שטח 4X4 > יומני מסע בעולם > טורקיה

מסע ג'יפים לתורכיה האחרת - 24/7/08

בתחילת השבוע חזרה קבוצה מגובשת של ג'יפאים מטיול ג'יפים של 4 ימים בטורקיה. לקראת תקופה של סדרת הטיולים שלנו בטורקיה אנו מתכבדים להציג לכם טעימה מתוך מסע שכזה.

הטיול לתורכיה הוא טיול מיוחד מאוד. מדינה עם עוצמות טבע, מים, נחלים, מרחקים גדולים בין מקום למקום והרבה מאוד דברים לראות. אז איך בונים מסלול שמצליח לחבר בין כל הדברים היפים האלה? פשוט מתחילים בטיול לילה ביום הראשון (חוויה נדירה בפני עצמה). מדהים. את היום הראשון התחלנו בטיסת צ'רטר של אחר הצהריים. נחתנו באנטליה,  קיבלנו את הרכבים בשדה התעופה ויצאנו למסע לילי.   בחצות הלילה הגענו לבית שומר היערות - מה שהצליח להעיר את מנוחתו של השומר הנחמד, ומשם הגענו למלון שממוקם בגובה 1300 מטר.

היום השני מתחיל באווירה רגועה עם הרבה נוף מחדר המלון וממשיך דרך שוק מקומי מאוד צבעוני. קונים קצת דברים וממשיכים לרחצה בנהר האלקיר. חוצים את מעבר ההרים הגבוה אימצייק ויורדים לצהרים. משם ממשיכים לעיירת האגם אירדיר.

ליום השלישי חיכיתי במיוחד. תכננתי מסלול הרים ואגמים חדש לגמרי, שמתחבר למסלול המיוחד של היום הזה . זה היה יום שבו שהינו בגבהים שבין 500 מטר ל2,500 מטר. אוויר טוב ונוף עוצר נשימה. מגיעים עייפים אך מרוצים מהיום המיוחד הזה למלון ואז מחכה לנו ארוחת ערב מקומית.

ביום הרביעי יצאנו ליום שכולו מים ומים וכמה מים יש להם... פשוט לקנא. רחצנו בנהר, נסענו על שפת אגם ולבסוף סיימנו בשווארמה באנטליה. קצת קניות ולשדה התעופה חזרה לארץ. טיול מיוחד, אנשים מיוחדים שהפכו את הטיול הזה למשהו מיוחד מאוד ושלצערנו נגמר...   לפרטים על הטיולים הבאים לטורקיה - הקליקו כאן

תגובות

3 תגובות

1

אורח/ת

31 ביולי 2008 ב 06:56

היו גם ג'יפים? כי התמונת הם של נוף...

2

herzelrose

31 ביולי 2008 ב 07:11

נכון. ה"תמונת" הם של נוף אבשלום קוף

3

אורח/ת

01 באוגוסט 2008 ב 10:34

a great journey

i did this journy with 4*4 and it was great. the guides and the group.
turkey is a wonderful country