פורומים

 - כביש ספורט

נהג המרוצים הישראלי אריאל אלקין (17) זכה במקום הראשון בסבב השני של אליפות הפורמולה 4 USF Juniors שהתקיימה באלבאמה בארה"ב

02 במאי ב 09:36 0 תגובות 363 צפיות profile imageOgash Ofer

נהג המרוצים הישראלי אריאל אלקין (17) זכה במקום הראשון בסבב השני של אליפות הפורמולה 4 USF Juniors שהתקיימה באלבאמה, בארה"ב.

במרוץ השתתפו 27 נהגים צעירים, מהטובים בעולם, ממדינות שונות. במסגרת זו זכה אלקין במקום הראשון במדידת הזמנים של המירוץ וקבע שיא מסלול חדש (זמן הקפה), ולאחר מכן הוביל את כל המירוצים מתחילת התחרות ועד סופה.

כמו כן, במקביל לנצחון בתחרות עודכן אריאל אלקין כי נבחר כשגריר של מותג האופנה לי קופר, ומצטרף בימים אלה לנבחרת השגרירים של המותג הבריטי.

אלקין נחשב לאחד מנהגי המרוצים הצעירים הטובים בעולם. הוא מתגורר בקרית-ים ולומד בבית הספר "הריאלי" בחיפה. אריאל מתחרה בקארטינג מגיל חמש והחל משנת 2023 משתתף במירוצי פורמולה 4, ונוהג עבור קבוצת Inter M.S ממיאמי. לאחרונה, סיים במקום השלישי במסלול המירוצים של ניו אורלינס, במסגרת ה-USF Juniors, סדרת מירוצים אמריקאית המשמשת כסבב הנוער של הסבבים המקדימים לאינדיקאר. אלקין סיים במקום השלישי, אך בלט בטקס חלוקת הגביעים כשעלה לפודיום בסרבל עליו תפורים דגל ישראל, סמל צה"ל ודגל נסיכות מונאקו (כמחווה לארגון ידידי ישראל במונאקו, הספונסרים של אריאל), ועם קסדתו המעוטרת בתמונות החטופים מ - 7.10.23.

בטקס חלוקת הגביעים, על הפודיום, הניף אלקין את קסדתו, עליה תמונות החטופים, במקום את גביע המקום השלישי, בו זכה. מנחה הפודיום ביקש ממנו "לתפוס את הגביע ולזרוק את הקסדה הצידה כדי שנוכל להתקדם", אך הנהג שלנו התעקש לעמוד עם הקסדה בידו.

הוספת תגובה
ביטול