כביש / ספורט > יומני מסע בארץ

השקה ישראלית - סוזוקי איגניס 2017

סוזוקי השיקו לסוכנים שלהם בארץ את להיט המכירות שלהם באירופה - הסוזוקי איגניס החדש. האיגניס - מיני-קרוסאובר בעל אופי ייחודי המצהיר בשם בעליו כי It all about me
הדריכו: שלמה הלב"ץ, דרור ברלי ועופר אוגש

Suzuki Ignis‏

סוזוקי מבית מכשירי תנועה משיקה בישראל את סוזוקי איגניס החדש אשר מיוצר ומיובא מיפן. האיגניס, מיני-קרוסאובר המתאפיין בעיצוב אייקוני פורץ דרך, זכה מאז השקתו באירופה במספר פרסי עיצוב ביפן, גרמניה ובתערוכת הרכב הבינ’‘ל בניו יורק בחודש שעבר.

האיגניס מתאפיין בשימושיות רבה המתבטאת בתנוחת ישיבה גבוהה לנהג ולנוסעים, מרחב פנים גדול לישיבה נוחה הן לראשי הנוסעים והן לרגליים ולברכיים ומרחב גחון של 18 ס’‘מ המוכר מג'יפונים מקטגוריות גדולות יותר.

האיגניס ישווק בישראל עם מפרט עשיר ברמת גימור גבוהה GLX גם בדגם של הגיר הידני וגם באוטומט, שכולל בקרת אקלים דיגיטלית, כניסה והנעה ללא מפתח, צבע מרכב דו גווני, חישוקי סגסוגת מושחרים בגודל 16 אינץ, מוטות אורך על הגג למתן מראה ג'יפוני, תאורה ראשית יוקרתית וחסכונית מסוג LED, חיישני תאורה אוטומטית, שליטה מלאה מגלגל ההגה על פונקציות רבות, דיבורית בלוטות' מקורית ובקרת שיוט.

לסוזוקי איגניס עיצוב חיצוני ופנימי הניתן להתאמת הלקוח

החזית הקדמית של האיגניס ייחודית והמשלבת את המבט החודר של פנסי ה-LED הראשיים והקווים החזקים של הגריל הקדמי. היא ממשיכה עם כתפיים בולטות המשדרות עוצמה, כאשר חלקו התחתון של הגוף מעוצב עם אמירה ברורה. זהו עיצוב פשוט הכולל ביטוי של משהו מוכר ואהוב. הוא גם יורש את עיצוב קורת ה-C מהדור הראשון של ה-Cervo, את עיצוב קורות A ו-B הייחודי של ה-Swift וגם אלמנטים עיצוביים אחרים מרכבי ה-SUV של סוזוקי, כגון עיצוב הפגוש ומכסה המנוע דמוי הצדפה. כל אלה יוצרים שילוב המתבסס על מורשת ה-SUV של סוזוקי לעידן חדש.

נוסף על העיצוב החיצוני המוחצן שלו, עיצוב חלקו הפנימי מדגיש עוד יותר את אופיו הייחודי. הפאנל המעוגל של מערכת מיזוג האוויר והתחושה המתקדמת שמעניק לוח המחוונים הייחודי שלו פועלים יחד כדי להעניק לתא הנוסעים מראה עתידני ומרווח. הקו האופקי הסוחף של לוח המחוונים משתמש בחומרים בעלי מרקם עשיר כדי ליצור עיצוב המעניק תחושת מרחב. האלמנטים העיצוביים בצבע כתום ובצבע מתכתי (טיטניום) מעניקים נגיעה נוספת של איכות לתא הנוסעים ומסייעים ביצירת קרוסאובר בעל מראה אקטיבי. האיגניס החדש מציע מגוון של 14 צבעים, כולל 3 צבעי גוף חדשים ואפשרות לצבע דו גווני. 2 צבעי הדגשה לחלל הפנים התואמים לצבע הגוף, כתום או טיטניום, מאפשרים ללקוחות להתאים את האיגניס החדש לטעמם האישי בצורה הטובה ביותר. בנוסף מציע האיגניס תוספות מקוריות של מדבקות וחיפויים צבעוניים המאפשרים ללקוח ליצור כלי רכב עם זהות אישית.

מנוע ותמחור

האיגניס מונע על ידי מנוע בנזין 1.2 DUALJET (K12C) המספק 90 כ''ס ב- 6,000 סל''ד המשודך לשתי תיבות הילוכים: תיבה ידנית בעלת 5 הילוכים או תיבה אוטומטית רציפה (CVT) המוכרת מדגמי הבאלנו.

סוזוקי איגניס ברמת גימור GLX ועם תיבת הילוכים ידנית נמכר ב- 73,990 ₪

סוזוקי איגניס ברמת גימור GLX ועם תיבת הילוכים אוטומטית נמכרת ב- 84,990 ₪

ההשקה בישראל

את ההשקה בארץ התאמנו לאופי המיוחד של הסוזוקי הפונה לקהל חדש וצעיר - דור ה-Y. התחלנו וסיימנו בוילה בכפר נטר אשר סיפקה לנו גם כיתת לימוד וגם מקום שכייף להיות בו. יצאנו לדרך בשלוש שיירות ארוכות של איגניסים חדשים וגם כמה כלי רכב של יצרנים אחרים המציעים גודל או מחיר דומה אבל שונים כאמור בקונספט לאור היותו של האיגניס רכב ייחודי בקטגוריה שטרם קיימת. נסענו בכבישים עירוניים, בכבישים בין עירונים, בכבישים שבין מושבים וגם לאורכו של השביל הכבוש לצד נחל אלכסנדר, שבו עצרנו במרכז הצפרות לתצפית על השרון מטול כרם ועד נתניה וחדרה.

ההיצע של סוזוקי בישראל עם סולם המחירים (שקף מתוך מצגת):

ההיצע של סוזוקי בישראל עם סולם המחירים (שקף מתוך מצגת):ההיצע של סוזוקי בישראל עם סולם המחירים (שקף מתוך מצגת):

איגניס מבפנים ומבחוץ:

איגניס מבפנים ומבחוץ:איגניס מבפנים ומבחוץ:איגניס מבפנים ומבחוץ:איגניס מבפנים ומבחוץ:איגניס מבפנים ומבחוץ:איגניס מבפנים ומבחוץ:איגניס מבפנים ומבחוץ:איגניס מבפנים ומבחוץ:איגניס מבפנים ומבחוץ:איגניס מבפנים ומבחוץ:איגניס מבפנים ומבחוץ:איגניס מבפנים ומבחוץ:

ההשקה בכיתה ובוילה:

ההשקה בכיתה ובוילה:ההשקה בכיתה ובוילה:ההשקה בכיתה ובוילה:ההשקה בכיתה ובוילה:ההשקה בכיתה ובוילה:ההשקה בכיתה ובוילה:ההשקה בכיתה ובוילה:ההשקה בכיתה ובוילה:ההשקה בכיתה ובוילה:ההשקה בכיתה ובוילה:ההשקה בכיתה ובוילה:ההשקה בכיתה ובוילה:

ההשקה בכבישים ולאורך נחל אלכסנדר:

ההשקה בכבישים ולאורך נחל אלכסנדר:ההשקה בכבישים ולאורך נחל אלכסנדר:ההשקה בכבישים ולאורך נחל אלכסנדר:ההשקה בכבישים ולאורך נחל אלכסנדר:ההשקה בכבישים ולאורך נחל אלכסנדר:ההשקה בכבישים ולאורך נחל אלכסנדר:ההשקה בכבישים ולאורך נחל אלכסנדר:ההשקה בכבישים ולאורך נחל אלכסנדר:ההשקה בכבישים ולאורך נחל אלכסנדר:ההשקה בכבישים ולאורך נחל אלכסנדר:ההשקה בכבישים ולאורך נחל אלכסנדר:ההשקה בכבישים ולאורך נחל אלכסנדר:ההשקה בכבישים ולאורך נחל אלכסנדר:ההשקה בכבישים ולאורך נחל אלכסנדר:ההשקה בכבישים ולאורך נחל אלכסנדר:ההשקה בכבישים ולאורך נחל אלכסנדר:

קישורים להשקות האחרונות של סוזוקי בישראל:

סוזוקי קרוסאובר 1.4 טורבו בנתיב המהיר - 06/03/2017
סוזוקי קרוסאובר 1.4 טורבו בהדרכה ראשונה - 06/03/2017 השקת סוזוקי סלריו - 28/04/2016 השקת סוזוקי ויטארה 2015 - 01/09/2015

להתראות בהדרכות ובהשקות הבאות של סוזוקי...

להתראות בהדרכות ובהשקות הבאות של סוזוקי...להתראות בהדרכות ובהשקות הבאות של סוזוקי...

תגובות

0 תגובות