שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > הדרכות נהיגה

הדרכת נהיגה - מועדון מיצובישי, נובמבר 2017

סידרו לנו יום מושלם להסתובבות בשטח, שמש נעימה, שמיים כחולים עם מעט עננות לבנה, קבוצה של פאג'רואים חדשים (וגם לא..) וטריטון אחד עם נציגי כלמוביל. היה מושלם!

התקבצנו בבת שלמה ולאחר תדריך קצר ירדנו לשטח וגם עלינו קצת בהר כדי להתמקם להדרכה התיאורטית. קצת מתיש אבל הכרחי כדי להבין את הרכב ומה טוב ונכון, לו ולנו, בזמן התמודדות עם מכשולים בשטח.
בסיום חילקנו מכשירי קשר ויצאנו לתרגל - ויש מה.

אחרי חימום קל, בדרך לא מאוד קשה אבל כזו שמחייבת בחירת מסלול נכונה, עברנו לקטע מעט יותר מאתגר, גם את הרכב וגם את הנהגים. מתחנו את הקפיצים עד הרבה מעבר לקצה וראינו שהמיצובישי הזה לא ממש מתרגש (הנהגים דווקא כן).

טוב, עכשיו צריכים קצת לנוח, לאכול משהו, קפה קטן ואז להמשיך.

עשינו פריסה נחמדה (באדיבות כלמוביל) שלצערי לא צילמתי. אבל משיחות עם החבר'ה למדתי שזה היה הקטע היותר טוב של היום :-) אז פחות צריך תמונות - אחת הצלחתי להשיג

טוב, יאללה, ממשיכים.
בקטע הבא תירגלנו מעבר סוללה ולא פחות חשוב, ראינו כולם בעיניים והרגשנו ברגליים את פעולתה המדוייקת והמהירה של מערכת בקרת המשיכה המוציאה אותנו מצרות כמעט בכל מכשול משמעותי.

הלאה - במכשול הבא היותר אמיצים הרגישו מהו שיפוע צד משמעותי אבל לא מסוכן (בניגוד לרוב שיפועי הצד שהם כן מסוכנים) והזהירים תירגלו בחירת מסלול שמאפשר לרכב התקדמות ללא מאמץ למרות השטח הבעייתי.

ויקישטח: דיפרנציאל , ירידה , עלייה , שיפוע , שיפוע צד , בקרת אחיזה , בקרת יציבות , ESP , ABS