמעל המצוק של מכתש רמון

נמרוד בקפיצה לבריכה של עין אם צ'אלח

מעין אם צאלח דרך שלומת צלמון לערבה

מעין אם צאלח דרך שלומת צלמון לערבהמעין אם צאלח דרך שלומת צלמון לערבהמעין אם צאלח דרך שלומת צלמון לערבהמעין אם צאלח דרך שלומת צלמון לערבהמעין אם צאלח דרך שלומת צלמון לערבהמעין אם צאלח דרך שלומת צלמון לערבהמעין אם צאלח דרך שלומת צלמון לערבהמעין אם צאלח דרך שלומת צלמון לערבהמעין אם צאלח דרך שלומת צלמון לערבהמעין אם צאלח דרך שלומת צלמון לערבהמעין אם צאלח דרך שלומת צלמון לערבהמעין אם צאלח דרך שלומת צלמון לערבהמעין אם צאלח דרך שלומת צלמון לערבהמעין אם צאלח דרך שלומת צלמון לערבהמעין אם צאלח דרך שלומת צלמון לערבהמעין אם צאלח דרך שלומת צלמון לערבה

המדבר פורח

מהמרזבה אל עבר הערבה

מהמרזבה אל עבר הערבהמהמרזבה אל עבר הערבהמהמרזבה אל עבר הערבהמהמרזבה אל עבר הערבהמהמרזבה אל עבר הערבהמהמרזבה אל עבר הערבהמהמרזבה אל עבר הערבהמהמרזבה אל עבר הערבהמהמרזבה אל עבר הערבהמהמרזבה אל עבר הערבהמהמרזבה אל עבר הערבהמהמרזבה אל עבר הערבהמהמרזבה אל עבר הערבהמהמרזבה אל עבר הערבהמהמרזבה אל עבר הערבהמהמרזבה אל עבר הערבה

מתחילים את היום השני - נחל עשוש

צוות צור ביום השני במדבר

את היום התחלנו בארוחת בוקר בחממה האורגנית במושב צופר. על ציר המעיינות יצאנו דרומה עד לנחל עשוש. מערבה טיפסנו בדרך הבשמים, דרך נחל קצרה עד לחרבת קצרה. ירדנו לנחל נקרות ואיתו טיפסנו מערבה עד לבור נקרות. את מדרגת הנקרות טיפסנו לתוך המפער של מכתש רמון. מעלה דקלים הביא אותנו לחאן סהרונים. טיפוס של הר סהורנים לעבר ציר הנפט הוציא אותנו מהמכתש דרך מפער מרפק. חזרנו למכתש במפער גוונים ודרך נחל גוונים וציר הנפט לארוחת הצהרים בחניון בארות. יצאנו מהמכתש דרך ציר המחצבות הישנות לנחל רמון ודרך כביש 40 ומעלה העצמאות הגענו חזרה למצפה רמון. שלמים, בריאים, מאובקים וללא תקלות. לפרטים על ציר הנסיעה: הציר של רותם - מהערבה למכתש רמון

על דרך הבשמים בדרך לחרבת קצרה

על דרך הבשמים בדרך לחרבת קצרהעל דרך הבשמים בדרך לחרבת קצרהעל דרך הבשמים בדרך לחרבת קצרהעל דרך הבשמים בדרך לחרבת קצרהעל דרך הבשמים בדרך לחרבת קצרהעל דרך הבשמים בדרך לחרבת קצרהעל דרך הבשמים בדרך לחרבת קצרהעל דרך הבשמים בדרך לחרבת קצרהעל דרך הבשמים בדרך לחרבת קצרהעל דרך הבשמים בדרך לחרבת קצרהעל דרך הבשמים בדרך לחרבת קצרהעל דרך הבשמים בדרך לחרבת קצרהעל דרך הבשמים בדרך לחרבת קצרהעל דרך הבשמים בדרך לחרבת קצרהעל דרך הבשמים בדרך לחרבת קצרהעל דרך הבשמים בדרך לחרבת קצרה

בור נקרות

בנחל נקרות

בנחל נקרותבנחל נקרותבנחל נקרותבנחל נקרותבנחל נקרותבנחל נקרותבנחל נקרותבנחל נקרותבנחל נקרותבנחל נקרותבנחל נקרותבנחל נקרותבנחל נקרותבנחל נקרותבנחל נקרותבנחל נקרות