שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מה מסתתר מאחורי הווילון?

שני דגמי פנאי חדשים, האחד של סאנגיונג והשני של מיצובישי, שהוצגו עד כה רק בתמונות טיזר

אחת הטכניקות הידועות של יצרניות הרכב למשוך תשומת לב תקשורתית לדגמים עתידיים, היא לפרסם תמונות טיזר של כל י הרכב. לעתים אלו תמונות שמציגות צללית בלבד, לעתים תמונות שמציגות פרט מסוים ברכב ומעלימות את השאר, ולפעמים רק צילום חלקי – העיקר לעורר את הסקרנות... השבוע נחשפנו לשני דגמים חדשים שהוצגו בצורה זו – דור חדש לסנאגיונג קורנדו ודגם קונספט של מיצובישי.

חברת סאנגיונג הקוריאנית פרסמה תמונת צללית של דור חדש לקורנדו, רכב הפנאי מתוצרתה שעשה מדי פעם גיחות לישראל אך לא משווק אצלנו היום. הדור הראשון שהגיע אלינו היה רכב שטח קשוח כהלכתו, עם עיצוב מוזר שיש שקראו לו "מכוער" והיו גם כמה שאהבו אותו... הדגם הזה הגיע לישראל בשנת 1998 ושווק כאן ON&OFF עד 2006.

לאחר שנים של קשיים פיננסיים נרכשה סאנגיונג על ידי מהינדרה ההודית וב-2011 יצאה עם קורנדו מחודש, רכב פנאי שאיבד את כל הקשיחות של קודמו ודגם הבסיס שלו הגיע עם הנעה 4X2 בלבד. הדגם הזה נמכר אצלנו במשך כשנתיים עד שהופסק היבוא שלו (למבחן דרכים לדגם הזה). כעת מציגה החברה את הדור הבא, עם קווים ספורטיביים וזורמים, ללא חשיפה של פרטים טכניים.

הקורנדו החדש

דגם חדש נוסף שנחשף רק בתמונת טיזר הוא המיצובישי אנגלברג, דגם קונספט שיוצג רישמית בתערוכת הרכב של ג'נבה בתחילת חודש מרץ. גם כאן לא פורסמו פרטים רבים מדי, מלבד העובדה שמדובר ברכב עם הנעה חשמלית. האם מדובר ביורשו של ה-Outlander PHEV? (למבחן דרכים לאאוטלנדר PHEV) ככל שתאריך התערוכה יתקרב, מיצובישי תפרסם בוודאי פרטים נוספים.

הקונספט של מיצובישי