שטח 4X4 > יומני מסע בעולם > ירדן

תמונות ממסע ג'יפים לירדן - 31/7/08

בסוף השבוע יצאנו לירדן חבורת אנשים בגילאים שונים, חבורה שהתגבשה בצורה יוצאת מהכלל כבר מהרגע הראשון שנפגשנו. היום הראשון התחיל בלימוד נהיגה על הדיונות והמשיך לנסיעת ראלי לעבר הגבול הסעודי. מדבר במלוא עוצמתו, אנשים עומדים ומסתכלים ופשוט לא מאמנים - אנחנו על הגבול הסעודי! הנוף והמרחב פשוט מדהים.

ירדן מתקשרת לנו כמקום מדברי אבל יש גם מים והרבה... נסענו בוואדי חסה מלא המים וסיימנו בהליכה בנחל ארנון - מצטערים שאין תמונות משם - פשוט עוצמת המים לא מאפשרת לצלם... צריך לבוא ולראות את זה כדי להבין.

תודה לכול המשתתפים בטיול במיוחד לקשישה שבחבורה (ילידת 43)

תודה לכול המשתתפים בטיול במיוחד לקשישה שבחבורה (ילידת 43) תודה לכול המשתתפים בטיול במיוחד לקשישה שבחבורה (ילידת 43)

תגובות

3 תגובות

1

אורח/ת

04 באוגוסט 2008 ב 17:47

לצוות המדהים

לא מצליחות לשכוח את הטיול המהמם והחלומי, הגשמת לנו חלום והוא היה במיטבו, הנופים, האנשים, הריחות, הצבעים, המראות, המדריך המדהים שהעביר את הכל בצורה נפלאה, חוויה בלתי נשכחת לעולמי עולמים, תודה גדולה מכל הלב ילידת "43" (סימה) ואלה שאוהבות את כולכם.בקרוב נתראה אצל אלה ואלי לפול ומלוחיה

2

אורח/ת

04 באוגוסט 2008 ב 17:54

לנועם הכריש

נועם אתה פשוט גבר גבר
אנחנו מאוד נהננו מזל שפגשנו אותך במקרה וההחלטה שלנו היתה ספונטנית
ושוב נוכחתי לדעת שאין כמו הספונטניות.
ולכול החבורה צריך מזל בטיול מאורגן ואני רוצה לומר לכם שאנחנו ברי מזל.
תודה לכולם.
אלי ואלה וידאל 052-5325100

3

אורח/ת

05 באוגוסט 2008 ב 23:00

נפגש בחתונה

היה טיול נפלא, תודה רבה למדריך מספר 1, שרק בזכותו היה טיול כזה מדהים, נהנו מכל רגע עם כל החברה' המגובשים, תודה לסופה שחילצה בעת צרה, תודה למשפחה שלא נתנה לנו להפסיק לצחוק, תודה ליוסי והקומפרסור תודה ליעקב שנתן עזרה תודה לאלי המאסף, תודה לסבתא סימה שידעה לשמור עלינו, תודה לניר על הקפה הטעים, והכי הרבה תודות שוב לנועם המקסים והחביב.
מירי ויוסי 0525315769
ואל תדאגו ישלחו לכם הזמנות...