שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מיצובישי חושפת את האקליפס קרוס

הקרוס-אובר החדש מתוצרת החברה מתוכנן להגיע לארץ לקראת סוף השנה הנוכחית

שבוע לפני הפתיחה של תערוכת הרכב בג'נבה, שם יוצג לראשונה באופן רשמי, חושפת מיצובישי פרטים כמעט מלאים על הקרוס-אובר החדש מתוצרתה, האקליפס קרוס (Eclipse Cross). החשיפה מלווה גם בתצלומים, המציגים את הקווים הספורטיביים של הדגם החדש.

האקליפס יוצע עם שני מנועים: טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר המשודך לתיבה רציפה בעלת שמונה מהירויות וטורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטר עם תיבה אוטומטית גם היא בעלת שמונה מהירויות. ההנעה היא לכל הגלגלים, נשלטת אלקטרונית. כפי שמקובל במרבית הקרוס-אוברים, בנסיעה רגילה הכוח יועבר לגלגלים הקדמיים ורק כשאלה יחלו לאבד אחיזה, יישלח כוח גם לאחור.

בסיס הגלגלים זהה לזה של האאוטלנדר, 2.67 מטר, וכך גם הרוחב (כ-1.8 מטר) אך האקליפס קצר ב-30 ס''מ בערך מאחיו הגדול (4.4 מטר) מה שאולי מבטיח זוויות גישה ונטישה טובות יחסית (למבחן דרכים לאאוטלנדר). עדיין לא פורסמו נתונים לגבי גודל צמיגים ומרווח גחון, אך מעצם הצגתו כקרוס-אובר ספורטיבי ברור שהאקליפס לא נועד לנסיעות שטח תובעניות וטובעניות מדי. הוא יצטרף לעוד שורה ארוכה של רכבי פנאי, עם יכולת מוגבלת לרדת מהכביש, בדיוק מה שמרבית הלקוחות מחפשים היום. ואולי נראה בעתיד גם דגם עם הנעה קדמית בלבד...

תחילת השיווק לארץ צפויה לקראת הרבעון האחרון של שנה זו.   

תגובות

0 תגובות