פורומים

 - למען הקהילה

קבוצת שלמה ממשיכה במבצע "חילוץ תחת אש": השיבה לתושבי נחל עוז כ-100 רכבים פרטיים מתחילת המבצע

02 בנובמבר 2023 ב 14:27 0 תגובות 504 צפיות profile imageאתר השטח 4X4

קבוצת שלמה ממשיכה במבצע "חילוץ תחת אש": השיבה לתושבי נחל עוז את רכביהם

מתחילת המבצע הושבו כ-100 רכבים פרטיים

קבוצת שלמה הוציאה בשעות הבוקר המוקדמות צוות משימה מורחב, למבצע חילוץ מיוחד להשבת 65 רכבים מהעוטף למען תושבי נחל עוז

אילון הרוש, מנכ"ל חטיבת השירות בקבוצת שלמה: "לאור הצורך הגובר החלטנו להמשיך את מבצע השבת הרכבים. לא ניתן להישאר אדישים לשמחה על פני תושבי הקיבוצים ששרדו את התופת ברגע ההשבה, גם הטילים שהתעופפו מעלינו לאורך החילוץ לא עצרו אותנו, יחד ננצח!"

לאחר שביום שלישי האחרון צוות חילוץ מיוחד של קבוצת שלמה ירד לכפר עזה וחילץ 35 כלי רכב פרטיים לתושבי הקיבוץ, הוחלט להמשיך במבצע "חילוץ תחת אש" ולחלץ רכבים נוספים. הבוקר יצאה משלחת כפולה בגדולה למבצע חילוץ נוסף עבור תושבי קיבוץ נחל עוז. צוות המשימה יצא בהתנדבות מלאה ובתחושת שליחות וכלל 13 מוביליות (משאיות להובלת רכבים), 4 רכבי סיוע נוספים, צוות מכונאים, צוות חילוץ, נהגים וצוות לוגיסטי. כמו בפעם הקודמת, צוות מכונאים של הקבוצה בצעו בדיקות כשירות למען בטחון בעלי הרכבים בטרם העברתם אליהם, בנוסף כל תושב קיבל גם שובר שטיפה לרכב במתנה.

אילון הרוש מנכ"ל חטיבת השירות בקבוצת שלמה: " לאור הצורך הגובר החלטנו להמשיך את מבצע השבת הרכבים. לא ניתן להישאר אדישים לשמחה על פני תושבי הקיבוצים ששרדו את התופת ברגע ההשבה. כאשר פתחנו במבצע "חילוץ תחת אש" ידענו שקיים צורך אבל לא הבנו עד כמה. תושבי העוטף זקוקים לרכביהם, ליכולת ההתניידות שלהם ואנחנו שמחים להיות אלה שמתנדבים להשיב להם אותה. החלטנו להמשיך את הפרויקט ולהכפיל את הכמות, מנגד הוכפלה גם כמות הטילים שהתעופפו מעלינו. לחזות שוב ברגע בו תושבי העוטף קיבלו בחזרה את הרכבים, החיוך על פניהם, ההרגשה שחלק מתחושת העצמאות שבה אליהם, עבורנו זה היה שווה הכל. יחד ננצח!"

מתחילת המבצע פעלה קבוצת שלמה במטרה אחת, לסייע למדינת ישראל לקום מהמצב בוא היא נמצאת. קבוצת שלמה הקימה במיוחד לימי המלחמה "יחידת ניוד" הכוללת מספר רב של עובדי חברה עם כלי רכב צמודים בכללם: משאיות, מיני ואנים וכלי רכב פרטיים המסייעים בהעברת ציוד רפואי וטקטי ללוחמים והסעות ברחבי הארץ ממטולה ועד אילת . יחידת הניוד הזו אחראית על העברת עשרות חולים לטיפולים בבתי החולים ומניידת חיילים לבסיסים ברחבי הארץ .

בנוסף, כחלק מהרתמות למאמץ הלאומי בעת מלחמה חילק מטה הקבוצה מאות חבילות מזון וארוחות (כולל תרומה של מאות ארוחות מטעם הקבוצה) לכוחות הבטחון ולמשפחות כולל מארזי משחקים מיוחדים לילדי העוטף. דבר נוסף שעשתה קבוצת שלמה כחלק מהפגנת הסולידריות וכאות הזדהות, עטפה את מטה החברה והיכל קבוצת שלמה מבחוץ ומבפנים בדגלי ישראל תחת הסיסמה - "יחד ננצח!"

לפרטים נוספים ניתן לפנות לרן רהב דובר קבוצת שלמה24/7 ולנועם ואנונו, מנהל מחלקה במשרדי ומנהל תיק קבוצת שלמה

הוספת תגובה
ביטול