שטח 4X4 > יומני מסע בעולם > ירדן

ירדן בטיול ג'יפים - שבועות 2015

3 ימים של טיול ג'יפים במדבר הדרומי, ואדי ראם, פטרה וואדי חסה שבממלכת ירדן מרגש כמו תמיד.
25 משתתפים, הפעם ללא ילדים, בחופשה מוטורית מיוחדת.
הדריך: עדי וייזל

קפה בג'אבל sunset

קפה בג'אבל sunsetקפה בג'אבל sunset

תמיד מרגש

3 ימים בירדן - למרות שזו הפעם המי יודע כמה שלי בממלכה , התרגשתי! קבוצה גדולה שמנתה כ 25 איש - הפעם ללא ילדים - כך יצא :), החליטו להקדיש את 3 ימי החג לביקור בממלכה האשמית - בירדן. מפגש הכנה, קבוצת וואטס-אפ, נפגשים במעבר הגבול הדרומי בשעה 08:00 ויוצאים להרפתקה מיוחדת מעבר לגבול...

סבלנות זה הקוד!!

בירוקרטיה ישראלית במעבר הגבול הישראלי וזה כלום לעומת מה שמחכה לנו במעבר הגבול הירדני - אבל סבלנות זה הקוד!! שעה 11:00 לערך ואנחנו כבר ישובים לארוחת הצהרים במסעדת ''המוהנדס'' - יום שישי לפני התפילה ובקושי רצו לקבל אותנו אבל הבטחנו שנאכל מהר ולא נכביד בדרישות. עקבה - קצת קניות, קצת נשנושים ושתייה קרה.  מטפסים על הכביש הראשי ונוסעים לכיוון ואדי רם שבדרך תדלוק קצר - הנוף הירדני, ההרים הגבוהים נמצאים בכל עבר וההרגשה מדהימה. שעשועי דיונה לא לפני שעוברים עם החבים על הנחיות בטיחותיות - על הנהיגה בדיונה ומה יש לעשות כדי להימנע מצרות ונזקים.

נהיגה בדיונות

רוב הנהגים מהר מאוד תופסים את עניין הנהיגה בחולות האדומים - האוויר שהורדנו בצמיגים בהחלט מקל את הנסיעה והרכב משייט לו בדיונות, קופץ שצריך ובעיקר נתקע שלא צריך... ביקור במרכז המבקרים של ואדי רם - סרטון על המקום, נסיעה בואדי רם המדהים. בערב הגענו למאהל - ארוחת הערב ממתינה לנו - הכבש הרך, העוף, תפוחי האדמה והאורז לצד הסלטים - אנחנו עייפים ומהר מאוד, אחרי כמה בדיחות וצפייה באפי ששתה לא מעט, מתקפלים לישון. לילה טוב ואדי ראם.

ארץ הקשתות והמסתורין של פטרה

היום השני מוקדם לארץ הקשתות ולפטרה - הנהגים כבר מרגישים שהם נהגים מנוסים ומרשים לעצמם להשתולל - לפעמים יותר מידיי ופה ושם שוכחים את ההנחיות ....פה ושם נזקים לרכב אבל הגוף והנפש בריאים. נוסעים לארוחת צהרים בואדי מוסא ומשם ממשיכים לביקור רגלי בעיר המדהימה, בירת הנבטים - פטרה. לאחר הסיור בפטרה נכנסנו לבית המלון, מקלחת חמה וארוחת ערב מסודרת ופרשנו לישון.

היום השלישי - יורדים לערבה הירדנית ולוואדי חסה

בבוקר יורדים את דרך הבשמים הירדנית - ואדי נמלה עד שמגיעים לואדי ערבה ולדיונות הענק המחכות במקום - קצת שעשועי חול ואנחנו מגיעים לכביש הערבה הירדני. מהר מאוד אנו מוצאים את עצמנו נוסעים בתוך הזרימה של וואדי חסה ושוחים במים הקרירים המגיעים ממעיינות בהר. אוכלים צהרים ודוהרים עד למעבר הגבול הירדני מול בית שאן.

קישורים למסעות הבאים של אתר השטח בירדן:

 
רק מדבר! רק דיונות!: מסע ג'יפים אתגרי בוואדי ראם 
 

תגובות

3 תגובות

1

אורח/ת

07 ביוני 2015 ב 19:33

שבועות 2015 ירדן

שילוב מוצלח של מסלול יפיפה ומאתגר
מדריך מקצועי ששמר על חיוך של כולם בבדיחות טובות
וכמובן חברה "אחד אחד" שתרמו לאוירה נעימה ולהצלחת הטיול.
תודה עדי, היית "עשר" תמשיך כך, להוביל קבוצות לחוויה מדהימה.
זיוה וגורי

2

אורח/ת

13 ביוני 2015 ב 16:47

חוויה אדירה

אומרים שתמונה שווה ממאה מילים.. אבל גם אלף תמונות לא יצליחו להעביר את החוויה האדירה של טיול הג'יפים שהשתתפנו בו.
ובכל זאת, על קצה המזלג, נגיד ש... המסלול היה מצוין , נתן מענה גם להרפתקנים וגם לחובבי אתרים ונופים , האירוח בלב המדבר היה חוויה מיוחדת, גבעת השקיעה - זאת חוויה עוצמתית , הארוחות - טעימות , האווירה - קסומה , חברי הקבוצה - הכי טובים שיש...
ועל כל אלה.. מנצח אחד , יחיד ומיוחד, עדי וייזל !!!
עם המון בדיחות, דאחקות , רגישות ועזרה בכל מה שרק צריך.... אין עליך , עדי !!!
טיול מומלץ !!!! מה ? עוד לא נרשמתם ????
כושי, יובל , רון ונירית דר

3

אורח/ת

25 ביולי 2015 ב 19:26

איזה טיול מדהים!

וואאווווו... איזה נופים, איזה מדבר אין סופי עם גלי דיונות מרשימות, צבעים וחיים מעולם אחר. בכל פעם שהפסיק הג'יפ לטרטר, פרץ השקט המידברי הרועם שהאפיל על כל מוזיקה אחרת שהבאנו מהבית. אך את כל זה הביא הטבע לטיול, ואתה עדי הבאת את גיבוש הקבוצה, הבדיחות לתוך הלילה, החוויות וההדרכה, ויותר מכל, השתדלת לשמור עלינו שלא "ניברח" לטבע, שלא נעשה שטויות (ואני עשיתי...), והעיקר שנהנה!
מודים לך על החוויה הענקית וממליצים לכל מי שאי פעם רצה אבל התלבט!
אביטל וירון שחר