שטח 4X4 > כתבות > חדשות

ה-SUV היקר ביותר בעולם

תמורת סכום פעוט של כ-2 מיליון דולר תוכלו לקבל רכב שאין לאף אחד אחר. כמעט

אם חשבתם כי הרולס-רויס קולינאן העומד להגיע בקרוב יהיה ה-SUV היקר ביותר בעולם, חשבו שנית: תמורת קרלמן קינג (Karlmann King) מתוצרת החברה הסינית IAT תשלמו 2 מיליון דולר, וזה רק עבור דגם הבסיס. אם תחליטו ללכת על הגרסה המשוריינת עם כל התוספות המחיר יוכפל.

הקינג. שווה 2 מיליון דולר?

המראה חיצוני מזכיר כלי רכב עתידניים מסרטי מד"ב או לחלופין, צעצוע לילדים (משום מה לחברות המייצרות כלים בסגנון הזה יש חיבה עזה לקווים מרובעים ומזוותים בסגנון מטוסי החמקן - ולצבע שחור), אך מתחת למרכב מסתתרת בסך הכל שלדה של פורדF-550 עם מנוע V10 בנפח 6.8 ליטר. למרות הגודל, העסק הזה מנפק רק 400 כ"ס וזה מספיק כדי להניע את המפלצת שרוחבה כ-2.5 מטר ומשקלה 6 טון למהירות מסחררת של 140 קמ"ש...

אז מדוע כל כך הרבה כסף, תשאלו? עיקר ההשקעה היא בחלק הפנימי של הקינג, שמכיל בחלקו האחורי רק שתי כורסאות מרווחות וסביבה המזכירה מועדון לילה סליזי: תאורת אווירה, מערכת בידור היקפית, מקרר, מכונת קפה ושלחנות "קופצים" בהפעלה חשמלית.

משלמים הרבה עבור הסלון

ואם זה לא מספיק עבורכם, תהיה גרסה גדולה יותר עם 6 מושבים ו-6 דלתות, אך תצטרכו לקחת החלטה במהירות כיIAT עומדת לייצר רק 9 כלי רכב במפרט הזה. כל הקודם זוכה.

"פס" הייצור

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת - הפטריוט

20 באפריל 2021 ב 05:20

בשביל רכב שטח תוצרת סין הדבר היחיד שאני מוכן לתת להם בשביל 2 מיליון דולר זה יהיה קבר למפלגה הסינית יימח שמם לשם זכרם !!! בעזרת השם סין תיחרב בקרוב . אמן !!! 🙏🙏🙏