שטח 4X4 > כתבות > חדשות

ניסאן חושפת את הדור הבא של הנבארה בגרסתו האירופאית

הטנדר, עם מנוע דיזל חדש בנפח של 2.3 ליטר, יוצג בחודש הבא בתערוכת הרכב בפרנקפורט

הדור הרביעי של הנבארה, הטנדר הבינוני מתוצרת ניסאן, יוצג בקרוב בתערוכת הרכב בפרנקפורט. מדובר בגרסה המיועדת במיוחד לשוק האירופאי, שכן בשוק של אסיה הדגם החדש הוצג כבר לפני כשנה. ההבדלים העיקריים בין הדגמים קשורים לענייני בטיחות ואיכות סביבה, משום שהתקנים באירופה מחמירים בהרבה.

וכך הגרסה האירופאית מקבלת מנוע דיזל חדש מבית רנו, בנפח 2.3 ליטר, הזמין בשתי גרסאות: 158 כ''ס או 188 כ''ס, כשתוספת הכוח של השני מגיעה מטורבו כפול. עם פי נתונים שפרסמה החברה, המנוע הזה חסכוני ב-24 אחוז מהמנוע הישן, שנפחו 2.5 ליטר. גם בתיבות ההילוכים יהיה היצע כפול: תיבה ידנית עם שש מהירויות או אוטומטית עם שבע, כמו זו המותקנת בפטרול (שאינו מיובא לארץ...).

גם בשאר התחומים ההיצע כפול (לא שמעו בניסאן שכל העולם – על פי התורה הצה''לית, מתחלק לשלוש???): הנעה אחורית בלבד או הנעה 4X4, תא נהג בודד או כפול. הדגם עם התא הכפול ''פוזל'' לתחום הפנאי: קפיצי העלים מאחור ננטשו לטובת מתלה רב-חיבורי, שאמור להפוך את הנסיעה למתורבתת יותר. בגרסת התא הבודד, שמרו על המבנה המסורתי.

מבחינת האבזור הבטיחותי, הנבארה החדש מהווה קפיצת מדרגה בסיגמנט שלו: מערכת מצלמות היקפית, מערכת להתרעה מפני מכשול מלפנים שגם בולמת במקרה הצורך, בקרת נסיעה במורד, מערכת לסיוע בזינוק בעליה, מצלמה לנסיעה לאחור וחיישני רוורס.  

כרכב עבודה, הנבארה מציע כושר העמסה של למעלה מטון, עם ארגז באורך של כ-1.6 מטר בגרסת התא הכפול וכ-1.8 מטר בגרסת התא הבודד. כושר הגרירה עומד כעל 3.5 טון, נתון שהופך לסטנדרט בטנדרים הבינוניים.

עוד מהתערוכה בפרנקפורט: 

קרוס-אובר כל-חשמלי לאאודי

קרוס-אוברים חדשים למאזדה ולסוזוקי

תגובות

0 תגובות