השקת טויוטה ראב 4 RAV4 2019 לאנשי היבואן

היה לנו העונג והכבוד להשיק לאנשי המכירות והשירות של טויוטה את הראב 4 דור 5 - חדש ומשופר בכול פרמטר. נסענו בכבישים מפותלים וקצת על שבילים ובשלוליות המהנות של עמק שורק ויער צרעה.
שימו לב: רב מכר לפניכם!

טויוטה ראב 4 - SUV היברידי 

טויוטה ראב 4 מודל 2019 עברה מקצה שיפורים החל מעיצוב חדש גדול ומשדר קשיחות, הנעה היברידית עם מנוע בנזין חזק, האצה זריזה וחיסכון בדלק יחד עם חבילת בטיחות עדכנית ומקיפה של טויוטה TSS ומחיר זול (מהדגם הקודם) המתחיל עכשיו ב-169,900 שקל לגרסת הכניסה.
טויוטה ראב 4 היה ראשון ה-SUV הקטנים בקטגוריית רכבי השטח העירוניים כשהושק בשנת 1994. מאז התחלפו עוד 3 דורות, הראב טפח וגדל ובדור החמישי החליטו בטויוטה לטפל ולשנות כמעט כל פרמטר.

גרסאות ומחירים:

2.5 ליטר היברידי ברמת גימור  EVOLVE הנעה 2X4 אוטומטי - 169,900 ש"ח 
2.0 ליטר ברמת גימור EXPLORE הנעה 4X4 אוטומטי - 176,900 ש"ח 
2.5 ליטר היברידי ברמת גימור EXPERIENCE  הנעה 2X4 אוטומטי - 176,900 ש"ח 
2.5 ליטר היברידי ברמת גימור EXPERIENCE  הנעה 4X4 אוטומטי - 184,900 ש"ח
2.5 ליטר היברידי ברמת גימור EMOTION  הנעה 2X4 אוטומטי - 191,900 שקל
2.5 ליטר היברידי ברמת גימור EMOTION SKY  הנעה 2X4 אוטו׳מטי- 196,900 ש"ח

שלדת TNGA :

הראב 4 בנוי על השלדה החדשה המודולרית של טויוטה המאפשרת קשיחות והורדת משקל הכובד מתוך מחשבה על איכות הנהיגה ומרווח תא הנוסעים. הראב החדש אורכו 4.6 מטר אורך - ללא שינוי מהדגם הקודם, לרוחב נוסף ס"מ ועכשיו הוא 1.85 מטר וגם לגובה נוסף ס"מ ועכשיו הוא 1.68 מטר גובה. בסיס גלגלים גדל ב-3 ס"מ ל- 269 ס"מ המשפרים את המרווח בתא הנוסעים ותא המטען גדל לנפח של 580 ליטר.
מרווח גחון גדל ב-2 ס"מ ל-19 ס"מ ומאפשר יותר עבירות על השביל הכבוש.

מנועים והנעות

לראב 4 מנוע בנזין בנפח 2 או 2.5 ליטר, משודך לתיבת הילוכים CVT רציפה חדשה, עם הילוך ראשון קצר לתאוצה זריזה יותר מהמקום. תאוצה ל-100 קמ"ש ב-8.4 שניות או 8.1 שניות בדגם ה-4X4. תיבת ההילוכים הרציפה מאפשרת צריכת דלק מצוינת של 18 ק"מ לליטר בממוצע (ועד 21 ק"מ לליטר לפי בדיקת יצרן).
מנוע 2.0 ליטר בנזין בעל הספק מרבי של 175 כ״ס ב-6,600 סל״ד ומומנט מרבי של 21.2 קג״מ בין 4,400-5,200 סל״ד, לעומת 151 כ״ס ו-19.9 קג״מ במנוע הקודם.
מנוע 2.5 ליטר בהנעה היברידית: המנוע בנזין בעל הספק מרבי של 178 כ״ס ומומנט מרבי של 22.5 קג״מ בין 3,600-5,200 סל״ד, המנוע החשמלי מייצר הספק מרבי של 118 כ״ס ומומנט מרבי של 20.6 קג״מ. זאת לעומת 155 כ״ס ו-21.4 קג״מ ו-141 ו-27.5 קג״מ בדגם היוצא.

בטיחות TSS : 

הראב 4 מצויד ב-7 כריות אוויר עם הדגם השני של ה-TSS - מערכת הבטיחות האקטיבית של טויוטה. מערכת TSS כוללת: התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי, התרעת עייפות הנהג, החלפת אורות אוטומטית, זיהוי תמרורים ומתן התראות בהתאם לתמרור, בקרת שיוט אדפטיבית ובדגמים היקרים גם התרעה במראות של שטח מת והתרעת תנועה חוצה מאחור.
 

 

רמות גימור:

הגרסה הבסיסית EVolve כוללת תאורת חזית מלאה מסוג LED, פנסים אחוריים LED, חישוקי "17 קלים, קיפול מראות חשמלי, מולטימדיה מקורית תומכת עברית עם מסך "8, נשלטת מההגה, מצלמת רוורס, ניווט WAZE, התנעה בכפתור, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים, 3 שקעי 12V, חיישן אורות ועוד. הרמת הגימור האמצעית EXPERIENCE כוללת בנוסף גם Keyless מלא, חיישן גשם, מסך מידע "7 דיגיטלי בלוח השעונים, טעינה אלחוטית לסמארטפון, ריפודי מושבים משודרגים, שמשות אחוריות מושחרות, חיישני חניה קדמיים ואחוריים מקוריים, דלת תא מטען חשמלית ועוד. ורמת הגימור הבכירה EMOTION מוסיפה גם חישוקי "18, מושבים דמוי עור, מושב נהג חשמלי וגג פנורמי חשמלי בדגם EMOTION SKY.
 

מבחני דרכים קודמים:

מבחן דרכים טויוטה ראב4 היברידי Toyota RAV4
מבחן השוואתי: Mazda CX-5 מזדה מול Ford Kuga פורד מול Toyota Rav4 טויוטה
קרב ישן - הונדה CR-V מול טויוטה RAV4
טויוטה ראב 4 - TOYOTA RAV4
גירסת דיזל לראב 4 (2001)
 










מסלולי טיול באזור ההשקה:

מסלול טיול המטפס את דרך בורמה
מסלול טיול לאורך שלוחת המשלטים
טיול פשוט (ו) מקסים לרמת אבישור
מסלול טיול בטיפוס נחל זנוח

תגובות

5 תגובות

1

אורח/ת - אוהד

28 בינואר ב 13:37

הבנתי שלא ניתן להזמין את ה-4x4 היברידי. חבל מאוד!!

2

Ogash Ofer

28 בינואר ב 15:11

אורח/ת - אוהד כתב/ה:
"

הבנתי שלא ניתן להזמין את ה-4x4 היברידי. חבל מאוד!!

"
שווה בדיקה.
אני מכיר:2.5 ליטר היברידי ברמת גימור EXPERIENCE הנעה 4X4 אוטומטי- 184,900 ש"ח

3

אורח/ת - מבין

29 בינואר ב 00:59

שימו לב שהמנועים ההיברידים החדשים עם תקן חדש, מוחלשים ועם הרבה פחות כח.

4

אורח/ת - אמיר

29 בינואר ב 12:32

זה לא כתבה.זה פשוט מאמר המעתיק את נתוני הרכב משלל המאמרים שפורסמו בשבועיים האחרונים.
יהיה נחמד לקרוא כתבה שאכן עוסקת בחוויות/התרשמות הנהיגה מהדגם החדש 4 על 4 ,שלא ברור אם כותב המאמר אכן נהג בו.

5

Ogash Ofer

29 בינואר ב 15:07

אורח/ת - אמיר כתב/ה:
"

זה לא כתבה.זה פשוט מאמר המעתיק את נתוני הרכב משלל המאמרים שפורסמו בשבועיים האחרונים.
יהיה נחמד לקרוא כתבה שאכן עוסקת בחוויות/התרשמות הנהיגה מהדגם החדש 4 על 4 ,שלא ברור אם כותב המאמר אכן נהג בו.

"
זה אכן לא ״מבחן דרכים״ ולכן גם לא מסווג בקטגוריה הזו באתר וגם אין כאן חוות דעת של הכותב (זה אני).
הנתונים המופיעים בכתבה הם רק נתונים טכניים (שסיפק היבואן) והכול כי אני הדרכתי את ההשקה (וגם הייתי הראשון שנהג על הראב4 החדש).