פורומים

 - למען הקהילה

קבוצת שלמה השיבה לתושבי כפר עזה את רכביהם

02 בנובמבר 2023 ב 13:29 נערך 02 בנובמבר 2023 ב 13:32 0 תגובות 347 צפיות profile imageאתר השטח 4X4

קבוצת שלמה מחזירה את העצמאות לתושבי העוטף: השיבה לתושבי כפר עזה את רכביהם

החברה הוציאה בשעות הבוקר המוקדמות צוות משימה, למבצע חילוץ מיוחד להשבת 35 רכבים מהעוטף למען תושבי כפר עזה

אילון הרוש, מנכ"ל חטיבת השירות בקבוצת שלמה: "התושבים הועברו ע"י המדינה ולמעשה נלקחה מהם יכולת ההתניידות, ברגע שקיבלנו את הפנייה לא יכלנו להישאר אדישים. יחד ננצח!"

קבוצת שלמה יצאה בשעות הבוקר המוקדמות למבצע חילוץ מיוחד למען תושבי כפר עזה. במוקד הקבוצה התקבלה פנייה מטעם החמ"ל האזרחי בבקשה לסייע בהשבה של 35 כלי רכב פרטיים, שבעליהם פונו מכפר עזה לקיבוץ שפיים ונזקקו להם. צוות המשימה יצא בהתנדבות מלאה ובתחושת שליחות וכלל 7 מוביליות (משאיות להובלת רכבים), 2 רכבי סיוע נוספים, צוות מכונאים, צוות חילוץ, נהגים וצוות לוגיסטי. קבוצת שלמה השיבה את הרכבים לבעליהם, מכונאים של הקבוצה בצעו בדיקות כשירות וכל תושב קיבל גם שובר שטיפה במתנה.

אילון הרוש מנכ"ל חטיבת השירות בקבוצת שלמה: "התושבים הועברו ע"י המדינה ולמעשה נלקחה מהם יכולת ההתניידות, ברגע שקיבלנו את הפנייה לא יכלנו להישאר אדישים, מייד הוצאנו משלחת חילוץ לדרום. הדרך הייתה לא פשוטה, המראות הפכו למזעזעים יותר ויותר ככל שהתקרבנו לאזור העוטף. ברגע שאתה שם אתה מבין את גודל האסון שאירע, לצד ההבנה גם תחושת השליחות מתחדדת. במהלך העמסת הרכבים החלו לפעול אזעקות צבא אדום ומעל הצוות עפו פצמ"רים שליוו אותנו עד היציאה מהעוטף. הרגע בו תושבי העוטף קיבלו בחזרה את הרכבים, החיוך על פניהם, ההרגשה שחלק מתחושת העצמאות שבה אליהם, עבורנו זה היה שווה הכל. יחד ננצח!"

מתחילת המבצע פעלה קבוצת שלמה במטרה אחת, לסייע למדינת ישראל לקום מהמצב בוא היא נמצאת.קבוצת שלמה הקימה במיוחד לימי המלחמה "יחידת ניוד" הכוללת מספר רב של עובדי חברה עם כלי רכב צמודים בכללם: משאיות, מיני וואנים וכלי רכב פרטיים המסייעים בהעברת ציוד רפואי וטקטי ללוחמים והסעות ברחבי הארץ ממטולה ועד אילת . יחידת הניוד הזו אחראית על העברת מאות שכפ"צים קרמים ישירות מנתב"ג לחיילים בדרום.

בנוסף, כחלק מהרתמות למאמץ הלאומי בעת מלחמה חילק מטה הקבוצה מאות חבילות מזון וארוחות (כולל תרומה של מאות ארוחות מטעם הקבוצה) לכוחות הבטחון ולמשפחות כולל מארזי משחקים מיוחדים לילדי העוטף. דבר נוסף שעשתה קבוצת שלמה כחלק מהפגנת הסולידריות וכאות הזדהות, עטפה את מטה החברה והיכל קבוצת שלמה מבחוץ ומבפנים בדגלי ישראל תחת הסיסמה - "יחד ננצח!"

לפרטים נוספים ניתן לפנות לרן רהב דובר קבוצת שלמה 24/7 ולנועם ואנונו, מנהל מחלקה במשרדי ומנהל תיק קבוצת שלמה

תמונה ללא תיאורתמונה ללא תיאורתמונה ללא תיאורתמונה ללא תיאורתמונה ללא תיאור

הוספת תגובה
ביטול