שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מאזדה חושפת את הCX4

הקרוס-אובר החדש של החברה היפנית יוצג בחודש הבא בתערוכת הרכב בבייגין וצפוי להימכר בשלב הראשון רק בשוק הסיני

מאז הצגתו של ה-Koeru דגם הקונספט של מאזדה שנחשף לפני כחצי שנה בתערוכת המכוניות בפרנקפורט, היו משחקי ניחושים בעולם הרכב לאיזה דגם ייצור יתגלגל הקונספט: קטן יותר מה-CX-5? אולי גדול יותר? אולי בכלל קרוס- אובר ספורטיבי? די מהר התברר, שהקונספט יתורגם לדגם ביניים שיתייצב בין ה-CX-3 ל-CX-5 ויקבל כמובן את השם המתבקש CX-4.

למבחן דרכים ל-CX-5

למבחן דרכים ל-CX-3

 

תמונות ראשונות של הדגם החדש נחשפו במהלך השבועות האחרונים, אך החשיפה הרשמית תעשה בחודש הבא בתערוכת הרכב בבייג'ין. מדובר ברכב שתוכנן מאפס ואינו מתבסס על דגם קיים, בעל קווים ספורטיביים כשהדגש בו - על פי פרסומי החברה - יהיה על חוויית הנהיגה. בשל כך, מעבר למגוון המנועים בליין של מאזדה, ייתכן שיוצע גם דגם עם המנוע החדש, טורבו-בנזין בנפח של 2.5 ליטר, שיילקח מה-CX-9. על פי המתכונת הרגילה של מאזדה, דגמי הבסיס יהיו עם הנעה קדמית בלבד, ורק הדגמים הבכירים יקבלו הנעה בכל הגלגלים.

תחילת המכירות של הדגם החדש (שאורכו כ-4.6 מטר ורוחבו כ-1.9 מטר עם בסיס גלגלים של 2.7 מטר והוא מיועד לחמישה נוסעים) צפויה בתחילת 2017. אבל על פי פרסומים שונים, ייתכן שבשלב הראשון הוא יימכר רק בסין, שבה נמצא פס הייצור שלו. סביר להניח שבשלבים מאוחרים יותר השיווק יורחב למדינות נוספות, בוודאי גם אצלנו.

תגובות

0 תגובות