אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

קוואסקי ורסיס Kawasaki Versys 1000 החדש בישראל

ורסיס Versys 1000 אופנוע הספורט-טורינג של קוואסאקי - Kawasaki נחת בישראל כמודל 2019.
הורסיס מגיע בעיצוב חדש, שיפורי טכנולוגיה וגם מציע ב-2019 גרסה מיוחדת – Special Edition, הכוללות בין ייתר השיפורים גם מתלים סמי אקטיביים.

ורסיס Versys 1000 - מנוע:

ה-Versys 1000 מגיע עם מנוע בנפח 1,043 סמ"ק, מצערת אלקטרונית, ויחידת ECU המאפשרים תגובת מנוע טובה ומהירה יותר עם מומנט רב יותר בסל"ד נמוך ובינוני.

ורסיס Versys 1000 - עיצוב וארגונומיה:

ה-Versys 1000 החדש זוכה לעיצוב מעודכן ספורטיבי ואגרסיבי יותר, עם חופה קדמית חדשה היעילה יותר במיגון הרוח, עם מבנה מיוחד של תעלות לתיעול אוויר בחזית האופנוע. וכמו כן המשקף מתכוונן בטווח של 65 מ"מ, וניתן לכוונן אותו ממושב הרוכב ללא צורך בכלים.

לוח שעונים חדש המציע מסך נגטיבי, וחיווים רבים: חיווי למצב הילוך, מחשב דרך הכולל את צריכת הדלק, כמות הדלק שנותרה במיכל ואף חיווי לזווית ההטייה בכל רגע נתון, כולל אפשרות הקלטה. לורסיס החדש שקע DC - שקע מצת חדש שמאפשר חיבור של אבזור בעומס כולל של עד 40w.

מושב ה- Versys 1000 עודכן גם הוא. כמו כן, מערכת חדשה לנשיאת ארגזי צד עם 'מראה נקי', המתאפשר בזכות עיגון תיקי הצד ישירות לידיות האחיזה.

ורסיס Versys 1000 - מערכות אלקטרוניות מתקדמות:

ה- Versys 1000 החדש מגיע עם מגוון של מערכות אלקטרוניות לשיפור בטיחות הרכיבה:
בקרת פנייה מתקדמת - KMCF: מערכת זו, מנטרת את הנתונים שמתקבלים מהשלדה ומהמנוע ומסייעת בשמירה על קו הפנייה על ידי בקרה על עוצמת הבלימה והאצה.

מערכת מניעת החלקה מתקדמת - KIBS: היא מערכת ה-ABS של קוואסאקי. מערכת זו מבוססת על אותה המערכת הקיימת באופנועי הסופר-ספורט של החברה, ה-H2 וה-ZX10R.

KTRC: מערכת בקרת ההחלקה של קוואסאקי, בעלת 3 מצבים לבחירת הרוכב ובהתאם לתנאי הדרך.

ורסיס Versys 1000 בגרסת 1000 SE - Special Edition :

גרסת ה-Special Edition של ה-Versys 1000 החדש מצוידת בפיצ'רים נוספים ובראש מתלים אלקטרוניים סמי-אקטיביים המבוססים על אותה מערכת הקיימת באופנוע הסופר-ספורט של קוואסאקי, ה-ZX-10R. מערכת מתלים זו מנטרת את מצבי הכביש בכל רגע נתון ומתאימה את עבודת המתלה הקדמי והאחורי בהתאם. בנוסף, לבחירת הרוכב כמה מצבי כוונון מוכנים, וזאת בהתאם לסגנון הרכיבה הרצוי (ספורטיבי, כביש ציבורי, גשום). כמו כן, המערכת מציעה מצבים מוכנים בהתאם לעומס המשקל הצפוי (רוכב בלבד, מזוודות, מזוודות ומורכב).
מערכת מתקדמת נוספת שמוצגת בדגם ה-SE היא מערכת להארת צידי הדרך בחשיכה. המערכת מנטרת את הזווית בה נמצא האופנוע, ומאירה באמצעות נורות לד יעודיות את השטח שאינו מואר על ידי הפנס הראשי.

פיצ'רים נוספים של גרסת ה-SE:

צג TFT צבעוני עם כל המידע על המערכות האלקטרוניות, חיבוריות Bluetooth לטלפון הנייד לקבל מידע אודות מצב הכלי, דלק במיכל, טלפונים ומיילים, KQS – קוויק שיפטר דו-כיווני להעלאה והורדה של הילוכים ללא שימוש בידית המצמד, שימוש בצבע ייחודי ועמיד במיוחד לחלקי הפלסטיק, בעל תכונות תיקון עצמי במקרה של שריטות.

ורסיס Versys 1000 - מחיר:

ה-Versys 1000 החדש יימכר במחיר של 89,985 ₪.

גרסת ה-SE תמכר במחיר של 109,985 ₪.

המחירים כולל מע"מ, אגרות, הוצאות רישוי ואגרות רישוי.