שטח 4X4 > כתבות > חדשות

X-Class – התשובה של מרצדס לקבלני הצמרת

האם נראה בקרוב טנדר עם הכוכב המשולש על חרטומו? על פי השמועות האחרונות בעולם הרכב, התשובה היא חיובית

לא אחת שמעתי מבעלי מקצוע שונים, כי לרכב בו הם מתניידים יש השפעה על היכולת שלהם לקבל עבודות בזכות הרושם שהוא עושה, אפילו אם זה שלא במודע. לטענתם, רכב יקר, מצוחצח ומתוחזק, מעביר ללקוחות מסר של מישהו שאפשר לסמוך עליו, ולעומת זאת גרוטאה מקרטעת וחבוטה משדרת מסרים לא טובים...

אז לכל בעלי המקצוע מהעשירון העליון, מרצדס עומדת לייצר את כלי הרכב האולטימטיבי מבחינת הרושם – טנדר עם הנעה 4X4 שייתכן וייקרא X-Class  או Z-Class על פי מקורות אחרים, ואולי GLT. אבל אל תטעו בשם ובכוכב המחומש שיתנוסס על חרטומו של הטנדר המתכונן – מתחת לפחים המעוצבים יפעמו מכלולים של ניסאן נבארה, שהדור הרביעי שלו יצא לאחרונה לשוק.  

על פי מקורות במרצדס, למרות ההתבססות על מכלולי ניסאן הטנדר שלהם יקבל מרכב ייחודי, שיתכונן על ידי מעצבי הבית של החברה הגרמנית. גם מבחר המנועים צפוי להיות שונה, ומלבד מנוע הדיזל בנפח 2.3 ליטר של ניסאן, יוצעו בטנדר מנועים שונים של מרצדס, וייתכן אפילו דגם היברידי. על פי אותם מקורות, ייצור הטנדר לשוק האירופאי יתבצע במפעלי רנו בספרד ואילו הייצור לשוק ביבשת אמריקה יתבצע בארגנטינה. אגב, זה אינו שיתוף הפעולה הראשון בין מרצדס לבין קונצרן רנו-ניסאן, כבר היו שיתופי פעולה כאלה בעבר, אחד מהם הוא עם האינפיניטי Q30 שנבנה על בסיס פלטפורמת ה-MFA  של מרצדס.

ייתכן ונראה דגם קונספט של הטנדר החדש כבר לקראת סוף שנה זו, בתערוכת הרכב בפריז, ואם זה אכן יקרה השיווק יחל לקראת אמצע השנה הבאה. נותר לנו רק להמתין ולראות כיצד זה ייראה באמת (התמונה המצ''ב היא רק איור משוער של הדבר האמיתי).      

תגובות

0 תגובות