שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מפה ומשם – לקט ג'יפאים #33

האם חברת ג'יפ עומדת להפתיע אותנו עם דגם חדש, מה אפשר לעשות מקיה סורנטו ואיך נראה העבר של טויוטה

לפני כחצי שנה הציגה חברת ג'יפ כמה דגמי קונספט במפגש האיסטר המסורתי במדבר מואב. אחד המעניינים שבהם היה הצ'יף (Chief), מחוות רטרו לדגמי הוואגוניר/צ'ירוקי של פעם. מתחת למרכב היפהפה, הצבוע בשילוב של כחול ולבן, מסתתרים מכלולים של רנגלר רוביקון משופר, עם תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה הילוכים וצמיגים בשרניים בקוטר 37 אינץ'.

אנחנו כבר רגילים לתצוגה המהממת הזו מדי שנה, שמשאירה אותנו מזילי ריר ומייחלים שמשהו מכל הטוב אולי יגיע לכלל ייצור. עד היום החברה לא הרימה את הכפפה, אבל שמועות עקשניות טוענות שהצ'יף זכה לתגובות כל כך נלהבות שבג'יפ שוקלים להתחיל ולייצר בצורה סדרתית ויש אפילו כאלה שטוענים שזה יקרה כבר בשנה הקרובה.

לא מצאנו אישוש רישמי לשמועות האלה, אפילו לא ברמיזה, אבל אנחנו מייחלים שזה אכן יקרה.

סורנטו עם שרירים

אחרי שחברת האם – יונדאי – הציגה דגם שרירי של הטוסון בתערוכת SEMA, הגיע גם תורה של קיה להתפרע והיא עשתה זאת עם הסורנטו (למבחן דרכים לסורנטו ה''רגיל''). הדגם המנופח, שזכה לשם PacWest Adventure Sorento קיבל מערכת מתלים משופרת שאיפשרה הכנסת צמיגים גדולים, שיחד עם שנורקל ועוד כמה תוספות חיצוניות מקנות לו מראה קרבי. במקרה הזה ברור שאין שום כוונה להגיע לדגם ייצור. חבל, לא? ותגידו, לא מזכיר במעט את הפורד רפטור?

בחזרה לעתיד גרסת טויוטה

ברחבי העולם חגגו השבוע את התאריך 21.10.2015, התאריך בעתיד אליו נסעו מרטי מקפליי ודוק בראון, יחד עם ג'ניפר בסרט השני בטרילוגיה ''חזרה לעתיד''. בחגיגות האלו הדה-לוריאן שיחקה כמובן תפקיד ראשי, אבל בסרטים כיכב בתפקיד משני כלי רכב נוסף: טנדר הטויוטה של מרטי.

ולרגל החגיגות, טויוטה ארה''ב הכינה דגם מיוחד של טנדר טאקומה 4X4 מודל 2016, כהומאז' לטנדר המקורי. השינויים היו כמובן קוסמטיים בלבד, וכללו צבע שחור מהקטלוג של שנת 1985, קשת התהפכות כפולה, וכיתוב ענק על דלת הארגז. קוסמטיים, נכון, אבל התוצאה מרשימה.

תגובות

0 תגובות