שטח 4X4 > יומני מסע בעולם > ירדן

מסע יחד לירדן

כבר בערך חודש אחרי ועוד לא נרגענו מהטיול (איזה טיול..מסע!) ג'יפים לירדן. הנופים עוצרי הנשימה, הדיונות שנגמרות רק בפול גז ותעופה באוויר לצד השני, הקשתות, הסלעים המדהימים בפטרה, הקצב של הנהיגה, הסנפלינג במפלים של נחל ארנון ואפילו עצירות הקפה לחברותא – הכל היה מדהים. ומה ששמר את האיזון בין הכל ותוך כדי הכניס אתגרים למכביר – היתה ההנהגה שלך – בנועם אך באקסטרים. כמו שאומר חבר שלנו– אין דברים כאלה!

אחלה מסע ונהנינו מכל רגע. אז תודה ומחכים לאקסטרים הבא,

לימור מחנאי ויואב קליינמן

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת

29 ביוני 2009 ב 17:16

לכבוד הנהלת אתר השטח הישראלי !

יום אחרי הטיול לירדן (5-7/5/2009) עם קבוצת "יחד" מהעיר מודיעין בליווי המדריך נועם ורגע לפני שאני נותן לשגרה לחזור לחיי אני חייב לספר לכם ממקור ראשון מיהו נועם.

את נועם הכרתי לפני מספר שבועות בערב אשר קדם לטיול לירדן ובו השתתפו כמעט 20 משתתפים ועשרה ג'יפים – רובם חברי עמותת "יחד" מהעיר מודיעין.

הערב עזר לנו להכיר זה את זה את המדריך, תכני הטיול, כללים שונים הנחיות ואדמיניסטרציה.

נועם, מדריך בזכות או בחסד (תבחרו), הוא מדריך מקצוען שירדן מוכרת לו יותר מהוד השרון.במיומנות ובמקצועיות חי את הקבוצה, הבין אותה, כאשר הוא נותן מקום לרוגע לשלוט ולאטרקציות הרבות להיכנס בזו אחר זו. שלושה ימים גדושים בתוכן, במוקדי משיכה ואתרים רבים. נועם היווה השחקן המרכזי בטיול, ידע לשמור בסוד על ההפתעות ולשלוף בזה אחר זה שפנים מהכובע. חיוך רגוע כבש את פניו כל עת, ידע לחלץ במהרה, להנחות בזמן, ללוות כשקשה תוך מתן אוטונומיה לנהגים. אני חושב שאני מדבר בשמה של הקבוצה כולה. אנא מסרו תודתי זו לנועם ומי ייתן ובאור נרו ילכו עוד רבים. דודי אשכנזי052-4840330