שטח 4X4 > כתבות > חדשות

הג'ימני החדש הוצג רשמית

טיפה יותר גדול, טיפה יותר מרובע, טיפה יותר מאובזר – אבל עם יכולות שטח שלא נופלות משל הדגם היוצא. קבלו את הסוזוקי ג'ימני החדש, שיגיע אלינו במהלך המחצית הראשונה של השנה הבאה

שלדת סולם, שני סרנים חיים, הנעה אחורית על הכביש עם שילוב 4X4 כשיורדים לשטח, הילוך כוח, חישוקי 15 או 16 אינץ' עם צמיגים בחתך גבוה – הסוזוקי ג'ימני החדש משמר את כל הדברים הטובים שאיפיינו את הדגם היוצא, עם כמה תוספות מודרניות שאמורות להפוך את החיים איתו לבטוחים ונוחים יותר.

זה לא סוד שהדגם הנוכחי של הגי'מני מעביר את בעליו קורס מעמיק בדלות החומר: המקום בתוכו כל כך מצומצם שלומדים לארוז רק את ההכרחי, למזער את כל מה שאפשר, לוותר על החשק לאמץ כלב גדול ולא לעשות יותר משני ילדים (למרות שראיתי לא פעם ג'ימני יוצא לטיול עם שני מבוגרים מלפנים ושלושה ילדים מאחור. אלוהים יודע איך הם מסתדרים)... גם לוח השעונים, חומרי הפנים, מערכות הבטיחות – לא היו משהו לספר לחבר'ה.

בג'ימני החדש ניסו לשפר את הכל. המרכב המרובע נשאר אמנם עם שתי דלתות בלבד, אבל הוא נראה מעט גדול יותר. כרגע הוא מוצע בסכמת צביעה דו-גוונית בשמונה צבעים עם גג שחור: צהוב, כחול, ירוק, שנהב, לבן, כסף, שחור ואפור. לוח השעונים חדש לחלוטין, עם מסך מגע בגודל שבעה אינץ', והפיצ'רים הנוספים כוללים בקרת שיוט, בקרת אקלים, הנעה ללא מפתח, לחצני שליטה על ההגה. מבחינה בטיחותית, נקבל בלימת חירום אוטומטית וארבע כריות אוויר.

בשוק המקומי ביפן, דגם הבסיס יגיע עם מנוע קטנטן בנפח 660 סמ"ק, משיקולי מס. בשאר העולם הוא יוצע ככל הנראה עם מנוע טורבו-בנזין עם שלוש בוכנות בנפח ליטר אחד שמפיק 112 כ"ס. מנועים נוספים אפשריים הם 1.2 ליטר ו-1.6 ליטר, ללא טורבו. רק תיבות ההילוכים נשארות ככל הנראה ללא שינוי: תיבה אוטומטית עם ארבע מהירויות וידנית עם חמש.

שלדת סולם ושני סרנים חיים

בסוזוקי תולים תקוות רבות בדגם החדש, ומקווים שיצליחו בעזרתו להגדיל את המכירות באירופה, מ-245 אלף כלי רכב מדי שנה היום ל-300 אלף בשנים הקרובות. אצלנו צפוי הג'ימני החדש לנחות במחצית הראשונה של השנה הבאה.

סביבת נהג מעודכנת ומשופרת

מגוון הצבעים לבחירה

מבט מאחור

תגובות

4 תגובות

1

mario

21 ביוני 2018 ב 08:15

סוף סוף
הגוף נראה שילוב של ג'ימיני וסמוראי

2

אורח/ת - ד"ר טוביה רינדה

07 ביולי 2018 ב 11:47

הגימני 2019 הושק רשמית ב5.7 . יש מליון כתבות עליו חוץ מהסוד הרפואי האם יש מקום גם לנהגים "גדולים" קצת בגובה וקצת בכרס וקצת ברוחב הכתפיים.. כך שהבטן לא תמנע מההגה להסתובב. עופר ! אם תפתור חידה זאת תקבל פרס יקיר ג'ימני וגם תעלה להם את המכירות ב15% לפחות כי הוא לא יהיה רק ל"צעירים ודקים" אלא גם ל"סבים" שנוסעים בזוג ותאוות השטח לא נעלמה מקצות אצבעות היידיים והרגליים.. מקווה שתענה לאתגר (-:

3

Ogash Ofer

07 ביולי 2018 ב 14:37

אורח/ת - ד"ר טוביה רינדה כתב/ה:
"

הגימני 2019 הושק רשמית ב5.7 . יש מליון כתבות עליו חוץ מהסוד הרפואי האם יש מקום גם לנהגים "גדולים" קצת בגובה וקצת בכרס וקצת ברוחב הכתפיים.. כך שהבטן לא תמנע מההגה להסתובב. עופר ! אם תפתור חידה זאת תקבל פרס יקיר ג'ימני וגם תעלה להם את המכירות ב15% לפחות כי הוא לא יהיה רק ל"צעירים ודקים" אלא גם ל"סבים" שנוסעים בזוג ותאוות השטח לא נעלמה מקצות אצבעות היידיים והרגליים.. מקווה שתענה לאתגר (-:

"
ד"ר ריינדה היקר - הסוד האמיתי הוא מה יהיה המחיר של הג'ימני החדש בארץ?
זה ישפיע המון על השיווק שלו.
לגבי הגודל שלו זו אכן שאלה השאלות.

4

עופר אדר

07 ביולי 2018 ב 16:40

המידות גדלו במקצת, 1.5 ס"מ באורך הכולל וחמישה ס"מ ברוחב שזה שיפור משמעותי. יש גם צמיחה קלה בגובה, שתאפשר אולי תנוחת ישיבה שתרחיק את הבטן מההגה...