שטח 4X4 > כתבות > חדשות

הקרוס-אובר של סיאט קרוב מתמיד

על פי הפרסומים האחרונים, בחברה הספרדית שוקדים על לא פחות משלושה דגמי קרוס-אובר, שהראשון מביניהם יגיע לשוק ככל הנראה בשנה הבאה

לפני כחודש, הציגה סיאט בתערוכת הרכב בג'נבה דגם קונספט שנקרא 20V20, שיהיה ככל הנראה  הבסיס לקרוס-אובר הראשון מתוצרת חברה זו. סיאט היא החטיבה היחידה בקונצרן פולקסוואגן שעדיין לא מייצרת רכבי פנאי, והשמועות על קרוס-אוברים מתוצרתה כבר רוחשות תקופה ארוכה. הדגם המדובר, שגודלו הפיזי יהיה דומה לשל הב.מ.וו X5, ייבנה על פלטפורמתMQB  של חברת האם, המשרתת דגמים רבים אחרים של הקונצרן. גם היצע המנועים יגיע כמובן מפולקסוואגן,  עם מבחר של מנועי בנזיןTSI  ומנועי טורבו-דיזל. דגם הקונספט מצויד בתיבת הילוכים כפולת מצמדיםDSG , אך לא ברור אם היא תמצא את דרכה לדגם הייצור.

בקנה של סיאט נמצאים עוד שני דגמי קרוס-אובר, קטנים יותר. האחד אמור להתחרות בפלח הקומפקטי (מול ניסאן קשקאי, פורד קוגה, הונדה CR-V וכו') והשני יהיה קטן עוד יותר, דוגמת האופל מוקה, פיג'ו 2008 ודומיהן.

במסגרת מיצוב הדגמים של קונצרן פולקסוואגן שנעשה בשנים האחרונות, סיאט פנתה לכיוון ספורטיבי יותר, ברמות מחיר נמוכות יותר מאלו של פורשה או אאודי. הצפי שדגמי הקרוס-אובר שלה יפנו גם הם לכיוון הזה, עם עיצוב מוחצן יותר מדגמי סקודה למשל, ועם מנועים חזקים יותר.      

 

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת

12 באפריל 2015 ב 21:44

מעוניין לדאעת פרטים על המחיר של הרכב 20v