אופנועים / טרקטורונים > יומני מסע

Pictures from BRP club of Can-Am ATV Bombardier from Israel to Jordan March 2008

מועדון לקוחות טרקטורוני קאן-אם בהדרכתו של עופר אוגש עשה היסטוריה בסוף השבוע האחרון עת רשם את טיול הטרקטורונים הראשון בירדן. עם אישור מיוחד מהמלך, כל הדלתות נפתחו ורוכבי קאן-אם התענגו על שלושה ימים של שכרון חושים בשטח ירדני.

יומן המסע

ביום הראשון למסע נפגשנו במעבר הגבול ולאחר תהליך של 3 שעות הכולל ביטוח, לוחיות רישוי ורשיון רכב ירדני, טיפסנו ברכיבה לדיונות של המדבר הדרומי (מצפון לואדי ראם) יום של 160 ק''מ רכיבה הסתיים בדיונה הגדולה ולבסוף במאהל בדואי. היום השני התחיל בתדלוק בתחנת דלק השוכנת בבית בדואי, המשיך ברכיבה בשטח טרשי לעבר רמת המדבר המזרחית הכוללת טיפוס אתגרי (לטרקטורונים היה קל) לגובה של 1,500 מטרים, ביקור בקלעת פצ'ועה שעל דרך החאג' (בדרך למכה), הסבר על הרכבת החיז'אית ובשבילי מדבר מהירים הגענו עד למלון שבואדי מוסא (פטרה). ביום השלישי טיילנו באתר המקסים של פטרה (טיול ברגל) ולאחר 3 שעות עלינו כל הטרקטורונים וירדנו בדרך הבשמים לדיונות של הערבה הירדנית שהיו לנו מגרש משחקים נהדר. לצידו של כביש הערבה אכלנו ''מקלובה'' מעשי ידיה של אשתו של עבד, המדריך הירדני, ודרך כביש הערבה הירדני חזרנו עייפים למעבר הגבול בערבה.

קישורים נוספים:

אלבום התמונות של רן עוז בפיקסה ניקוי חול לנשמה - הכתבה המסכמת של קובי ליאני מוואלה

yaron38

20 במרץ 2008 ב 06:18

היה מ ד ה י ם

עופר ורני-אתם תותחים!!!!!!
כן יירבו...

20 במרץ 2008 ב 07:47

התמונות עושות שחזור

אתה רואה את התמונות, נזכר במקומות, פתאם הדברים נראים קצת אחרת. צריך להתחיל להגיד, מה שרואים על גב הטרקטורון לא רואים מהצד.
יפה מאד ותודה לכל המארגנים ומפעילי הלחץ על הירדנים. שווה כל רגע.

21 במרץ 2008 ב 08:52

טיול מדהים

עושה חשק לעוד (בקרוב:-)
תודות למארגנים (אתר השטח ומועדון קאן אם) ולעופר

21 במרץ 2008 ב 17:05

איך קיבלתם אישור?

כמה זמן זה לוקח לקלב אישור וכמה זמן לעבור את הגבול?

21 במרץ 2008 ב 23:14

תמונות מדהימות - אין אין על האאוטלנדרים

איזה יופי... פשוט מושלם - החלום הרטוב
כל הכבוד!
מקווה להצטרף יום אחד...

noamnach

21 במרץ 2008 ב 23:16

חבל"ז!

איזה יופי של תמונות - כולי קינאה!!
בפעם הבאה אני אתכם אינשאללה...
אין כמו האאוטלנדרים!!

23 במרץ 2008 ב 05:32

היה כייף

נהניתי מאוד בחברתם של הטרקטורונים - תודה לכל הרוכבים. את המסע עשיתי על קימקו 500 ובקרוב אפרסם את המבחן ההשוואתי לקאן-אם 650 (איתו עשיתי את ראלי גולן אילת). טרקטורון בירדן זה כלי אידיאלי - מטפס דיונות כאילו הן כלום, נוסע מהר בשבילי מדבר ומתמודד בקלות עם עליות טרשיות. לשאלת האישור המיוחד: הירדנים מתייחסים לטרקטורון כאילו זה אופנוע - אולי כי יש לו כידון וזה חבל. הדבר יוצר מגבלות ולכאורה אין להכניס טרקטורונים לירדן (כמו שאסור להכניס אופנועים לירדן - ראו יומני מסעות של אופנועים בירדן). בעבודה קשה ומסודרת השגנו אישור ותהליך מעבר הגבול לקח לנו כ-3 שעות אצל הירדנים (ל-16 כלים 2 רכבים) שזה קצב העבודה הרגיל שלהם (בדיקת מכס, ביטוח, החלפת לוחיות רישוי והנפקת רשיון רכב ירדני לכלים).

28 במרץ 2008 ב 04:41

רבותי כל הכבוד אבל לא הסטוריה ולא הטיול

זקני הכפר(יהושע) נסענו לירדן עם טרקטורנים למסלולים מיוחדים שהמיוחד בהם לואדי רם דרך ואדי נואייבה מסע של שלושה ימים.