שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

אסטרטגיית מירוצי ראלי של צוות פנגו

מירוץ ראלי הינו מירוץ תובעני אשר נפרש על פני קילומטרים רבים וחולף על פני תוואי שטח שונים ומשתנים כגון שבילים צרים ומהירים, מעברי מים, טיפוס להרים גבוהים וירידות חדות לצד תהומות עמוקים ובשל כך הנהג והנווט נדרשים להפגין מיומנות נהיגה וניווט ברמה גבוהה ולשמור על ריכוז לאורך שעות ארוכות של פעילות מוטורית מאומצת.
דני פרל, איתי מולדבסקי ועומר פרל - צוות פנגו משתפים מעט מהאסטרטגיית המירוץ שלהם ב-2 הראלים ביוון, אביב 2016
כתב: עומר פרל

Rally Greece

באביב 2016 יצא צוות פנגו להתחרות בשני מירוצים ביוון, רכובים על פולאריס רייזר בגרסת RZR Fox Edition.

ראלי Rally Hellas Greece כלל 1,500 ק’‘מ באי EVIA - האי השני בגודלו ביוון , וראלי  Rally Offroad Greece  שארך 850 ק’‘מ באיזור צפון יוון – בעיר פלורינה.

בשני המירוצים הבינלאומים פעל צוות פנגו לפי אסטרטגית מירוץ של שמירה על הכלי מנזקים תוך כדי התקדמות בקצב אחיד.
הנהג מחוייב לשמור על הכלי ולהימנע מפגיעות מיותרות והנווט חייב לדחוף לקצב ניווט מהיר ללא טעיויות ובעזרת הקפדה על שני עקרונות אלו לאורך זמן להיצמד לדבוקה המובילה.

במירוצי מרתון נושא העייפות ושיקול הדעת מהווים גורם מכריע. לאחר קילומטרים רבים העייפות המצטברת גורמת לטעויות של הנהג ושל הנווט אשר יכולות להוביל לנזקים ואף לפרישה מהמירוץ.

במהלך המירוצים לנהג ולנווט מצטרף צוות סיוע אשר דואג להתרוצץ מנקודה לנקודה, להגיע לכל נקודת סיום של קטע תחרותי במטרה לתדלק, לתת משקה קר ואפילו אם צריך לתקן תקלות שנוצרו במהלך הדרך. בערבים בסיומו של כל יום מרוץ הכלי מגיע לנקודת הסרוויס ושם מטפל צוות הסיוע בכלי הרכב ומכין אותו ליום הבא.
רמת החשיבות והצורך במנהל צוות ואנשי סיוע מרגיעה את הצוות המתחרה שיודע שבמידת הצורך צוות הסיוע ייתן מענה בכל מקום .

מאחורי כל גבר עומדת אישה... ומאחורי כל צוות עומדים הספונסרים...

צוות פנגו רוצה להודות לאנשים שנשארו ופרגנו מהארץ. הצוות מבקש להודות לנשים, רונית פרל אישתו של דני פרל וליעל מולדבסקי אישתו של איתי מולדבסקי שסובלות בשקט בשקט את התחביב של השניים. הפרגון והרוח הגבית עוזרת מאוד על קו הזינוק ולאורך כל המירוץ.

בנוסף מעוניין הצוות להודות לנותני החסות שמאמינים ברוח הצוות ודוחפים אותו קדימה, תודה לפנגו , מוסך פולריס ניצני עוז, מוטוספורט, גרון סנטר ומובילי רותם... וכמובן לכל העוקבים והמעודדים של הצוות בארץ ובחו’‘ל ...

תמונות של הצוות:

תמונות של הצוות:תמונות של הצוות:תמונות של הצוות:תמונות של הצוות:

לסיקור של דובי מילר מראלי יוון 2016 עם עוד תמונת של נטי לוי: חוויות מהכסא הימני - ראלי יוון 2016 - 14/06/2016

תגובות

0 תגובות