כביש / ספורט > יומני מסע בארץ

השקת טויוטה יאריס 2017 YARIS

טויוטה משיקים את דגם מתיחת הפנים החדש של היאריס ואנחנו נקראנו להדריך את נסיעת ההיכרות למול המתחרים הבולטים בסגמנט.
יאריס 2017 מגיעה עם מנוע בנזין 1.5 ליטר חדש, מערכת הנעה היברידית זהה לדגם היוצא, עדכון למערכת הבטיחות - TSS, עיצוב חיצוני חדש בקצוות ועדכון פנים.

יאריס 2017

יאריס היא אחת מהמובילות בסגמנט סופר מיני החל מהשקתה בשנת 1999. מאז עברה 2 שינויים עיקריים ויאריס 2017 היא מתיחת הפנים של דור 3. טויוטה מגדירים את היאריס כמכונית העירונית האולטימטיבית! ובשנת 2016 מכרה טויוטה למעלה מ 4,600 יאריסים בישראל. ליאריס מערכות בטיחות מתקדמות - TSS, מנוע בנזין חזק או מערכת היברדית ולה ביקוש גבוה מאוד בשוק יד 2 !
יאריס נמכרת בארץ עם מנוע 1.5 ליטר או עם מערכת היברדית ובשלוש רמות גימור: SOL הבסיסית, STYLE בדגם הביניים, ו- BLACKTOP ברמת הגימור הגבוהה עם צביעה חיצונית בשני צבעים.

שינוי עיצוב ומעדכון מערכת הבטיחות - TSS

החזית של יאריס 2017 חדשה ולה עיצוב טרפזי, מראה דינאמי של מכסה המנוע ויחידת תאורה בעיצוב חדש עם פנסי הלוגן ותאורת יום DRL. בדומה לעיצוב הקדמי, גם מאחור מוטיב הטרפז יחד עם עיצוב חדש לפנסים (משולב לד ברמת הגימור הגבוהה ובדגם ההיברידי) יוצר תחושה רחבה יותר. בתוך הרכב נוסף מסך 4.2 בלוח השעונים, שונו פתחי מיזוג האוויר והמסך המרכזי. ליאריס 7 כריות אוויר ומערכות הבטיחות TSS של טויוטה הכוללות: מערכת התראה לשמירת נתיב, מערכת התראה ובלימה אוטונומית עד 30 קמ''ש או הפחתה של 30 קמ''ש במהירות גבוה יותר למקרה של סכנת התנגשות לפנים, מערכת לזיהוי תמרורי דרך והצגתם לנהג ומערכת שליטה באורות הגבוהים לפנים למניעה של סינוור עצמי או סינוור רכב לפנים.

קישורים להשקות קודמות של טויוטה:

השקה: טויוטה TOYOTA C-HR
השקה: טויוטה קורולה עם מערכת בטיחות TSS
טויוטה פריוס דור 4 Toyota Hybrid

תודה לכל המשתתפים ולהתראות באירוע הבא

תודה לכל המשתתפים ולהתראות באירוע הבא

תגובות

0 תגובות