שטח 4X4 > יומני מסע בעולם > ירדן

תמונות מהמסע הגדול לירדן, פסח 2005.

חזרנו ממסע עמוס חוויות בירדן. התחלנו בדרום ונסענו לגבול הסעודי - שם פגשנו סעודים מבריחים את הגבול בדרך לביקור משפחתי בצד הירדני, המשכנו בנהיגת דיונות אתגרית במדבר הדרומי ואחר בערבה הירדנית , התארחנו אצל משפחה ירדנית בביתה לארוחת צהריים, נסענו והלכנו בואדיות הזורמים מההר לים המלח ולבסוף בקרנו ברצפת הפסיפס של מדבה.
תודה לכל המשתתפים ובמיוחד לילדים על הסבלנות, על העזרה ועל הרצינות שאפשרו לקיים מסע משפחות אתגרי ומיוחד.
צילמה: ניצן ארזי,
הדריך: עופר אוגש,
אפריל 2005.

atcha

04 במאי 2005 ב 12:37

הטיול הבא

האם מי מכם מתכנן להצטרף לטיול הבא, למזרח ירדן ? זה שמתוכנן ל 2 בינוי ? אני בהחלט שוקל זאת ברצינות - ההתלבטות היחידה היא לגבי הילדים, אשמח לשמוע מכם אצ'ה

mati

04 במאי 2005 ב 16:48

טיול מעורער לירדן :)

חברים יקרים בשם משפחת הרפז השייח האשכנזי שמח להודיע לכם שאין דרך טובה יותר מלסיים טיול זה בעזרת איזה חפץ חשוד בגבול בהיסטריה ובחילוץ רכבים עד השנייה האחרונה , חזרתי מהטיול הזה עם שלושה דברים -ניסיון בנהיגת שטח -ים של חוויות אדירות והרבה אנרגיות חיוביות -קלקול קיבה = יום אסל יום בסל שמרו על הקשר עד המנגל אצל יאיר ומיכל בחצר

startyo

04 במאי 2005 ב 17:53

טיול פסח לירדן

חוויה גדול ומהנה אווירה טובה בקבוצה וכפיים לעופר וסמי על המקצועיות נהננו מאוד ניפגש במדבר המערבי מזרחי יואל

משתמש123

05 במאי 2005 ב 22:30

לכל חבורת המדהימים של מסע זה

הייתם הכי כייפים בעולם, התמונה שלי עם הילדים תשמר לעד,אפי יושב כאן לידי, מבסוט מהתמונות והתגובות, כבר מזמן מתגעגעים אליכם, בעיקר לחוויות המשותפות ולאנרגיות החיוביות הענקיות, שיצאו מקבוצה זו, ובאם אתם מתארגנים למשהוא אבקש לא לפסוח עלינו. מתים עליכם ,תהיו בקשר.ולעופריקו היקר המשך להיות הלפלף המדהים שלנו, איתך ואחריך בכל עת. ''מהאחרונים בתנועה'' חג עצמאות שמח

משתמש123

05 במאי 2005 ב 22:49

בקשה לעופר

בבקשה תשלח את הקובץ תודה

עופר אוגש

06 במאי 2005 ב 14:07

תודה לכולם

תודה לכולם על ההשתתפות - הייתם נהדרים! תודה מיוחדת לילדים. לגבי מזרח ירדן - זה מסע שמתאים יותר לנהגים ובני זוג או מלווה - יכול להיות גם ילד, אבל זה בהחלט לא מסע משפחתי! שכן הוא מתמקד בנוף ובנהיגה. עופר אוגש

oved

06 במאי 2005 ב 14:10

עופר... היה מדהים!

נהנינו מאוד! תודה רבה לכל הקבוצה ולעופר וסמי במיוחד! הטיול הזה היה חוויה גדולה עבור כולנו. מאיתנו.. כל משפחת ארזי.

המלעונים

06 במאי 2005 ב 21:03

היה גדול

שלום לכולם עופר הרבה תודה היה גדול .שלו אומר בעיקר בדיונות ובמים. כל הכתה של שלו קבלה דווח מפורט כבר ביום שני בבקר. בקצור שלוב מנצח של מדריך, קבוצה ,אהבת שטח ונהיגה ותחושת ראשוניות הביאה מבחינתי לטיול נהדר לגבי מזרח ירדן תנו להתאושש ואז נתארגן נהניתי מכל רגע גם מה מהחילוצים חג שמח משלו רפי והסיקס

שיינפלדיאיר

07 במאי 2005 ב 00:21

שלום לכולם!

אכן...היה ענק!! בלתי נשכח! בקרוב: הזמנה לכולם כולם, גם בנות הזוג שלא היו...) ליום של כייף אצלנו בחצר!!! (אמצע יולי...) שלכם! מיכל, יאיר, עמרי, ליה, איתן שיינפלד

shamaly

07 במאי 2005 ב 22:25

הסוזוקי לא ביישה

הי חברים! עם סוזקוי קטנה 1600 סמק משנת 1994 ועם נהגים שאין להם מושג בנסיעת שטח גמרנו את הטיול הנפלא ,והיא קפצה גם את הדיונות . חויות רבות ישארו , חצי מהכפר כבר ראה את התמונות באתר ואת התמונות שאנחנו צילמנו. הייתם נהדרים ,בעיקר אלו שהבינו במכונאות. עופר מקסים עם סבלנות רבה ,ידע ומקצוענות והוביל אותנו בראש השיירה ואפי שמר עלינו מאחור.( בסרט הוידיו רואים את הקפיצה המשוגעת שעשית). כל הכבוד משפחת שמאלי shamaly5@bezeqint.net 0505527031