שטח 4X4 > כתבות > חדשות

דור חדש לפולקסוואגן טוארג

על פי הפרסומים, מחליפו של הטוארג הנוכחי ייחשף בתערוכת הרכב בבייג'ין בחודש אפריל הקרוב

בעולם הרכב הנוכחי, דגם המיוצר כבר שמונה שנים ללא שינוי, הוא תופעה ההולכת ונעלמת. החלפות הדגמים נעשות לעתים תכופות יותר, ולכן היה צפוי שהדור השני של הפולקסוואגן טוארג, שנמצא איתנו כבר מ-2010, יוחלף בעתיד הקרוב. וזה אכן הולך לקרות בשנה הבאה, עת יוצג דור חדש בתערוכת הרכב של בייג'ין בחודש אפריל 2018 (למבחן דרכים לדגם היוצא).

הטוארג החדש ייבנה על פלטפורמת MLB Evo, המשמשת כבר את כל רכב הפנאי היוקרתיים של הקונצרן: אודי Q7, פורשה קאיין, בנטלי בנטייגה ולמבורגיני אורוס, ותשמש גם את האודי Q8 שצפוי גם הוא להגיע בקרוב.

דגם הקונספט עליו יבוסס הטוארג החדש

לפי מה שפורסם עד כה, הטוארג החדש צפוי להיות גדול יותר מקודמו, גם לטובת מרווח המחייה של הנוסעים בו אבל גם כדי לפנות מקום תחתיו לדגמים נוספים של רכבי פנאי, בקטגוריות קטנות יותר, שפולקסוואגן מתכננת לייצר. זה גם יאפשר למצב את הטוארג כדגם יוקרתי יותר, עם מחיר תואם. למרות שינוי הגודל, הדגם החדש יהיה מופחת משקל יחסית לקודמו, בזכות שימוש בחומרים קלים.

מבחינה חיצונית, הטוארג החדש "ישאב" בוודאי קווי עיצוב מדגם הקונספט T-Prime GTE שהוצג לפני כשנתיים. בדגם הקונספט הותקנה מערכת הנעה היברדית המספקת כ-400 כ"ס וסביר שנראה מערכת כזו גם בדגם הייצור. היצע המנועים הנוסף עדיין לא נחשף אבל אנחנו צפויים למצוא שם מנועים מוכרים מדגמים אחרים של הקונצרן בסדר גודל הזה: טורבו-בנזין ארבע בוכנות בנפח 2.0 ליטר, V6 בנפח 3.0 ליטר בנזין ודיזל, ו-V8 טורבו-דיזל.

וכך זה נראה בפנים

תגובות

0 תגובות