שטח 4X4 > כתבות > חדשות

באגי למעושרים בלבד

יש לכם חצי מיליון דולר פנויים ואתם רוצים לקנות לעצמכם מתנה מוטורית מעניינת? קבלו את ה-Sand Racer 500 GT שמייצרת חברת זארוק מאיחוד האמירויות

 

זוכרים את ה- sand-racer, הסטארט-אפ של חברת זארוק מוטורס (Zarooq Motors) מאיחוד האמירויות? אז נכון שהתוכניות לא התקדמו בדיוק לפי התכנון (כלי הרכב הראשונים כבר היו אמורים להגיע אל הלקוחות – וזה עוד לא קרה) אבל השבוע הציגה החברה את ה-Sand Racer 500 GT דגם מוכן לייצור ש-אוטוטו ירד מפס ההרכבה.
בניגוד לתכנון המקורי, בו דובר על מנוע V-6 בנפח 3.5 ליטר, ב-500 GT הלכו על כל הקופה והתקינו מנוע בנזין LT1 מתוצרת ג'נרל מוטורס, V-8 בנפח 6.2 ליטר, המספק 518 כ"ס ומומנט הקרוב ל-70 קג"מ. הכוח נשלח לגלגלים האחוריים בלבד דרך תיבת הילוכים בעלת חמש מהירויות. הכוח והמשקל הקל (1300 ק"ג בלבד) מאפשרים לרכב להגיע למהירות של כ-220 קמ"ש. מהלך המתלים מגיע ל-45 ס"מ ואפשר יהיה לכוון אותם לנהיגת כביש או לנהיגת שטח.

למרות שבסיס החברה באיחוד האמירויות, הרכב הוא יצירה בינלאומית. מקימי החברה ובעליה הם מוחמד אל קאדי שהיה מנהל מסלול הפורמולה 1 באבו-דאבי וברונו לאפיט הצרפתי, בעברו נהג בתחרויות הפורמולה 3. השלדה, כולל כלוב הבטיחות המובנה, תוכננה על ידי חברת קמפוס הספרדית, המרכב ייבנה בבלגיה והסלון עוצב על ידי חברה גרמנית. המנוע כאמור אמריקאי והרכבת כל החלקים תתבצע באיחוד האמירויות ובמונאקו.
בשלב זה המטרה היא לייצר 35 כלי רכב מהדגם הזה, במחיר שיתחיל בכ-450 אלף דולר, לא כולל מיסוי מקומי וללא תוספות. החברה פתוחה לכל בקשה ודרישה של הלקוחות הפוטנציאליים, לרבות רכבות כוח אחרות, אבזור פנים, סכמות צבעים ועוד. חמישה כלים ראשונים כבר נבנים, בעבודת יד, והם יסופקו ללקוחות המאושרים והמעושרים לקראת סוף השנה.

 


 

תגובות

0 תגובות